Bekijk originele versie : problemen met msn, het wil niet aanmelden...
As_Salafiiyya
08-12-2008, 19:16
Assalaamu 3alaikum,
Wanneer ik me aanmeld op msn krijg ik steeds dit:
Problemen met verbinding oplossen van Windows Live Messenger.
En dan staat er onder:
Je gateway is offline
Klik hieronder op de knop Herstellen om de instelling te repareren. We proberen je vervolgens opnieuw aan te melden.
(vervolgens klikte ik daar op en kreeg ik dit)
Windows Live Messenger kan het verbindingsprobleem niet identidiceren en herstellen. Er zijn echter andere bronnen die je mischien kunnen helpen bij het oplossen van het probleem (Foutcode 80072efd).
hier onder komen dan drie bronnen die me kunnen helpen (dus niet), maar ik heb dus op die drie bronnen geklikt en jammer genoeg lukt het niet.
Dus wie kan me helpen.
Djazaakum Allaahu Al Djennaah, Allaahuma Amien.
Wassalaamu 3alaikum.
As_Salafiiyya
08-12-2008, 19:38
-UP.
heb echt ff hulp nodig.
moonwalker
08-12-2008, 19:41
Probeer:
Start -> Uitvoeren -> type cmd
Type ipconfig /release
Type ipconfig /flushdns
Type ipconfig /renew
(Je internet valt uit voor een paar minuten en gaat weer aan.)
Type exit
Als dat niet lukt moet je je router voor een paar minuten uitzetten en weer aanzetten. Kijk of het dan wel lukt.
Hoop dat dit helpt.
Salam.
As_Salafiiyya
08-12-2008, 19:49
Probeer:
Start -> Uitvoeren -> type cmd
Type ipconfig /release
Type ipconfig /flushdns
Type ipconfig /renew
(Je internet valt uit voor een paar minuten en gaat weer aan.)
Type exit
Als dat niet lukt moet je je router voor een paar minuten uitzetten en weer aanzetten. Kijk of het dan wel lukt.
Hoop dat dit helpt.
Salam.
waar staat dit allemaal?
btw ik heb vista mischien dat ik het daarom niet zie?
Wallaahu a3lam.
Wa3alaikumsalaam
moonwalker
08-12-2008, 19:50
hmmm...ik werk niet met vista, maar normaal gesproken moet er ergens uitvoeren/run staan. Heb je engelse versie?
As_Salafiiyya
08-12-2008, 19:51
hmmm...ik werk niet met vista, maar normaal gesproken moet er ergens uitvoeren/run staan. Heb je engelse versie?
nee, ik heb gewoon Nederlandse versie.
haha sorry ik heb geen verstand van computers/laptops of wat dan ook.
moonwalker
08-12-2008, 19:53
Is geen probleem.
Type in je zoekveld cmd, dan zal de dos scherm verschijnen, daarna:
Type ipconfig /release
Type ipconfig /flushdns
Type ipconfig /renew
(Type is schrijf dus...;))
As_Salafiiyya
08-12-2008, 21:08
Sub7anaAllaah het lukt niet, laakien BarakaAllaahufiek moonwalker (y)
Als iemand verder hier nog verstand van heeft wil ik het graag weten insha Allaah.
moonwalker
08-12-2008, 21:52
Heb je ook je router helemaal uitgezet? (Stroomtoevoer stoppen dus voor 2 minuten)
Het kan ook liggen aan je provider, als ze met werkzaamheden bezig zijn.
En als je echt graag op msn wilt kun je nog altijd op http://webmessenger.msn.com/
Sub7anaAllaah het lukt niet, laakien BarakaAllaahufiek moonwalker (y)
Als iemand verder hier nog verstand van heeft wil ik het graag weten insha Allaah.
Heb je dat probleem vaak of was vandaag voor het eerst?
Heb je toevallig een nieuwe msn geinstalleerd?
Welke msn versie heb je?
Ga naar: Start -- Uitvoeren
Typ in: CMD
Er zal een DOS-Window openen (zwart scherm).
Typ in dat zwarte scherm: ipconfig /flushdns en druk daarna op ENTER.
Ga naar start -- uitvoeren ...
Tik cmd in en klik op OK. U krijgt vervolgens een dos-box te zien.
Tik daarin netsh winsock reset
U krijgt een boodschap die u vertelt dat de sockets hernieuwd zijn en waarin wordt gevraagd het systeem opnieuw op te starten.
Herstart de PC
As_Salafiiyya
08-12-2008, 23:08
Assalaamu 3alaikum,
Heb je ook je router helemaal uitgezet? (Stroomtoevoer stoppen dus voor 2 minuten)
Het kan ook liggen aan je provider, als ze met werkzaamheden bezig zijn.
En als je echt graag op msn wilt kun je nog altijd op http://webmessenger.msn.com/
Dit heb ik allemaal geprobeerd. Mijn broer zit een kamer vederop bij hem doet msn het gewoon, maar bij mij deedtie het ook (op mijn pc, maar die heb ik weggedaan wegens ruimtegebrek). Me broer heeft me ook zitten helpen maar hij komt er niet mee uit en ook heb ik dat ene wat Faris hier onder heeft gezegd weer geprobeerd en ik krijg steeds: U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
Heb je dat probleem vaak of was vandaag voor het eerst?
Heb je toevallig een nieuwe msn geinstalleerd?
Welke msn versie heb je?
Ik heb dit probleem pas, na de tweede keer dat ik me wou aanmelden wou die niet meer. Toen ik me lap had gekregen stond er bij start van Download hier Windows Live Messenger en toen had ik die gewoon gedownload. En als ik het goed heb is dit de nieuwste versie? Wallaahu a3lam?
BarakaAllaahufiekum.
Wassalaamu 3alaikum
Assalaamu 3alaikum,
Dit heb ik allemaal geprobeerd. Mijn broer zit een kamer vederop bij hem doet msn het gewoon, maar bij mij deedtie het ook (op mijn pc, maar die heb ik weggedaan wegens ruimtegebrek). Me broer heeft me ook zitten helpen maar hij komt er niet mee uit en ook heb ik dat ene wat Faris hier onder heeft gezegd weer geprobeerd en ik krijg steeds: U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
Ik heb dit probleem pas, na de tweede keer dat ik me wou aanmelden wou die niet meer. Toen ik me lap had gekregen stond er bij start van Download hier Windows Live Messenger en toen had ik die gewoon gedownload. En als ik het goed heb is dit de nieuwste versie? Wallaahu a3lam?
BarakaAllaahufiekum.
Wassalaamu 3alaikum
Probeer een systeemherstel, je gaat dus een paar dagen terug toen je dat probleem niet had.
Ga je naar Start en klik met de rechtermuisknop op Computer en kies eigenschappen. Klik dan in de linkerbalk op "Geavanceerde systeeminstellingen".
Zodra je hierop klikt opent een nieuw scherm. Klik hierin op het tabblad Systeembeveiliging om de opties van Systeemherstel te openen.
http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_systeemherstelstartenuitschakelen.php
As_Salafiiyya
09-12-2008, 09:11
Probeer een systeemherstel, je gaat dus een paar dagen terug toen je dat probleem niet had.
Ga je naar Start en klik met de rechtermuisknop op Computer en kies eigenschappen. Klik dan in de linkerbalk op "Geavanceerde systeeminstellingen".
Zodra je hierop klikt opent een nieuw scherm. Klik hierin op het tabblad Systeembeveiliging om de opties van Systeemherstel te openen.
http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_systeemherstelstartenuitschakelen.php
Als ik dit doe raak ik toch niet al me bestanden kwijt, of wel?
Als ik dit doe raak ik toch niet al me bestanden kwijt, of wel?
Nee, bestanden niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.