Bekijk originele versie : Ik weet niet waarom maar de laatste tijd...
Itsjustme
21-10-2002, 14:13
Trekken de "meeste" marokkaanse jongens me niet meer terwijl ik vroeger echt dol op ze was en het is niet zo dat ik op 3wazza, turken, of dat soort gevallen val want dat is echt niet zo maar.. als een marokkaanse jongen op me afkomt voor een gesprek dan loopt het 9 van de 10 keer op niks. Terwijl je met een nederlandse jongen bv gewoon een normaal gesprek kan voeren zonder enkele bijbedoelingen en dat vind ik nou juist zo leuk. De jongens die ik spreek hebben:
* Geen gespreksstof
* Te hoge dunk
* Dan is ie leuk en dan gaat ie van die rare acties maken
Kom op verlaag je zelf niet zo
Dat is voor mij gewoon een afknapper of als de zin bij voorbaat al met IK HEB DIT EN DAT... begint jongen het interesseert mij echt geen moer wat jij hebt. Of doen alsof alles normaal is een voorbeeld: Ga je uit? dan zeg ik nee dan hoor je aaaaaaaah waarom niet? heb je strenge ouders ?? ooh please houd toch op man!! Hij weet donderds goed als ik dat bij een fatsoenlijk gezin de dames niet uitgaan en dat het gewoon niet "normaal" is en zoals ik al zei ik wil niet weten wat jij hebt Maar in hoe jij inmekaar zit,denkt etc... want dat is moeilijk te vinden iemand met wie jij op 1 lijn zit maar ja sommige mensen denken dat als ze materialistisch in gesteld zijn alles kunnen hebben en voor mekaar kunnen krijgen. Hell no!! Hoe zielig kan je zijn om zo afhankelijk van iemand te worden.En wanneer je er wat van zegt heb je weer een grote bek. Ok ik ben niet op mn mondje gevallen maar de waarheid mag gezegd worden toch? Anywayz ladies en gentles ben ik de enige met dit probleem of wat? Want, ik wil insallah een toekomst met een leuke marokkaanse man maar jah wat ik allemaal om heen zie begin ik de hoop echt op te geven maar (Geduld is een schone zaak) en ik heb alle tijd van de wereld Inssallah :confused:
Kan je met een Marokkaanse jongen niet een normaal gesprek voeren zoals bij die Nederlandse jongen? Voor mij is iedereen hetzelfde ik kan wel een goed gesprek hebben met een Marokkaanse jongen en ook met de andere voor mij is er weinig verschil. Ik denk dat het bij ligt aan de soort jongens die op je afkomen. Ik ben wel iemand die respect afdwingt zegt men vaak, misschien ligt het daaraan. Ik heb in ieder geval geen marokkaan gesproken die te hoge dunk heeft ofzo.
xxTigerxx
21-10-2002, 14:27
Het is jou manier van denken en dat recht heb je ook.. jammer dat er zulke jongens zijn ...
geduld is zeker een schone zaak!
ik begrijp precies wat je bedoelt!...
veel liefs,
hanane
Dat jij steeds tegen de verkeerde botst, wil nie zeggen dat iedereen fout zit. Jij trekt heel makkelijk de conclusie dat iedereen hetzelfde is, doordat jij steeds dezefde soort marocs tegenkomt. Meschien heeft t te maken met de plekken waar jij deze jongens tegenkomt? Geldt jou redenering nie alleen voor degene die op jou afstappen? Hoe zit t dan met die anderen die nie op jou afstappen?. Heb jij wellis nagedacht dat andere jongens die nie op jou afstappen, meschien heel veel te vertellen hebben, alleen ze durven nie of ze hebben veels te veel respect voor jou omdat zij jou als persoon zien en nie als een stuk vlees, die ze moeten proberen te versieren. :p
Geloof mij nou dit zijn geen Tnawies :p
Onslaught
21-10-2002, 15:20
aan de ene kan heeft itsjustme gelijk en ander kan neit maar ja neit iedereen is hetzelfde dus maar ja sukse meid en peace
ik vindt best grapig
een vriend van mij is er zo een
het begint dat eindelijk een leuke gesprek te worden en dan gaat ie gelijk van die domme actie's ondernemen.......het is dan gelijk een ander mens......ik lig dan altijd hellemaal in de deuk........maar nu mag er niet meer bij zijn als hij een meisje wil leren kennen en ze zijn bezig met een gesprek tevoeren hij zegt dan jij gaat het verpesten door te lachen
ja ken ik er wat doen..........
doei doei
=emsoem=
ach tsja,
alle jongens hebben een beetje last van communicatieproblemen.
KOMT GOED!
Itsjustme
22-10-2002, 15:22
thnxzz voor jullie reacties allemaal... maar tnewies ik heb het ook niet over iedereen hoor daarom zeg ik er ook bij de meeste die op me afkomen begrijp je en waar ik ze tegen kom het is echt over al en nergens van school tot werk,supermarkt, bushalte overal gewoon jah en ik weet niet hoe die andere in mekaar zitten die niet op me afkomen ik kan niet over iets gaan praten waar ik niks over weet dus daar zeg ik dan ook niets over maar ik zeg je eerlijk je krijgt de neiging te denken dat de meeste zo zijn bij het alleen al zien dat er iemand komt om dat diegene die op je afkomen alleen onzin uit kramen... Het is niet de bedoeling dat ik iemand wil beledigen ofzo but thats just the way I think! ps: emsoem wat wil die vriend van je nou eigenlijk bereiken ;) jongen haha mohim thalaouww xxjes Me
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.