Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe, waar en wanneer heb je hem/haar ontmoet..??

Pagina's : [1] 2 3 4

RealMadridGirl
03-03-2004, 15:19

Tell me all about it :Iluvu: :zwaai: ( in details als t kan :hihi: )

Mustapha.AA
03-03-2004, 15:28
okee jhier dan exclusief en voor de eerste keer mijn verhaal. Ik ging op vakantie naar tsetjenie en bij de duane kwam er een gesluierde persoon op me af met een kalasjnikof. Ik d8 shiet wat is dit :eek: maar het bleek gewoon routine controle te zijn. Ze wouden me handboeien om doen maar ik werd aggressief en trok die sluier weg. :eek: toen zag ik dat het een vrouw was en ik was meteen verkocht. dus vroeg ik om haar vader om hand te vragen. moheiem alles ging goed behalve dat ik haar niet meer had gezien. Op mijn trouwdag moest ik samen met haarin een donker tentje zitte n tot alles was afgelopen toen we de volgende dag wakker werden zag ik dat ik met haar zus was getrouwd :eek: ewa zodoende dus

RealMadridGirl
03-03-2004, 15:30
Origineel gepost door Mustapha AA okee jhier dan exclusief en voor de eerste keer mijn verhaal. Ik ging op vakantie naar tsetjenie en bij de duane kwam er een gesluierde persoon op me af met een kalasjnikof. Ik d8 shiet wat is dit :eek: maar het bleek gewoon routine controle te zijn. Ze wouden me handboeien om doen maar ik werd aggressief en trok die sluier weg. :eek: toen zag ik dat het een vrouw was en ik was meteen verkocht. dus vroeg ik om haar vader om hand te vragen. moheiem alles ging goed behalve dat ik haar niet meer had gezien. Op mijn trouwdag moest ik samen met haarin een donker tentje zitte n tot alles was afgelopen toen we de volgende dag wakker werden zag ik dat ik met haar zus was getrouwd :eek: ewa zodoende dus :hihi: hij kon spannender :zwaai:

RealMadridGirl
03-03-2004, 15:41
Zogenaamd niemand heeft iets spannends meegemaakt :rolleyes:

Sjemmelia
03-03-2004, 15:57

Nou dit speelt zich in de toekomst af>>> Het is juli 2004 en het is een warme zomerdag......ik besloot om even naar het park te gaan met m'n zusje en m'n nichtje. Zij gingen spelen en ik hield ze vanuit een bankje in de gaten. Ik deed m'n ogen even dicht en hoorde de stemmen van de kinderen die in het park aan het spelen waren, mensen die voorbij liepen en......ik hoorde iemand mijn naam roepen: "sjemmelia!". Ik deed m'n ogen open en mijn zusje stond voor m'n neus. "Mogen wij een ijsje kopen?" vroeg ze. Ik gaf 'r geld en ze gingen een ijsje halen. Ze kwam terug met een big smile...."en is ie lekker?" vroeg ik ze. "Ja" knikten ze allebei. "Bam"........daar lag mijn nichtjes ijsje op de grond. Een voetbal had haar geraakt en daardoor viel d'r ijsje. Ze werd gelijk boos en huilde. Ik keek om waar die bal vandaan kwam en van wie die was. Er kwam een jongen op ons afgelopen. "Het was per ongeluk, sorry" zei hij. "Ja oké kijk wat beter uit de volgende keer" zei ik. Hij knielde langs mijn nichtje en zei tegen d'r: "ik koop wel een nieuwe voor je, goed?". Mijn nichtje knikte, "maar dan moet je wel die tranen even afvegen" zei hij met een vriendelijke lach. Tja en toen gebeurde het onvermijdelijke....we werden verliefd. Helaas berust dit verhaal niet op de werkelijkheid. :D

RealMadridGirl
03-03-2004, 16:24
Origineel gepost door Sjemmelia Nou dit speelt zich in de toekomst af>>> Het is juli 2004 en het is een warme zomerdag......ik besloot om even naar het park te gaan met m'n zusje en m'n nichtje. Zij gingen spelen en ik hield ze vanuit een bankje in de gaten. Ik deed m'n ogen even dicht en hoorde de stemmen van de kinderen die in het park aan het spelen waren, mensen die voorbij liepen en......ik hoorde iemand mijn naam roepen: "sjemmelia!". Ik deed m'n ogen open en mijn zusje stond voor m'n neus. "Mogen wij een ijsje kopen?" vroeg ze. Ik gaf 'r geld en ze gingen een ijsje halen. Ze kwam terug met een big smile...."en is ie lekker?" vroeg ik ze. "Ja" knikten ze allebei. "Bam"........daar lag mijn nichtjes ijsje op de grond. Een voetbal had haar geraakt en daardoor viel d'r ijsje. Ze werd gelijk boos en huilde. Ik keek om waar die bal vandaan kwam en van wie die was. Er kwam een jongen op ons afgelopen. "Het was per ongeluk, sorry" zei hij. "Ja oké kijk wat beter uit de volgende keer" zei ik. Hij knielde langs mijn nichtje en zei tegen d'r: "ik koop wel een nieuwe voor je, goed?". Mijn nichtje knikte, "maar dan moet je wel die tranen even afvegen" zei hij met een vriendelijke lach. Tja en toen gebeurde het onvermijdelijke....we werden verliefd. Helaas berust dit verhaal niet op de werkelijkheid. :D correctie helaas berust dit verhaal NOG niet op de werkelijkheid :stout: aaai mooi verzonnen verhaal:D :zwaai:

Damelza
03-03-2004, 16:43
ik heb mijn lieverd in de burgerking ontmoet, zonder geintje.. :rolleyes:

Sjemmelia
04-03-2004, 08:58
Origineel gepost door RealMadridGirl correctie helaas berust dit verhaal NOG niet op de werkelijkheid :stout: aaai mooi verzonnen verhaal:D :zwaai: thank u very much, tja af en toe moet je je fantasie de vrije loop laten hè :D

RitaMaria
04-03-2004, 09:29
Mijn man heeft mij voor het eerst in de keuken van zijn broer ontmoet; ik stond nasi te maken..liefde op het eerste gezicht.. .. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

SweetxAngel
04-03-2004, 12:25
bij mij moet het nog komennn.. :Iluvu: ..als het er ooit van komt dan..ik begin langzamerhand ongeduldig te worden :giechel:

RealMadridGirl
04-03-2004, 14:36
hahahah :D maak t is wat spannender dames :hihi: rita maria wat is zijn broertje dan voor jou dat je eten voor m kookt :stout:

Miss_mandalinna
04-03-2004, 14:41
Hmmmmmmmmmmm

RitaMaria
04-03-2004, 15:11
Origineel gepost door RealMadridGirl hahahah :D maak t is wat spannender dames :hihi: rita maria wat is zijn broertje dan voor jou dat je eten voor m kookt :stout: Je bedoelt wat WAS ... :D

House
04-03-2004, 17:33
Origineel gepost door RitaMaria Mijn man heeft mij voor het eerst in de keuken van zijn broer ontmoet; ik stond nasi te maken..liefde op het eerste gezicht.. .. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :eek: Wat deed jij in de keuken van ZIJN broer?

RitaMaria
04-03-2004, 17:36

Origineel gepost door House :eek: Wat deed jij in de keuken van ZIJN broer? Nasi maken.. :o

Pagina's : [1] 2 3 4