Bekijk originele versie : CyberLove Real/Unreal
okeej dus je msn-et met een jongen/meisje al een hele tijd en diepe lange gesprekken heb foto`s van elkaar gezien..
nog niet gehoord gesproken gezien in het echt,,maar tog heb je kriebels,,verlang je naar diegene
ken dit liefde zijn...of is dit wat anders
wat vind jij
en explainnnnnnnn :D
ken dit wat worden want eigenlijk leer je elkaars innerlijk kennen dan tog :confused: ja tenzij iemand zich heel anders voordoet maar als je vet lange gesprekken heb dan word dat na een tijdje tog wel duidelijk
of het real is of niet
laat me jou mening horen :D
Lady_moi
03-03-2004, 22:46
Cyberlove word REAL love :hihi:
ik_oke_is
03-03-2004, 22:47
Origineel gepost door Lady_moi
Cyberlove word REAL love..... :hihi:
Mits een beetje hulp van derden :stout:
:maf:
Lady_moi
03-03-2004, 22:49
Vooral da zonder moeials ister geen REAL love :melig:
Origineel gepost door ik_oke_is
Mits een beetje hulp van derden :stout:
whauahuahua ziekelingennnnnnn
heb julie gemist man whoehoeeeeeee
maareh dus het word wel wat cyberlove word gegarandeerd love
en zo nietmet hulp van derden aaight
zelf meegemaakt ?
ik_oke_is
03-03-2004, 22:57
Origineel gepost door sherine
whauahuahua ziekelingennnnnnn
heb julie gemist man whoehoeeeeeee
maareh dus het word wel wat cyberlove word gegarandeerd love
en zo nietmet hulp van derden aaight
zelf meegemaakt ?
elke dag :melig:
waarom ytrek ik altijd gekke aan :zweep:
ik wil serieuse reactie`s :p
eyes_of_maroc
03-03-2004, 23:34
je hebt wel gelijk dat je elkaars innerlijk leert kenne.. maar de jongen kan net zo goed zich ook voordoen als een andere jongen.. en de meid weer ook... hoeveel meisjes zie je niet stiekem op de chat zehma kapsones hebben terwijl ze eigenlijk zo goedkoop zijn.. hoeveel jongens doen zich alsof ze de "king" zijn terwijl hun de domste zijn en geen meisjes kunnen krijgen.. sorry hoor maar pooiers heb je ook achter de chat.. zo kunnen ze meisjes krijgen wie voor hun gaat werken.. dus ja het is maar wie je tegen komt..
ja het is gevaarlijk inderdaad
maar als je echt zo vaak met iemand praat dan prik je daar tog op een gegeven moment doorheen lijkt mij
eyes_of_maroc
03-03-2004, 23:43
nee hoor meid... jongens zijn shitanien.. ze kunnen zo lief overkomen dat ze met een meisje kunnen spelen.. en meid je zult het niet eens doorhebben je zult denken dat je dan de gelukkigste meid bent op aarde..
ik denk dat t pas echt wat kan worden als je elkaar in t echt ziet, zoals er al gezegd is:je kan niet iemand echt echt leren kennen ,innerlijk via een beeldschermpje in t echt zal dit echt wel anders uitpakken.
ik ken wel iemand die via een vriendin een jongen heeft leren kennen,ze wou neit met hem bellen niks dus hebben ze 2 1/2 jaar alleen maar opmsn met elkaar gezeten , na die 2 1/2 jaar hebben ze elkaar ontmoet, en die jongen was nog beter dan hij zich al voordeed op msn, ze zijn nu 1 jaar getrouwd!
ik zelf denk dat tkan maar zou ook nooit snel via msn afspreken, t heeft toch iets hopenloos en engs maar jah als je iemand al 2 jaar kent van
msn word je nieuwsgierig en tja dan vind ik t wel een andere zaak!
dus t word pas real als t in reallife is naar mijn idee!
eyes of maroc ik denk ook wel dat dat eraan ligt hoe je je als meisje zelf opstelt
moi damnn wat leuk heyy !! eecht een leuk verhaal :D zo zie je maar alles ken echt raar lopen
SweetxAngel
04-03-2004, 12:20
hmm...cyberlove..heb er zooo vaak van gehoord schijnt te werken..maar bij mij is het in real life al een heleee grote taak om kriebeltjes van iemand te krijgen en laat staan dan op msn...daar lukt het me al helemaal niettt.. :D :kwaad:
ik zag ook iemand zeggen dat het hopeloos is..dat hoeft niet hoor..ik had een tijdje geleden ook een jongen op mn msn..echt een tijdje met elkaar gesproken ..jah foto's uitgewisseld ook..zn manier van praten en zn foto bevielen me wel..hadden we afgesproken en hij had een paar vrienden meegenomen en ik een paar vriendinnen en hebben we er een leuke dag van gemaakt..ik spreek die jongen tot op de dag van vandaag ..gewoon als vroeger..dus het kan ook gewoon voor de gezjellieheid. :jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.