Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheid controle!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

tafelpoot21
10-12-2008, 11:27

Salam aleikom, Waar kan je ergens in Nederland een maagdelijksheid controle doen? Wie kan mij daarmee helpen? Alvast bedankt! Salam aleikom

Samoura22
10-12-2008, 11:36
volgens mij kan dat in Utrecht, maar ik denk ook gewoon in een ziekenhuis

Lamiaatje19
10-12-2008, 14:54
Salam aleikom, Waar kan je ergens in Nederland een maagdelijksheid controle doen? Wie kan mij daarmee helpen? Alvast bedankt! Salam aleikom Een echte controle of een bewijs daarvan?

Ansariya
10-12-2008, 16:40
Een echte controle of een bewijs daarvan? Ja, vraag ik me ook af. Want is het niet zo, dat bij de échte controle, er dus wel degelijk door de dokter gekeken en gevoeld word? Dit is toch ook n probleem dan voor die meid, wnt stel die dokter zal zo dan de inwendige gedeelte wat 'losser' maken..? Ik weet t niet hé, kzeg zomaar wat... Wél weet ik van op tv, dat niemand een meisje zonder haar toestemming een vaginaal onderzoek kan opleggen...

Zonnetje_78
10-12-2008, 17:56

Waarom zou iemand een maagdelijkheidscontrole willen? :moe: Want dan moet iemand dus je intieme delen zien en betasten en dat is alleen toegestaan bij een dringende medische noodzaak Zonnetje

tafelpoot21
10-12-2008, 18:28
Salam aleikom, Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.. het zit namelijk zo dat ik al een bezoek heb gebracht aan mijn huisarts die mij verteld heeft dat het niet mogelijk is om zo een onderzoek te laten plegen. Graag wil ik jullie vragen naar adressen? telefoonnummers? waar ik het adres wel kan doen. Dzakkallahu Gairan! Salam Aleikom

Mocro_SchatJ
10-12-2008, 18:43
Dat kn je gwn bij je huisarts doen toch?

Miss_BlaBla
10-12-2008, 18:43
Salam aleikom, Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.. het zit namelijk zo dat ik al een bezoek heb gebracht aan mijn huisarts die mij verteld heeft dat het niet mogelijk is om zo een onderzoek te laten plegen. Graag wil ik jullie vragen naar adressen? telefoonnummers? waar ik het adres wel kan doen. Dzakkallahu Gairan! Salam Aleikom :confused: Wat middeleeuws my god. Allahyster zo een vent. Je man zal dat maar van je vragen. :jammer:

Zonnetje_78
10-12-2008, 18:46
Salam aleikom, Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.. het zit namelijk zo dat ik al een bezoek heb gebracht aan mijn huisarts die mij verteld heeft dat het niet mogelijk is om zo een onderzoek te laten plegen. Graag wil ik jullie vragen naar adressen? telefoonnummers? waar ik het adres wel kan doen. Dzakkallahu Gairan! Salam Aleikom Wa aleikoum salaam, Ik ben heel blij dat je huisarts hier niet aan mee wil werken, en ik hoop ook dat geen 1 instantie in Nederland er aan meewerkt. Wil je nog steeds zo'n onderzoek als je weet dat het haram is? Zonnetje

Zonnetje_78
10-12-2008, 18:48
:confused: Wat middeleeuws my god. Allahyster zo een vent. Je man zal dat maar van je vragen. :jammer: Triest , om haar kuisheid te bewijzen mag ze van hem haar benen spreiden en iemand bij haar van binnen laten voelen of ze maagd is...:( Zonnetje

Miss_BlaBla
10-12-2008, 18:53
Triest , om haar kuisheid te bewijzen mag ze van hem haar benen spreiden en iemand bij haar van binnen laten voelen of ze maagd is...:( Zonnetje Inderdaad, het is zo krom als wat. Helaas zijn er nog steeds genoeg idioten die het laten doen. Ik ken ook een meisje zij moest zich in Marokko laten controleren of ze maagd was. Dit moest van haar aanstaande. Vreselijk toch? Ik prijs mezelf gelukkig met mijn man, die zou dat nooit van mij verlangen. Groetjes.

snowwhite24
10-12-2008, 21:40
Triest , om haar kuisheid te bewijzen mag ze van hem haar benen spreiden en iemand bij haar van binnen laten voelen of ze maagd is...:( Zonnetje Jah... ik snap er ook helemaal niks van, waarom zou een keuring hebben voor maagdelijkheid? Een arts in Nederland controleerd dat niet, het is onzinnig.

Zonnetje_78
10-12-2008, 21:46
Jah... ik snap er ook helemaal niks van, waarom zou een keuring hebben voor maagdelijkheid? Een arts in Nederland controleerd dat niet, het is onzinnig. En wat moeten ze dan vinden bij die controle? Een heel dik vlies wat doorboord moet worden? :maf2:

i_like_mo
10-12-2008, 22:00
GG en GD huisarts

00laila00
10-12-2008, 22:04

hoezo dit als ik vragen mag? en mensen wie zegt dat ze dit moet doen van haar man??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6