Bekijk originele versie : wat doen als er
True_angel
04-03-2004, 10:00
wat zou jij doen internet en de mobile telefoons niet bestonden??
BLIJF ME DAT STEEDS AFVRAGEN...
shakira_lopez
04-03-2004, 10:08
Origineel gepost door True_angel
Elke dag films kijken :rolleyes:
True_angel
04-03-2004, 10:10
Origineel gepost door shakira_lopez
Elke dag films kijken :rolleyes:
nou daar raak je ook snel op uitgekeken!! wil je dan de heledag voor tv of in de bios zitten :rolleyes:
shakira_lopez
04-03-2004, 10:28
HAHAHA er komen toch elke week nieuwe films uit??
anders zou ik elke dag met mijn vriendin afspreken of werken of zo Ik moet in ieder geval wat doen wat als ik thuis ga zitten en ik verveel me ga ik eten dus........... ik bedenk wel dan wat ik moet doen... in de zomer is er in ieder geval genoeg te doen.... alleen de winter tjaaaa
True_angel
04-03-2004, 10:34
Origineel gepost door shakira_lopez
HAHAHA er komen toch elke week nieuwe films uit??
anders zou ik elke dag met mijn vriendin afspreken of werken of zo Ik moet in ieder geval wat doen wat als ik thuis ga zitten en ik verveel me ga ik eten dus........... ik bedenk wel dan wat ik moet doen... in de zomer is er in ieder geval genoeg te doen.... alleen de winter tjaaaa
dat bedoel ik !!! op een gegeven moment raak je op alles uitgekeken toch
gisteren was ik op mijn stage en mijn internet werkte niet WEJOUW ALATIEF ALATIEF ik werd gek, ik verveelde me dood ECHT SAAI
Weet je wat ik toen ging doen, ik pakte mijn gsm en ging heel de dag bellen!! nog wel op kosten van hen dus.... :giechel: :giechel:
True_angel
04-03-2004, 11:02
Origineel gepost door Nousria
gisteren was ik op mijn stage en mijn internet werkte niet WEJOUW ALATIEF ALATIEF ik werd gek, ik verveelde me dood ECHT SAAI
Weet je wat ik toen ging doen, ik pakte mijn gsm en ging heel de dag bellen!! nog wel op kosten van hen dus.... :giechel: :giechel:
ha :rolleyes: haha ken dat gevoel dus jij zit ook op je stage he.... pffffff me 2
ha :rolleyes: haha ken dat gevoel dus jij zit ook op je stage he.... pffffff me 2
Ja zit ook op men stage maar bij mij is het nU FUN echt waar! HAHAHA mijn stagebegeleidster is ziek, ze is heel de week afwezig dus for me is it Paradise! Je weet wel internetten, snoepen, telefoneren en werken ? :confused: pfffffffffff snel tussendoor hihi :D
True_angel
04-03-2004, 11:20
Origineel gepost door Nousria
Ja zit ook op men stage maar bij mij is het nU FUN echt waar! HAHAHA mijn stagebegeleidster is ziek, ze is heel de week afwezig dus for me is it Paradise! Je weet wel internetten, snoepen, telefoneren en werken ? :confused: pfffffffffff snel tussendoor hihi :D
me 2 hihihi ik kan doen wat ik wil eigenlijk niemand is er just me!!! :jeweetog:
zoals ik dat altijd vroeger deed, naar andere steden gaan!
en veel lol trappen!maar ik kan gerust heel lang zonder mijn mobieltje en internet, ik heb namelijk rust nodig!
en een mobieltje daar word ik ziek van, maar jah ik heb het nodig stel ik komt te laat dan moet ik dat aan mijn ouders doorgeven anders denken die met haar is er iets gebeurd!!
shakira_lopez
04-03-2004, 12:31
dat bedoel ik !!! op een gegeven moment raak je op alles uitgekeken toch
Jaaaaaaaa daar heb je inderdaad gelijk in..........
_MiSs_MaRYaM_
04-03-2004, 12:40
Door geen telefoon en i-net te hebben zou ik een stuk rijker zijn, dussss wat ik zou doen is met al dat geld heerlijk winkelen in andere steden!!!
True_angel
04-03-2004, 13:18
Origineel gepost door _MiSs_MaRYaM_
Door geen telefoon en i-net te hebben zou ik een stuk rijker zijn, dussss wat ik zou doen is met al dat geld heerlijk winkelen in andere steden!!!
daar heb je wel gelijk in hoor!!
alhoceimachaima
04-03-2004, 13:20
dan zou ik denk ik voor de t.v. gaan hangen voor ik een pc had deed ik dat ook duzz:D
Mievrouw
04-03-2004, 14:55
Geen probleem toch :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.