Bekijk originele versie : Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod
Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod
Uitgegeven: 3 maart 2004 23:38
Een 20-jarige Amerikaanse vrouw die op Valentijnsdag een huwelijksaanzoek van haar vriend afwees, is dinsdag vermoord teruggevonden. Haar hart was uit haar lichaam gesneden . De politie heeft haar vriend gearresteerd. Die heeft de moord intussen bekend.
Het toegetakelde lichaam van Betzaida Eva Madera lag in het appartement waar ze met haar zus en haar ouders woonde. Haar keel was opengesneden en in haar borstkas zat een groot gat. In de badkamer lagen twee bebloede keukenmessen.
De 25-jarige Wilfredo Lopez werd gearresteerd nadat zijn tante de politie had gewaarschuwd. Ze had een zelfmoordbrief gevonden en wist dat hij gewapend was. Het stel heeft een zoontje van 18 maanden oud.
------------------------------------------------------------------------------------
.................hart uit haar lichaam gesneden.
How Life Imitates Hollywood :rolleyes:
Moraliste
04-03-2004, 00:06
Tfoe! :(
Origineel gepost door Moraliste
Tfoe! :(
He , ben je er weer,
je was er net ook en toen was je weer weg :D
arabchrstn
04-03-2004, 02:28
Hoe durft die vrouw...! Zomaar weigeren...
Khanoussi
04-03-2004, 03:02
Origineel gepost door arabchrstn
Hoe durft die vrouw...! Zomaar weigeren...
ja wat een k.utwijf :D
arabchrstn
04-03-2004, 03:08
Ze verdiende het gewoon...
SalmanKhan
04-03-2004, 10:50
was de vrouw een moslim dan zou je de krantenkoppen moeten zien!!!
Origineel gepost door SalmanKhan
was de vrouw een moslim dan zou je de krantenkoppen moeten zien!!!
Wat dan? "Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod"?
Ik geloof niet dat de krantenkoppen zo anders zullen worden. Ik zal je vertellen, ik lees 2 kranten. Vorige week las ik in beide kranten uitgebreide stukken over het aanpakken van zogenaamde loverboys. Pas op deze site las ik dat het over marokkaanse jongens ging!
(Ik vrees dat ik de kranten heb weggegooid, anders zou ik de stukken inscannen voor je als je me niet gelooft.)
arabchrst en kanhousie,jullie maken zeker een GRAPJE. OMDAT ZE NIET MET HEM WIL TROUWEN GAAT HIJ HAAR VERMOORDEN.IK NEEM AAN DAT JULLIE OOK ZO ZULLEN HANDELEN ALS T BIJ JULLIE ZOU GEBUUREN.
Khanoussi
04-03-2004, 12:12
Origineel gepost door a3ir
arabchrst en kanhousie,jullie maken zeker een GRAPJE. OMDAT ZE NIET MET HEM WIL TROUWEN GAAT HIJ HAAR VERMOORDEN.IK NEEM AAN DAT JULLIE OOK ZO ZULLEN HANDELEN ALS T BIJ JULLIE ZOU GEBUUREN.
Maak je maar niet ongerust hoor , trouwen vind ik zoiets achterhaalt dus dat zou ik zowiezo niet zo snel doen , en mocht ik iemand ten huwelijk vragen en ze zegt nee, dan ga ik wel in een hoekje uit zitten huilen :D
kanhoussie,daar ben ik blij om.groetetjes a3ir
Gelukkig is ze niet met hem getrouwd want zo te lezen is het echt een psychopaat............
kon 't niet laten :nl:
Wat een ellendeling die kerel, maar dat zijn kerels over het algemeen toch meer dan vrouwen
AlHoceima_Leila
04-03-2004, 15:59
Zo zielig man.
Sommige mensen kunnen geen 'nee' accepteren, tjeetje!!
Doet me denken aan mijn nichtje, ook vermoord met 3 schoten recht door haar hart, de dader kon ook geen 'nee' accepteren!
Khanoussi
04-03-2004, 16:43
lijkt me niet iets om geintjes over te maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.