Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb broek maat M maar ik ga op dieet

Pagina's : [1] 2

gekke_chik
12-12-2008, 19:55

ik ga op dieet dames die ook willen meedoen meld je maar. ik ga een lijst maken van wat ik ga eten en elke dag ga ik in deze topic plaatsen wat ik heb gegeten. om 10:00 1 Glas Melk 1 broodtje met sla en tomaat Om 13:00 1 Fruit 1 Glas melk om 16:00 Schotel met vis Schotel met salade

gekke_chik
12-12-2008, 19:59
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen:traan1: hoeveel kg wil je afvallen? tot ik maat s ga dragen :hihi:

gekke_chik
12-12-2008, 20:04
haha ok duidelijk Gaan we beginnen morgen plaats elke dag wat je hebt gegeten

gekke_chik
12-12-2008, 20:17
safi is goed morgen begin ik er mee :) inshallah oke meid

gekke_chik
12-12-2008, 21:40

wie nog meer

Vlampje
12-12-2008, 21:43
Koop gewoon broek in maat S dan hoef je neit meer op dieet :hihi:

pikachu
12-12-2008, 22:28
ik ga op dieet dames die ook willen meedoen meld je maar. ik ga een lijst maken van wat ik ga eten en elke dag ga ik in deze topic plaatsen wat ik heb gegeten. om 10:00 1 Glas Melk 1 broodtje met sla en tomaat Om 13:00 1 Fruit 1 Glas melk om 16:00 Schotel met vis Schotel met salade SLA nooit een maaltijd over :hadj: En zeker smiddags niet , want dan ga je schrokken in de avond.. broodje kaas ofzo is goed Sochtends kommetje cornflakes en yoghurtje tienuurtje ene of ander stuk fruit middag zoask dus al zei Vieruurtje weer een of ander klein hapje Avnod doe je een of andere lightmaaltijd... Is heel belangrijk om je metabolisme op peil te houden als je wilt afvallen, anders gaat je metabolisme trager werken (aangzien lichaam denkt dat je dan in 'crisissituatie" zit) veel minder kalorietjes verbranden en je zult jojo-en :hadj:

oO__Amal__Oo
12-12-2008, 23:05
hahah weetje wat goed helpt goed ziek worden heb ik ook gehad ben in 2 weken tijd 9 kilo afgevallen :P:P succes damess inshallah zullen jullie op je ideale gewicht komen

Schoonheid_7
13-12-2008, 00:28
ik ga op dieet dames die ook willen meedoen meld je maar. ik ga een lijst maken van wat ik ga eten en elke dag ga ik in deze topic plaatsen wat ik heb gegeten. om 10:00 1 Glas Melk 1 broodtje met sla en tomaat Om 13:00 1 Fruit 1 Glas melk om 16:00 Schotel met vis Schotel met salade wat wil je je hebt M? wil je XS, kontloos ofwat?? :hihi:

Schoonheid_7
13-12-2008, 00:29
Koop gewoon broek in maat S dan hoef je neit meer op dieet :hihi: Snapje :stout:

TiiSsam
13-12-2008, 10:32
ik ga op dieet dames die ook willen meedoen meld je maar. ik ga een lijst maken van wat ik ga eten en elke dag ga ik in deze topic plaatsen wat ik heb gegeten. om 10:00 1 Glas Melk 1 broodtje met sla en tomaat Om 13:00 1 Fruit 1 Glas melk om 16:00 Schotel met vis Schotel met salade Je wilt een S worden? wrm zo dun?:confused:

Uglyman
13-12-2008, 10:43
SLA nooit een maaltijd over :hadj: En zeker smiddags niet , want dan ga je schrokken in de avond.. broodje kaas ofzo is goed Sochtends kommetje cornflakes en yoghurtje tienuurtje ene of ander stuk fruit middag zoask dus al zei Vieruurtje weer een of ander klein hapje Avnod doe je een of andere lightmaaltijd... Is heel belangrijk om je metabolisme op peil te houden als je wilt afvallen, anders gaat je metabolisme trager werken (aangzien lichaam denkt dat je dan in 'crisissituatie" zit) veel minder kalorietjes verbranden en je zult jojo-en :hadj: juist..je moet je metabolisme hoog houden door om de 2,5 uur wat te eten en te sporten. wat wel belangrijk is wat je eet..ik heb ook in een andere topic een stuk hierover uitgelegt..je kan beter iest meer eten en wel erbij sporten dan niet sporten en minder eten..komt veel bij kijken meid als je puur vet wilt verbranden.. eet genoeg eiwitten, niet veel koolhydraden en goede vetten en je zult versteld staan..en je koolhydraden per week steeds verminderen en niet in een keer, anders komt je lichaam in spaarstand waardoor je metabolisme vertraagt.. veel succes meid, hoop dat je je doelstellingen haalt.

onelove55
13-12-2008, 14:06
wat is maat M ... is dat 36 of 38 ??

pikachu
13-12-2008, 14:31
juist..je moet je metabolisme hoog houden door om de 2,5 uur wat te eten en te sporten. wat wel belangrijk is wat je eet..ik heb ook in een andere topic een stuk hierover uitgelegt..je kan beter iest meer eten en wel erbij sporten dan niet sporten en minder eten..komt veel bij kijken meid als je puur vet wilt verbranden.. eet genoeg eiwitten, niet veel koolhydraden en goede vetten en je zult versteld staan..en je koolhydraden per week steeds verminderen en niet in een keer, anders komt je lichaam in spaarstand waardoor je metabolisme vertraagt.. veel succes meid, hoop dat je je doelstellingen haalt. Dat ook dus :haha: :goedzo:

gekke_chik
13-12-2008, 16:23

wat wil je je hebt M? wil je XS, kontloos ofwat?? :hihi: hahha ja

Pagina's : [1] 2