Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemdgaan

yas
04-03-2004, 02:27

hallo allemaal ik heb een vraagje hoe kan je erachter komen of je man,vriend vreemdgaat en wat zijn de symptonen en heeft er iemand het wel eens meegemaakt en hoe kom je erachter alvas bedankt allemaal :rolleyes: :zwaai:

sweetlady-casa
04-03-2004, 02:31
Origineel gepost door yas hallo allemaal ik heb een vraag aan jullie hoe kan je er achterkomen dat je man vreemd gaat en wat kan je doen om er achter te komen en heeft iemand het meegemakt en hoe is die gene er achter gekomen graag heb ik hierover informatie alvast bedankt allemaal Ik denk dat je zoiets wel aanvoelt... De manier waarop hij doet tegen je, houdt hij zijn telefoon achter heb je hem al betrapt op leugens hoe klein ze ook leken .. Maar ik zou vooral direcht zijn en met de deur in huis vallen en het gewoon vragen.. Anders maak je jezelf misschien gek om niets Succes

Bachelorette
04-03-2004, 02:35
jongens zijn in kei ontkennen. ze maken je gelijk weer zoet met hun lieve woordjes. het heeft geen zin om het hem te vragen, een keer maakt hij wel een fout en dan weet je het. (als ie vreemd gaat)

ManolyA
04-03-2004, 03:58
Hoi, Vragen heeft geen zin, ze ontkennen het toch allemaal. Tenzij je bewijs hebt. En bewijs moet je achteraan gaan. Zo heb ik het gedaan. Als hij een abonnement heeft via t-mobile, kan je aanmelden voor online telefoonfactuur, die sms komt dan wel op zijn telefoon. Dus als hij slaapt of zo, stiekem mogelijk. Daar kan je factuuranalyse doen dus de meest gebelde nummers, hoe laat enzv. misschien tip. Als je een rijbewijs hebt volg hem dan eens niet met je eigen auto maar met vriendin of broer. Controleer portomonee, bankafschriften misschien zijn er rare bedragen af, of heeft hij gepind op een tijdstip of locatie waar hij eigenlijk zei dat hij niet was. Duizend en een manieren dus. O ik hoop zo dat het niet waar is voor je. Maar niet geslagen is altijg mis. Dus eerst vragen. Niet overtuigd op onderzoek gaan. SUCCES

Ghizlanetje
04-03-2004, 09:35

sommige komen d'r zelf mee dat ze vreemd zijn gegaan...

shakira_lopez
04-03-2004, 09:52
Mijn vriendin heeft hem op heterdaad betrapt ze is eerst gaan uitzoeken wie dat meisje was heeft toen met haar afgesproken... en toen moest dat meisje met hem afspreken...later kwam zij er ook bij hahaha je had zijn gezicht moeten zien.. mijn vriendin is :goedzo:

True_angel
04-03-2004, 09:54
nou meid dan is het laatste wat ze gaan zeggen denk ik.. de meeste willen profiteren van 2 of meer meiden.. kunnen ze zehma stoer doen bij hun vrienden zo van ik heb er lekker 2.. test hem uit! laat een vriendin bellen die hij niet kent, laat haar met hem afspreken en dan ga je gewoon met je vriendin mee!! maar wacht er niet telang mee want je maakt je zelf alleen maar gek..

UndercoverAngel
04-03-2004, 11:13
Ik heb echt geen woorden voor jongens & meisjes die vreemdgaan, vooral voor degene die getrouwd zijn.. :jammer: .:UcA:.

Samirrrrr
04-03-2004, 22:42
Origineel gepost door ManolyA Hoi, Vragen heeft geen zin, ze ontkennen het toch allemaal. Tenzij je bewijs hebt. En bewijs moet je achteraan gaan. Zo heb ik het gedaan. Als hij een abonnement heeft via t-mobile, kan je aanmelden voor online telefoonfactuur, die sms komt dan wel op zijn telefoon. Dus als hij slaapt of zo, stiekem mogelijk. Daar kan je factuuranalyse doen dus de meest gebelde nummers, hoe laat enzv. misschien tip. Als je een rijbewijs hebt volg hem dan eens niet met je eigen auto maar met vriendin of broer. Controleer portomonee, bankafschriften misschien zijn er rare bedragen af, of heeft hij gepind op een tijdstip of locatie waar hij eigenlijk zei dat hij niet was. Duizend en een manieren dus. O ik hoop zo dat het niet waar is voor je. Maar niet geslagen is altijg mis. Dus eerst vragen. Niet overtuigd op onderzoek gaan. SUCCES :eek: jij bent gevaarlijk man! ye controlle! :confused:

hawly
04-03-2004, 22:58
Origineel gepost door ManolyA Hoi, Vragen heeft geen zin, ze ontkennen het toch allemaal. Tenzij je bewijs hebt. En bewijs moet je achteraan gaan. Zo heb ik het gedaan. Als hij een abonnement heeft via t-mobile, kan je aanmelden voor online telefoonfactuur, die sms komt dan wel op zijn telefoon. Dus als hij slaapt of zo, stiekem mogelijk. Daar kan je factuuranalyse doen dus de meest gebelde nummers, hoe laat enzv. misschien tip. Als je een rijbewijs hebt volg hem dan eens niet met je eigen auto maar met vriendin of broer. Controleer portomonee, bankafschriften misschien zijn er rare bedragen af, of heeft hij gepind op een tijdstip of locatie waar hij eigenlijk zei dat hij niet was. Duizend en een manieren dus. O ik hoop zo dat het niet waar is voor je. Maar niet geslagen is altijg mis. Dus eerst vragen. Niet overtuigd op onderzoek gaan. SUCCES :eek:

Mocro4eva
04-03-2004, 23:03
moul eniya yeghleb ;)

rooudaina_18
04-03-2004, 23:07
hey schatje, ik hoop voor je dat je niet in die situatie zit. maar je hebt van die marokaanse spreek woorden: kedab nesieh oe saksieh kedab teb3oe htan ebab de dar. ik hoop dat alles goed komt, en dat het maar vals gedachtes zijn. sterkte meid.

tkehbinitto
04-03-2004, 23:37
Origineel gepost door yas hallo allemaal ik heb een vraagje hoe kan je erachter komen of je man,vriend vreemdgaat en wat zijn de symptonen en heeft er iemand het wel eens meegemaakt en hoe kom je erachter alvas bedankt allemaal :rolleyes: :zwaai: als jij ineens heel belangrijk wordt voor hem en heel druk wordt, want dan wil hij het goed maken, dat gaat dan onbewust. Dus vandaar dat ie zich anders gaat gedragen. in 9 van de 10 gevallen gaat ie dan vreemd. Maar bij de gevorderde merk je het niet en zal je het nooit merken. daar moet je maar mee leren leven.

Ain_Sfa_Sscarr
04-03-2004, 23:56
Origineel gepost door yas hallo allemaal ik heb een vraagje hoe kan je erachter komen of je man,vriend vreemdgaat en wat zijn de symptonen en heeft er iemand het wel eens meegemaakt en hoe kom je erachter alvas bedankt allemaal :rolleyes: :zwaai: Symptonen? Heb je het over shi ziekte :hihi:

Ain_Sfa_Sscarr
04-03-2004, 23:58

Origineel gepost door ManolyA Hoi, Vragen heeft geen zin, ze ontkennen het toch allemaal. Tenzij je bewijs hebt. En bewijs moet je achteraan gaan. Zo heb ik het gedaan. Als hij een abonnement heeft via t-mobile, kan je aanmelden voor online telefoonfactuur, die sms komt dan wel op zijn telefoon. Dus als hij slaapt of zo, stiekem mogelijk. Daar kan je factuuranalyse doen dus de meest gebelde nummers, hoe laat enzv. misschien tip. Als je een rijbewijs hebt volg hem dan eens niet met je eigen auto maar met vriendin of broer. Controleer portomonee, bankafschriften misschien zijn er rare bedragen af, of heeft hij gepind op een tijdstip of locatie waar hij eigenlijk zei dat hij niet was. Duizend en een manieren dus. O ik hoop zo dat het niet waar is voor je. Maar niet geslagen is altijg mis. Dus eerst vragen. Niet overtuigd op onderzoek gaan. SUCCES Damnzzzzzz girl, Zoek een hobby :rolleyes: Of wordt detective :D