Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dutroux, wat vinden jullie ... ?

Pagina's : [1] 2 3

Scottie
03-03-2004, 20:45

Nou, ik vind dat die man allang had moeten worden afgeschoten, maar ook in Belgie, 8 jaar na dato, krijgt zo'n gewetenloze schoft een eerlijk proces. Zo kon deze sadist en liederlijke pederast zich laten adviseren door advocaten die minstens zo gemeen zijn als hun client slecht is. Mocht Dutroux worden veroordeeld, zijn advocaten zouden tegelijk met hun client een nekschot moeten krijgen. En zou Belgie kunnen toetreden tot de organisatie van non-corrupte landen. En nu even geen uitspraken dat moslims dit niet kennen en bij hen niet voorkomt. Daar gaat het nou niet over. Meningen, gevoelens en emoties, geen Koranspreuken. Of Bijbelcitaten. Scottie. Michelle Martin: Leven met Dutroux 'leek wel sekte' AARLEN - Dutroux' ex-echtgenote Michelle Martin zegt dat het leven met haar vroegere man op het 'binnentreden van een sekte' leek. "Dat gebeurde bijna zonder het zelf te weten. Hij leek wel de grote goeroe die iedereen manipuleert. Je ondergaat bij hem bijna een hersenspoeling", zei Martin woensdag tijdens haar eerste verhoor. Martin schetste van zichzelf het beeld van een zwakke vrouw, die weinig liefde heeft gehad in haar leven en volledig in de macht van Dutroux was. "Ik leefde niet meer in de realiteit", getuigde ze. Zo is zij ook meerdere malen mishandeld en kreeg zij na het bericht dat zij een jongen verwachtte, de opdracht de baby op een parkeerterrein "dood te rennen" (zo hard te hollen dat de vrucht zou sterven), omdat Dutroux niet nog een zoon wilde hebben. Haar getuigenis werpt ook meer licht op het overlijden van de ontvoerde meisjes Julie en Mélissa. Ze gaf toe dat ze hun niet heeft verzorgd in de periode dat Dutroux voor kleine delicten korte tijd in de cel zat. Dutroux had haar weliswaar de opdracht gegeven om de meisjes, die in de kelder opgesloten waren, te eten te geven. Maar Martin zei dat mentaal niet aan te kunnen. Shock Ze zei geshockeerd te zijn toen Dutroux haar vertelde dat ze naast de vrieskist stond waar al een van de lijken van de meisjes in lag. "Het was onvermijdelijk dat ze zouden sterven", zei ze. Verder vertelde ze dat Dutroux zijn vroegere kompaan Weinstein wel degelijk zelf heeft vermoord. Dat gebeurde door hem een boterham met daarin dertig fijngemalen rohypnol-tabletten (slaappillen) te geven. Martin besloot haar verhoor met de wens dat de ouders van slachtoffers en de nog levende meisjes Sabine en Laetitia zouden kunnen begrijpen hoezeer zij alles betreurt.

K_Prone
03-03-2004, 20:47
Langzaam lichamelijk martelen... En daarna in een kooi stoppen met de nabestaanden van de slachtoffers. Ophangen meteen die gast!!!!

hasj2
03-03-2004, 20:51
Origineel gepost door Scottie Nou, ik vind dat die man allang had moeten worden afgeschoten, maar ook in Belgie, 8 jaar na dato, krijgt deze schoft een eerlijk proces. Zo kon deze sadist en liederlijke pederast zich laten adviseren door advocaten die minstens zo gemeen zijn als hun client slecht is. Mocht Dutroux worden veroordeeld, zijn advocaten zouden tegelijk met hun client een nekschot moeten krijgen. En even geen gedoe dat moslims dit niet kennen en bij hen niet voorkomt. Daar gaat het nou niet over. Meningen, gevoelens en emoties, even geen Koranspreuken. Scottie. Michelle Martin: Leven met Dutroux 'leek wel sekte' AARLEN - Dutroux' ex-echtgenote Michelle Martin zegt dat het leven met haar vroegere man op het 'binnentreden van een sekte' leek. "Dat gebeurde bijna zonder het zelf te weten. Hij leek wel de grote goeroe die iedereen manipuleert. Je ondergaat bij hem bijna een hersenspoeling", zei Martin woensdag tijdens haar eerste verhoor. Martin schetste van zichzelf het beeld van een zwakke vrouw, die weinig liefde heeft gehad in haar leven en volledig in de macht van Dutroux was. "Ik leefde niet meer in de realiteit", getuigde ze. Zo is zij ook meerdere malen mishandeld en kreeg zij na het bericht dat zij een jongen verwachtte, de opdracht de baby op een parkeerterrein "dood te rennen" (zo hard te hollen dat de vrucht zou sterven), omdat Dutroux niet nog een zoon wilde hebben. Haar getuigenis werpt ook meer licht op het overlijden van de ontvoerde meisjes Julie en Mélissa. Ze gaf toe dat ze hun niet heeft verzorgd in de periode dat Dutroux voor kleine delicten korte tijd in de cel zat. Dutroux had haar weliswaar de opdracht gegeven om de meisjes, die in de kelder opgesloten waren, te eten te geven. Maar Martin zei dat mentaal niet aan te kunnen. Shock Ze zei geshockeerd te zijn toen Dutroux haar vertelde dat ze naast de vrieskist stond waar al een van de lijken van de meisjes in lag. "Het was onvermijdelijk dat ze zouden sterven", zei ze. Verder vertelde ze dat Dutroux zijn vroegere kompaan Weinstein wel degelijk zelf heeft vermoord. Dat gebeurde door hem een boterham met daarin dertig fijngemalen rohypnol-tabletten (slaappillen) te geven. Martin besloot haar verhoor met de wens dat de ouders van slachtoffers en de nog levende meisjes Sabine en Laetitia zouden kunnen begrijpen hoezeer zij alles betreurt. Scottie niet vergeten Grondwet geld ook in belgie?? gelijkheid van behandeling toch of stapen we hier weer van af..... of allenmaar als het jou uit komt. dus we gaan niemand afschieten.

K_Prone
03-03-2004, 20:58
Origineel gepost door hasj2 Scottie niet vergeten Grondwet geld ook in belgie?? gelijkheid van behandeling toch of stapen we hier weer van af..... of allenmaar als het jou uit komt. dus we gaan niemand afschieten. Grondwet of niet hij verdient niet eens een eerlijk proces. Hadden die kinderen die hij verkrachtte een eerlijke kans? Een eerlijke kans om daarna mss (tevergeefs) een gelukkig leven te krijgen. Nee. Ophangen dus!

Deliana
03-03-2004, 21:18

Die vrouw spoort ook niet.

sahira
03-03-2004, 21:36
Ik heb er geen woorden voor, na 7 jaar onderzoek begint dan eindelijk het proces! En voor voor de verandering ben ik het een keer eens met Scottie, die man had afgeschoten mogen worden, gelijk bij zijn arrestatie! Die ex-vrouw van hem is net zo schuldig aan moord, dagelijks bracht ze eten voor de honden en 'vergat' gewoon die twee meisjes, dat kan je niet zomaar vergeten, dat ben je willens en wetens vergeten. Beiden zeggen slachtoffer te zijn, echt niet!! Ik hoop dat de jury hen beiden levenslang geeft. Ik heb het te doen met die ouders van de meisjes, wat een horror verhalen zullen ze de komende dagen horen, hoe de laatste levensdagen van hun dochters moeten zijn geweest.. :( het lijkt me vreselijk om de moordenaars van je kind zo te zien, daarbij heeft Dutroux gewoon lak aan alles, ongeinterreseert zit hij achter het glas alsof hij naar een saai voorlees verhaaltje zit te luisteren, die man is hard en gevoelloos. België had dit proces allang moeten voeren, want er zijn nu veel fouten gemaakt, te lang hebben de ouders moeten wachten op dit moment dat maakt hun lijden ondraagelijk. Ik hoop echt dat ze voor goed achter slot en grendel gaan, de doodstraf is ook in België afgeschaft maar in dit geval zouden ze een uitzondering moeten maken. Moge Allah de ouders de komende dagen bijstaan en hun veel sabr geven!

IFRIQUIA
03-03-2004, 21:59
scottie ik vind hem een slecht mens die zijn straf zal krijgen alleen jammer dat die arme meisjes en hun ouders hun sraf niet konden ontlopen . wat vind jij van hem scottie ?

Manon
03-03-2004, 22:16
Ze moeten die schoft Dutroux gewoon los laten lopen in Belgie, heel belgie (2/3 van de bevolking) wilt die man, nou man zeg maar beest, dood hebben. Dus laat hem maar lekker vrij zodat de nabestaanden van die arme meisjes lekker helemaal los op hem kunnen gaan! Normaal gesproken ben ik tegen geweld maar die Dutroux verdiend gewoon niet beter. Zelf afgelopen week toen hij moest voorkomen is hij tijdens de debatten in slaap gevallen! Het doet hem gewoon totaal niks wat hij die meisjes en hun nabestaanden heeft aangedaan. Nee hoor, die man verdient de zwaarste straf die je maar kan bedenken! Manon

DonAgewan
04-03-2004, 00:09
Hoe erg je hem ook haat ik denk dat als we hem geen eerlijk proces geven, wat eigenlijk onmogelijk is door de beeldvorming en de media aandacht om hem heen, we net zo goed de wetten en het rechtsysteem af kunnen schaffen.

Heiba
04-03-2004, 08:31
Gevoelsmatig heb ik ook zoiets van: "Waarom zou Belgie niet speciaal ter ere van deze crimineel de doodstraf invoeren". Maar als ik het bekijk vanuit maatschappelijk perspectief vind ik dat ieder mens het recht heeft berecht te worden, hoe erg zijn of haar daden ook maar geweest waren... In mijn hart laat ik vele tranen om de meisjes waar het om gaat, als ik die verhalen hoor op tv5 of een ander kanaal, dan zit ik als aan de grond genageld naar de beeldbuis te staren. Of ze nou Moslima's zijn of niet, ik hoop dat Allah swt zich over deze meisjes ontfermd en ze een extra mooie plaats geven in de Jennah.

Peej
04-03-2004, 08:38
De doodstraf is te makkelijk voor deze man. Dan is hij in één keer overal vanaf, terwijl de slachtoffers de rest van hun leven moeten lijden. Gewoon berechten volgens de wetten die in het land gelden. En hopelijk zetten ze hem dan voor de rest van zijn leven vast in een cel. Laat hem maar lekker wegrotten zonder bezoek van familie of vrienden en zonder enig contact met medegevangenen, want die zullen hem waarschijnlijk ook niet echt heel laten.

Heiba
04-03-2004, 08:40
Origineel gepost door Peej De doodstraf is te makkelijk voor deze man. Dan is hij in één keer overal vanaf, terwijl de slachtoffers de rest van hun leven moeten lijden. Gewoon berechten volgens de wetten die in het land gelden. En hopelijk zetten ze hem dan voor de rest van zijn leven vast in een cel. Laat hem maar lekker wegrotten zonder bezoek van familie of vrienden en zonder enig contact met medegevangenen, want die zullen hem waarschijnlijk ook niet echt heel laten. Gezien hij al eens was ontsnapt, lijkt me een isoleercel en een dwangbuis me wel aardig voor hem.

klonbyz
04-03-2004, 09:51
Blinde haat leid/lijd tot niets. Deze man is enkel een pion die is gesnapt,de grote vissen inzake dit gebeuren ontspringen de dans....menig Belgisch politicus,ambtenaar en machtig belg weten meer van "Dutroux gate" dan de media doet vermoeden.

sahira
04-03-2004, 12:40
Origineel gepost door goddeloos Wel, de gemiddelde 'moslim' is het er weer over eens: er moet opgehangen, afgeschoten, gevierendeeld en gedoodstraft worden. Een lichtpuntje: Heer Agewan, die normalerwijze (in voorkomende gevallen van ernstige misdraging door de mede'mens') gelijksoortige bloeddorst tentoonspreidt, geeft nu blijk van inzicht in de waarde van de rechtsstaat. Bravo Agewan, dit verdient navolging! Ach, natuurlijk moet deze man eerst berecht worden eer hij zijn straf krijgt, ik reageer vanuit mijn gevoel...heeft niets met moslim-zijn te maken! Ik heb in deze zaak alleen geen vertrouwen in de gang van zaken (rechtsstaat), hij zal volgens velen zijn straf niet ontlopen en laten we dat maar hopen. Het idee dat hij alleen gestraft zal worden en de rest de dans ontspringt bezorgt mij rillingen, want zou het dan niet gewoon nog een keer voor kunnen komen dat men meisjes meeneemt en vermoord?

DonAgewan
04-03-2004, 13:05

Origineel gepost door istoreco 100% gelijk, en natuurlijk worden zulke moordenaars steeds in het daglicht gezet, door het verschrikkelijke van hun daad zelve, natuurlijk is daar media aandacht voor door het verschrikkelijke van hun daad. Maar om dan te beweren dat hij hierdoor geen eerlijk proces kan krijgen is andere koek. Hij krijgt net als elke andere beschuldigde de kans om zichzelf te verdedigen. Maar de toekomst zal hoogstwaarschijnlijk naar voor brengen dat ie hardstikke schuldig is. En dan maar hopen dat ie effectief levenslang krijgt, zonder enige kans op strafvermindering. Maar dat men geen mensen kan be/veroordelen zonder enig proces of zonder de kans zich te verdedigen is juist en kan doorgetrokken worden op vele andere situaties. Men veroordeelt noch bestraft men mensen die niks misdaan hebben, tot men het tegenovergestelde kan bewijzen. Ik denk zelf dat hij geen eerlijk process krijgt. Die man is al veroordeelt voordat hij de kans heeft gekregen om zich te verdedigen. De jury leden zijn al op de hoogte van wat hij allemaal heeft gedaan en die horen in een rechtzaak juist geen informatie vooraf te weten zodat ze een eerlijke besluit kunnen maken. Niet dat ik hem niet de galg gun maar een proces moet eerlijk zijn en iedereen gelijke kans geven dat is in mijn ogen hier niet het geval en is ook onmogelijk geworden eigenlijk door die media aandacht die deze zaak heeft gekregen en hoe hij is geportreerd door de media. Je kan volgens mij ook niks anders doen omdat het moeilijk zoeken is naar 12 belgen die nog nooit van Dutroux heben gehoord. De jury is al voorbewerkt door wat ze allemaal hebben gezien en gelezen of gehoord in de media en dat moeten ze nu allemaal vergeten en niet meenemen in hun eind oordeel. Lijkt me zeer moeilijk en zowat onmogelijk. Wie zal bij twijfel hem niet het voordeel gunnen?

Pagina's : [1] 2 3