Bekijk originele versie : minirokjes??????????
Missmokhtari16
03-03-2004, 13:47
wat vinden jullie nou van meiden die minirokjes dragen???????
mijn mening:
ik vind het wel kunnen alleen moet je er niet heel goedkoop mee gaan lopen snapie en het moet niet al te kort zijn!!!!!!!!!
en ik vraag naar jullie meningen niet naar jullie scheldmeningen.
Origineel gepost door Missmokhtari16
wat vinden jullie nou van meiden die minirokjes dragen???????
mijn mening:
ik vind het wel kunnen alleen moet je er niet heel goedkoop mee gaan lopen snapie en het moet niet al te kort zijn!!!!!!!!!
en ik vraag naar jullie meningen niet naar jullie scheldmeningen.
Ik draag het zelf....
Ik ben er ook niet trots op, maar ik vind t mooi :(
Maar binnenkort ga ik het niet meer dragen!!!!
vlinderbuik
03-03-2004, 13:51
minirokje....beetje te kort..iets langer mag wel dan met een panty die niet doorschijnt prachtig zo lang het er niet nasty uitziet maar classy alleen zelf draag ik het bijna niet
ZiNa7782
03-03-2004, 13:55
Is het dan zo erg om een minirok te dragen ik zou zeggen als je het mooi vindt gewoon doen en waarom voor schamen????
Lady_moi
03-03-2004, 14:16
Schaamte is een onderdeel van ons geloof DAAROM!
jihaad_women20
03-03-2004, 14:20
Assalaam oe aleikum wa rahmatuhallahi wa baraktuh
Minirokjes??? Takki Allah!!!!!
In de Qor-aan in Soerat al-Ahzab aya 59 zegt Allah De Verhevene het volgende: "Ya ayyoeha an-Nabiyy qoel lie azwajieka wa banatieka wa niesa al-moe'mienien yudiena alayhienna mien JALABIEB hiena; dhalieka adna an yoe'rafna fa laa yoe'dhayn. Wa kana Allahu Ghafoer Rahiem".
De Nederlandse vertaling van de Qor-aan zegt ons het volgende (uitgave van Islamitisch Cultureel Centrum Nederland): "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig".
Beste zusters vrees Allah subhana oe wa taala en laat die minirokjes voortaan in je kast liggen en bewaar ze tot je getrouwd bent voor je man ofzo!!! ghair inshallah..
waslaaam oe aleikum warahmatuhallahi wa barkatuh
een zuster in islaam
madame_nadia
03-03-2004, 15:02
mooi; is dat het enige dat telt???????????????????????:jammer:
missblunder
03-03-2004, 15:18
Assalaam oe aleikum wa rahmatuhallahi wa baraktuh
Minirokjes??? Takki Allah!!!!!
In de Qor-aan in Soerat al-Ahzab aya 59 zegt Allah De Verhevene het volgende: "Ya ayyoeha an-Nabiyy qoel lie azwajieka wa banatieka wa niesa al-moe'mienien yudiena alayhienna mien JALABIEB hiena; dhalieka adna an yoe'rafna fa laa yoe'dhayn. Wa kana Allahu Ghafoer Rahiem".
De Nederlandse vertaling van de Qor-aan zegt ons het volgende (uitgave van Islamitisch Cultureel Centrum Nederland): "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig".
Beste zusters vrees Allah subhana oe wa taala en laat die minirokjes voortaan in je kast liggen en bewaar ze tot je getrouwd bent voor je man ofzo!!! ghair inshallah..
waslaaam oe aleikum warahmatuhallahi wa barkatuh
een zuster in islaam.
So tbarkalllah jliek jihaad women.
Discussie snel uitgepraat!!
missblunder
03-03-2004, 15:19
oeps.........................................
de bovenste stuk is van jihaad women,
de laatste 2 zinnen zijn van mij
marocosia
03-03-2004, 15:23
Ik draag zelf geen minirokje omdat ik het niet wil ben blij met mijn lange kleren :)
En als ik het zou aan doen dan zouden mijn ouders van mij een minirokje maken :D
maar iedereen moet zelf weten wat die doet.
Ik moet eerst naar mij zelf kijken en dan naar de rest.
B
E
S
l
A
M
A :zwaai: :zwaai:
3afrieta
03-03-2004, 15:33
IK DRAAG ZE EN IK VIND ZE LEUK
OOK IN DE WINTER MET EEN DIKKE PANTY ERONDER
MIJN OUDERS HEBBEN ER GEEN MOEITE MEE DUS IK OOK NIET
MAAR ALS MIJN OUDERS ZOUDEN ZEGGEN VAN IK HEB LIEVER NIET DAT JE HET DRAAGT
DAN ZOU IK HET OOK NIET DRAGEN.
MAAR MIJN OUDERS VINDEN HET MOOI DUS IK GA ZE VOORLOPIG NOG DRAGEN INSALLAH
jihaad_women20
03-03-2004, 16:18
Origineel gepost door 3afrieta
IK DRAAG ZE EN IK VIND ZE LEUK
OOK IN DE WINTER MET EEN DIKKE PANTY ERONDER
MIJN OUDERS HEBBEN ER GEEN MOEITE MEE DUS IK OOK NIET
MAAR ALS MIJN OUDERS ZOUDEN ZEGGEN VAN IK HEB LIEVER NIET DAT JE HET DRAAGT
DAN ZOU IK HET OOK NIET DRAGEN.
MAAR MIJN OUDERS VINDEN HET MOOI DUS IK GA ZE VOORLOPIG NOG DRAGEN INSALLAH
Als je ouders zeggen dat het niet mag doe je het niet...maar als Allah subhana wa taala het verboden heeft doe je het toch???
Aan je ouders heb je niks op de dag des oordeels...aan Allah subhana oe wa taala wel!!!
Vrees Allah subhana oe wa taala en niet je ouders!!
Allah subhana oe wa taala gaat voor je ouders en voor alles en iedereen!!!
ik droeg het wel alleen waneer mijn mannetje bij me is. nu zegt ie "denk maar niet dat je er deze zomer zo bij gaat lopen" :hihi:
meghrabia02
03-03-2004, 16:55
laatst zag ik een meisje met een minirokje en hijaab.. dat is toch niet normaal:jammer:..
Ik zelf vindt die korte rokjes maar eng
Kijk mij mening weet je
ik zelf zal er dus echt never nooit mee lopen
Ik hou het lekker bij de spijkerbroeken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.