Bekijk originele versie : Rechtszaak: Koran Verbieden!
Klik maar op de volgende link .... and you'll see.
Alsof ik daarwakker van lig... gaaaappp :o :o :o :o
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/4/start/10/bekijk/5823.html.
Esma_amani
03-03-2004, 17:25
Verbieden hahahahhahha. Waar geloven ze in. Daarom heeft onze profeet nog nooit iemand de opdracht gegeven om de koran op te schrijven. Maar te graferen in je hart. Hij wilde dat wij allah''s worden uit ons hoofd gingen leren. Ze mogen van mijn gelijk alles verbieden, want het blijft toch leven in onze harten.
misSanae
03-03-2004, 17:38
Stelletje zieligerds, zijn allemaal rascisten daar, ze kunnen hiermee toch niks bereiken.
:huil: hahahhahaha heb nog nooit zo hard gelachen, ik moest er zelfs van janken, ahahahhaha geweldig! ik wist echt niet dat er zulke domme mensen in nederland rondliepen. niet te geloven, en helemaal die ene zei dat hij het een goed idee vond en dat hij er niet zelf op was gekomen. je moet zo zijn :toink: wil je het in je hoofd halen om aan zo iets te denken. geweldig, hahahahhaha gewoon triest.
ik blijf me verbazen :D
sweet_nadoria
03-03-2004, 19:27
Ik ben eens op die forum wezen kijken en wat is me is opgevallen is dat er zoveel haat is te lezen over buitenlanders en met name de MAROKKANEN en 3ad en met nadruk op Marokkanen !!
Marokkaan uit de gevangenis dit ..
Marokkanen steken meisje neer ..
Marokkanen dit .... !!!!!!!!!! :kwaad:
Tfoe yeh mensen ...
Hoe ze de woorden van onze heer misbruiken, Allah ie Starr ...
Maar strakjes Youm el Dien is aangebroken zullen zij zichzelf tegenkomen en dan pas weten dat wij de hele tijd gelijk hebben gehad en dan is het te laat .. :o
Want dan woorden ze gestraft voor alles wat ze hebben gezegd .. ;)
Hoe ze de neergezonden woorden van Allah bekritiseerden ..
Hoe zij ons geloof afkeuren etcetera ... :rolleyes:
Wa Yarabi ...
Moge U ze straffen in de hel en de oprechte moslims met open armen ontvangen in al Djannah Firdaus !! ;) :rolleyes:
Ameeen ....
Liefs,
S. Nadoria
Ik neem, als rasechte Nederlander, nog niet eens de moeite om naar die debielensite te gaan kijken.
Wees allemaal maar gerust. NieuwRechts is een marginaal splintergroepje wat niets in de melk te brokkelen heeft. Ze moeten vooral niet serieus genomen worden.
Ze zijn net zo gestoord als die paar extremistjes hier die denken dat de Islam ooit een keer de hele wereld zal beheersen.
AlHoceima_Leila
03-03-2004, 19:45
Die mensen daar zijn ziek.
SabroenDjamiel
03-03-2004, 19:59
Origineel gepost door Peej
Wees allemaal maar gerust. NieuwRechts is een marginaal splintergroepje wat niets in de melk te brokkelen heeft. Ze moeten vooral niet serieus genomen worden.
Alles wat klein begint kan groot eindigen, dus hou die onzin voor je door te zeggen dat die skinheads niets voorstellen....Die lelijke gabbers met hun varkenshuid die onder de vulkaantjes zit ( puisten) kunnen nogeens een echte bedreiging vormen voor de "zittende" politiek....Ze vertolken namelijk de mening van velen schijnheilige Nederlanders :rolleyes: ....Wijlen Pim Fortyuin was ook een vieze racist en je hebt zelf gezien hoe ver hij 't heeft geschopt in de politiek, maar uiteindelijk moest hij het bekopen met de dood....Hij was een soort Hitler in een modernere versie.....
Ze zijn net zo gestoord als die paar extremistjes hier die denken dat de Islam ooit een keer de hele wereld zal beheersen.
Nou de Islam is de meeste groeiende religie, en het zou jou dus ook niet moeten verbazen dat de Islam uiteindelijk zal overheersen op deze aardknol, wen er maar alvast aan :) ....Eng he, krijg jij natuurlijk kippevel van als jij hieraan denkt?....
Origineel gepost door Nawera
Alles wat klein begint kan groot eindigen, dus hou die onzin voor je door te zeggen dat die skinheads niets voorstellen....Die lelijke gabbers met hun varkenshuid die onder de vulkaantjes zit ( puisten) kunnen nogeens een echte bedreiging vormen voor de "zittende" politiek....Ze vertolken namelijk de mening van velen schijnheilige Nederlanders :rolleyes: ....Wijlen Pim Fortyuin was ook een vieze racist en je hebt zelf gezien hoe ver hij 't heeft geschopt in de politiek, maar uiteindelijk moest hij het bekopen met de dood....Hij was een soort Hitler in een modernere versie.....
Nou de Islam is de meeste groeiende religie, en het zou jou dus ook niet moeten verbazen dat de Islam uiteindelijk zal overheersen op deze aardknol, wen er maar alvast aan :) ....Eng he, krijg jij natuurlijk kippevel van als jij hieraan denkt?....
wahawyuhaha....ahum sorry, maar dat zeg ik ook altijd....eindelijk eens iemand die hetzelfde denkt. :p
Tja, ik distantieer mij uitdrukkelijk van dat extremistische zootje gespuis.
Maar eerlijk gezegd ben ik ook niet zo bang dat dit marginale groepje treurige skinheads een bedreiging vormt voor de macht in dit land, wat gelukkig nog een ruime meerderheid kent van weldenkende mensen. Desalniettemin vind ik het doodeng dat zo'n clubje zich zo kan vastbijten in blinde haat tegenover hele groepen medemensen. Maar dat geldt hetzelfde voor een klein clubje mensen hier, die eenzelfde blinde haat predikt tegen homo's, Joden of westerlingen in het algemeen. Laten we hopen dat dergelijke fanatici voor altijd blijven wat ze nu zijn: zielig en in de marge.
Wat een misselijke site. Maar af en toe heb ik dat hier ook. Jullie verlagen jezelf ook wel eens tot dat niveau. Lees alleen maar in dit topic de reakties.
Waarom zoveel haat van beide kanten, jammer hoor, jullie zullen beiden verliezen.
Tempelier
03-03-2004, 21:15
Vandaag hoorde ik hier nog dat alle Nederlanders witte ratten waren , ik bedoel maar.
Die mensen zijn niet goed wijs. Ik ben het helemaal eens met Peej. Maar Nawera en Najwa, ik begin ook te twijfelen aan jullie. Volgens mij kunnen jullie niets zeggen over dat zij de koran verbieden, want zouden jullie iedereen wel willen verplichten tot islam. Is dat zo?
Nog even heel duidelijk. Neem wat nieuw rechts zegt inderdaad niet serieus. Het zijn een klein beetje imbicielen op een hoopje. Een gewone nederlander neemt de moeite niet die onzin te lezen. Ik denk dat de gemiddelde nederlander hen meer discrimineerd dan wie anders ook. Want wie ik ook spreek, iedereen vind die neo-nazies niet goed wijs en engerds.
SabroenDjamiel
03-03-2004, 21:43
Origineel gepost door najwa
wahawyuhaha....ahum sorry, maar dat zeg ik ook altijd....eindelijk eens iemand die hetzelfde denkt. :p
Samen staan we sterk ;) ....
SabroenDjamiel
03-03-2004, 21:48
Origineel gepost door Perez
Die mensen zijn niet goed wijs. Ik ben het helemaal eens met Peej. Maar Nawera en Najwa, ik begin ook te twijfelen aan jullie. Volgens mij kunnen jullie niets zeggen over dat zij de koran verbieden, want zouden jullie iedereen wel willen verplichten tot islam. Is dat zo?
Zet jongedame ik kan je ff nie volgen hoor?....Wij verplichten niemand tot iets, alhamdoellilah zijn er veel mensen die bekeren tot de ware dien helemaal vrijwillig zonder dwang, en dat is het vreedzame aan de Islam....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.