Bekijk originele versie : Lichamen+ Booty`s
hoe tevreden ben jij over je lichaam wat is mooi wat niet
krijg je der complimentjes over
en wat is voor jou het ideale lichaam van je (toekomstige) partner
en begin niet j.lo pamela usher genuwine sjiett whuahuaha want dat is allemaal maar die belichting die het doen :p
ik_oke_is
03-03-2004, 23:00
Origineel gepost door sherine
hoe tevreden ben jij over je lichaam wat is mooi wat niet
krijg je der complimentjes over
en wat is voor jou het ideale lichaam van je (toekomstige) partner
en begin niet j.lo pamela usher genuwine sjiett whuahuaha want dat is allemaal maar die belichting die het doen :p
1) stevige billen en ****
2) hangborsten
3) linkerborst ietsjes kleiner dan rechterborst
:maf:
whauahuahahauha helemaal lijppppppp
okeej dus beneden moet stevig zijn
boven wat groter en wat hangerder okeej
eyes_of_maroc
03-03-2004, 23:30
ik vind volslank wel goed.. niet te dik maar ook weer niet te scriel... dus ja.. en ieder zijn eigen lichaam..
Ikrame_girl
03-03-2004, 23:59
ik krijg wel eens compilmentjes over mijn licham..van wat ben je mooi slank..als ik weer eens zeur over mijn dijen....
Maar ik vind eigenlijk alles op zich wel mooi...ik ben blij met wat Allah(swt) mij heeft gegeven....
:goedzo: zo hoort het ook :D
SweetxAngel
04-03-2004, 12:38
muahh ik ben wel redelijk tevreden hoor..tuurlijk elke dame heeft wel van die zeur-acties..over een paar kilootjes te veel...buikje net niet plat etc etc maar dat hoort erbij toch... :haha:
en mn ideale mannn..wayawww war zal ik beginnen :haha:
hij moet in ieder geval een een stukje langer dan mij zijn..aangezien ik niet zooo een reus ben zal dat niet moeilijk zijn..en dan het liefst een beetje breedjes..niet gespierd en niet dik maar gewoon geen botje.. voor de rest gewoon schooon en verzorgd..niet te veel gevraagd toch :haha:
geen borsthaar alstublieeeeeeeeeeeeft want dat vind ik echt vies maar voor de rest... En eigenlijk vind ik stijl haar voor een man ook heel mooi (krullen ook) maar stijl haar in piekjes zo net een "just out of bed" look
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gataar
whuahauhauhauhauahuah ja tog of niet
ik wil geen zwimpie maar ook niet te non chalant :p
Samirrrrr
04-03-2004, 22:53
m'n ogen krijg ik complimenten over :D en m'n armen verder vinden ze het helemaal niks :huil:
whuahuahauhauhauahua ewa plastichururgie :p
contradiction
11-03-2004, 00:07
leuke man als hij maar tof is vind ik het best, maar als ik toch een uiterlijk mag kiezen dan kies ik voor een stevig lichaam (maar geen spiermasse) ruig gezicht (een beetje aragorn achtig) en langer dan ik(wat vast geen probleem zal zijn )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.