Bekijk originele versie : meisjes zijn obsessed door trouwen
faaatje66
03-03-2004, 11:34
waarom eigenlijk?
mimouna007
03-03-2004, 11:38
Als je trouwt dan ben je compleet.
LieveMeisje
03-03-2004, 11:43
:melig: ik verlang al naar toen ik 0 was :maf:
faaatje66
03-03-2004, 11:48
oke oke als je er de leeftijd voor hebt oke...maar als je 16 bent????
of ligt dat nou an het feit dat de meisjes van tegenwoordig sneller "rijp" zijn?
natuurlijk is trouwen het beste maar alles heeft zn plaats en tijd vind ik...
mimouna007
03-03-2004, 11:50
Ieder trouwt wanneer die wil. Laat die mensen die op hun 16e willen trouwen daar kiezen ze toch zelf voor? ......
Souraida
03-03-2004, 11:50
Het is geen obsessie schat, het heeft inderdaad met leeftijd te maken. Kijk het leven is nu eenmaal zo. Je leeft je uit en op een gegeven moment wordt het saai. Je trouwt en ook dat wordt normaal voor je, dan ga je op weg om een moeder te worden. Dan zie je je kind opgroeien en ga je je bezig houden met het leven van je kind. Snap je?!
Zo heb je gewoon telkens een aantal doelen die je wil bereiken.
Aicha_El
03-03-2004, 11:51
Salaam,
Als je iemand hebt gevonden van wie je houdt, waarom zou je dan wachten?
Ik zie tegenwoordig in mijn omgeving ook iedereen trouwen.....trouwen, trouwen en nog eens trouwen.
Wa salaam,
faaatje66
03-03-2004, 11:54
ja maar ik hoor meisjes van 16jr ik wil trouwen..en de reden waarom is niet omdat ze er KLAAR VOOR ZIJN ... nee ze hebben thuis problemen met hun ouders omdat ze ontspoort zijn...en willen ze trouwen om t huis uit te vluchten ...
ik denk dat meisjes die t thuis relaxed en goed hebben....minder lopen te mekkeren om te trouwen dan de anderen... misschien denken ze het wel in hun hart... maar ze schreeuwen t niet (figuurlijk) uit op straat..
daar zit toch wel een verschil in he
trouwen dat is gewoon goed... volgens de islam moet je trouwen als je daar de mogelijkheid toe hebt...
maar ik denk dat sommige meisjes er IETSJEPIETSJE te makkelijk over denken
maar dat ken aan mij liggen
Aicha_El
03-03-2004, 11:57
Kijk, als die meisje er klaar voor zijn, dan moeten ze het doen (en als ze iemand hebben gevonden waar ze mee kunnen en willen trouwen.)
Het is beter dat je jong trouwt.
Maar bij zulke jonge meiden vraag ik me af, of die ook aan de toekomst denken. Wil je gaan werken, blijf je thuis, kinderen, ga je je opleiding afmaken etc.
Alles is elmektab, het komt zoals Allah het wil.
faaatje66
03-03-2004, 12:01
Origineel gepost door Aicha_El
Kijk, als die meisje er klaar voor zijn, dan moeten ze het doen (en als ze iemand hebben gevonden waar ze mee kunnen en willen trouwen.)
Het is beter dat je jong trouwt.
Maar bij zulke jonge meiden vraag ik me af, of die ook aan de toekomst denken. Wil je gaan werken, blijf je thuis, kinderen, ga je je opleiding afmaken etc.
Alles is elmektab, het komt zoals Allah het wil.
ja mee eens... dat is nou mijn punt.. ZE DENKEN NIET NA......zien trouwen als een spel ,. alsof het zo makkelijk is... en dan 2 weken later stuurt die man dr retour naar dr ouders omdat ze nieteens iets kan...
je moet voorbereid zijn en niet zomaar denken dat je kan gaan trouwen
LieveMeisje
03-03-2004, 12:02
Origineel gepost door SuperSalima
LieveMeisje: Jij Krijgt Voorrang...schrijf je dus maar snel in :D
K ben geen boek schrijfster :ego:
Aicha_El
03-03-2004, 12:06
Trouwen is voor altijd, tot de dood. het is geen spel. Maar als je de ware hebt gevonden, waarom zou je dan nog wachten?
Je moet wel nadenken over...tja van alles.
Het is niet zo, dat je net als je een trui hebt gekocht en je het niet meer leuk vind, je het kunt inruilen.
NADENKEN NADENKEN EN NOG EENS GOED NADENKEN.
faaatje66
03-03-2004, 12:08
zeg aicha kom jij uit A?
Aicha_El
03-03-2004, 12:10
Nee ik kom niet uit A.
Hoezo ken je mij?
faaatje66
03-03-2004, 12:32
nee als je niet uit a komt dan ken ik je niet...dacht ff dat je mn lieve vriendinnetje aicha was...solly
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.