Bekijk originele versie : ondernemingsplan
KINDEROPVANG
10-12-2008, 00:27
Hey allemaal,
Ik ga zeeeeer binnenkort een kinderdagopvang beginnen daardoor ben ik zelf bezig met een ondernemingsplan. Mijn vraag is heeft een van jullie ooit een ondernemingsplan voor kinderdagopvang gemaakt? kan ik het inzien als voorbeel?
wie kan me hieraan helpen te komen???
Bedankt...
Gypsymeid
11-12-2008, 10:34
Had ik niet al op je gereageerd en dan verwijder je het. Bij rabobank ken je dus eentje downloaden. Luie hond die je bent en dat wil een bedrijf runnen yeah right.
meroucha
11-12-2008, 14:38
is het voor een lening??kamer van koophandel heb je ook voorbeelden mag ik vragen hoe je plan der uitziet misschien kan ik je wat advies en idee meegeven heb namelijk zelf ook bijna een opvang opgericht door een andere project ben ik verhinderd
meroucha
11-12-2008, 14:42
Had ik niet al op je gereageerd en dan verwijder je het. Bij rabobank ken je dus eentje downloaden. Luie hond die je bent en dat wil een bedrijf runnen yeah right.
een ondernemingsplan is niet noodzakelijk mits je natuurlijk een lening of subsidie wilt aanvragen geld verstrekker wil altijd zekerheid
Gypsymeid
11-12-2008, 21:23
Klopt helemaal.
microsoft
11-12-2008, 21:59
ondernemingsplan als voorbeeld inzien yeah right. Als je voorbeelden wilt kun je zoeken op internet. Jij bent op zoek naar een ondernemingsplan specifiek voor de kinderopvang. COPY PASTE gedrag is dit. Als ondernemer kom je daar niet ver mee, en de banken zijn niet achterlijk, vooral in deze periode.
KINDEROPVANG
12-12-2008, 01:23
Lieve mensen...
het geld is niet het probleem, maar ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hebben begrot.. that's it!
ps: jammer van dat schelden.... " luie hond"
meroucha
12-12-2008, 10:30
ondernemingsplan als voorbeeld inzien yeah right. Als je voorbeelden wilt kun je zoeken op internet. Jij bent op zoek naar een ondernemingsplan specifiek voor de kinderopvang. COPY PASTE gedrag is dit. Als ondernemer kom je daar niet ver mee, en de banken zijn niet achterlijk, vooral in deze periode.
als deze jong echt iets wil bereiken dan komt hij er echt wel inschAllah;)
topic starter ik heb helaas geen tijd gehad om je antwoord te geven op je pm...maar hoop inschAllah vanavond terug te pmmen
KINDEROPVANG
19-12-2008, 01:25
meroucha...
meroucha
21-12-2008, 11:14
meroucha...
zie je pm
Mister--H
21-12-2008, 15:56
Iemand opende een keer een topic met een plan voor een islamitische kinderdagverblijf.
Aangezien de Nederlanders vergrijzen zal jou omzet ook gaan dalen ! :P
Maar bij Marokkanen en Turken GROEIEN de gezinnen uit tot elftallen, en de vrouwen willen ook werken !!!
Misschien wat voor jou ergens waar veel buitenlanders wonen...... Amsterdam etc
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.