Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Dit Ook Meegemaakt Met Telfort Abonnement

LZN
04-03-2004, 01:38

hallo iedereen, hmm hoe zal ik het zeggen. ik heb een abonnement samen bellen van telfort. na ongeveer 3 maanden voor dat mijn abonnement contract duur was afgelopen heb contact opgenomen met klanten service van TELFORT om mijn abonnement af te sluiten op de dag dat mijn abonnement vervalt. 3 maanden later bel ik hun omdat mijn abonnement op dat moment nog niet afgesloten was. Ik kreeg echter de mededeling te horen dat ik mijn abonnement niet heb afgezegd, wat dus betekend dat ik nog een keer 3 maanden moet wachten. Maar ja, wat kon ik tegen die persoon zeggen. mijn woord tegen haar woord. Ik vervolgens toch 3 maanden weer moeten wachten. dit keer heb ik wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd. nu 3 maanden later (vandaag) heb ik TELFORT gebeld omdat mijn abonnement nog niet gestopt was. Ik kreeg te horen dat er een druk fout was gemaakt en dat ik weer 3 maanden moest wachten. Nadat ik hun erop heb gewezen dat ik alles zwart op wit heb verzwegen ze het eerder genoemde. Vanaf morgen zal mijn abonnement stop worden gezet. je kunt het al raden wat ik met mijn verhaal probeer te zeggen. Heeft TELFORT ook bij jullie zo zitten boycotten als je je abonnement wilt afzeggen. zie graag reacties tegemoet..

Ghizlanetje
04-03-2004, 10:06
Ik heb geen ervaring met telfort-abonnement ik heb in het verleden alleen pre-praid gehad!! maar ik zal het zeker onthouden, hoe moeilijk ze doen als je iets wilt afsluiten... THNX

chadia00
04-03-2004, 14:37
hmmm goed dat je het zegt... maar ik begrijp niet waarom het automatisch wordt verlengt? dit is toch nooit zo geweest?? bekijk hun algemene voorwaarden maar... maar inderdaad goed dat je het hier plaatst. ik heb namelijk ook zo'n samenbel abbonnement.. thnx. chadiaatje

Leila1982
04-03-2004, 15:38
ja dat had ik met orange, stelletje oplichters. Je kunt het beste je abo opzeggen en na een dag nog drie keer bellen om te horen of het ook echt gestopt is. dan krijg je 3 mensen te spreken en er zal vast wel een eerlijk persoon tussen zitten. En vooral niet vriendelijk zijn, wedden dat ze het gelijk voor je regelen. heb ik ook gedaan.

meknessia86
04-03-2004, 18:45

Het beste is om het ze schriftelijk te laten weten en er dan een kopie van maken. Als ze dan 2 weken daarna niks van ze hebben laten horen dan kan je alsnog telefonisch contact met ze opnemen. Heb ik ook bij T-mobile gedaan en dat is gewoon goed gegaan.

soulfa
04-03-2004, 19:09
Ik had ook een telfort ab. toen was het nog O2. Maar ik had hun ruim van te voren een aangetekende brief gestuurd. Dan moeten ze het wel stoppen, zo niet dan hebben ze pech. Heb alles zwart op wit, dus ze krijgen dan ook geen cent meer.

miss_couscous
07-03-2004, 22:34
je moet gewoon een klachtenbrief schrijven en niet meer bellen met dat nummer. een paar jaar geleden had mijn broertje abonnement van Ben ik had alles op tijd afgezegd en alles moest officeel. belt mijn broertje op om zijn abonnement te verlengen omdat ie pre paid kaartje had was mijn annuelering ongeldig. toen heb ik terug gebeld en een klachten brief geschreven. omdat iedereen zomaar het abonnement kon verlengen als ze je postcode en telnummer wisten. teon was de verlening geanuleerd. je moet ze gewoon lastig blijven vallen en als je bevestging hebt gekregen hebben ze niets ze zegge.

askim20
08-03-2004, 13:54
ja telfort is erg heb dat ook nu maar ja ik ben gewoon bot tegen ze en heb ze duidelijk gemaakt dat ik een jaar abonnement wil en niet langer weet je je moet bijdehand tegen ze doen,. Verder ben ik niet bijdehand mar alleen op zulke momenten nou succes

Mocro4eva
08-03-2004, 16:12
Vuile oplichters!! :kwaad: Ik heb nooit met Telfort gebeld. Heb zelf een abo lopen bij T-mobile, maar die is al net zo erg!

dpdp
08-03-2004, 17:09
vraag in je schriftelijke opzegging altijd om een schriftelijke bevestiging doe ik ook altijd... weet je altijd da tje in je gelijk zit... verlengen ze je abo nog steeds na je abo, en heb jij een schriftelijke bevestiging van hun dan hoef je geen cent te betalen al bel je alles op. want tegenwoordig naaien ze je aleen maar met dit soort dingen. een keer is er niks ontvangen andere keer is er eenf out.