Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom is deze liefde nou niet wederzijds?........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

missHamka
21-10-2002, 00:37

hai iedereen, nou ik ben van plan om met een verhaal te gaan beginnen. het verhaal is echt waar gebeurd. :p IK HOOP DAT JULLIE HET VERHAAL LEUK GAAN VINDEN.......... LIEFS HAMKA DJEL MAGHREB HOOFDSTUK (1) NORA: 19 HOUDA: 19 SANAE: 19 NOVEL: 26 MOHAMMED: 25 nora en houda zijn nichten en sanae is een close buurmeisje. nora, sanae en mohammed hebben telefonisch contact als vrienden die elkaar nooit hebben gezien. en novel en mohammed zijn goede vrienden................ Ik (houda) was t.v aan het kijken en was helemaal opgegaan in de film. tot ik uit mijn concentratie werd gehaald door de tril van mijn gsm. ze neem op met ja....... nora: he wijffie hoe is het? houda: ja lekker trutje en met jou? nora: ja nu ik jou spreek perfect (hahaha) houda: (hahahha) trut :melig: nora: maar luister eens je weet toch dat ik en sanae contact hebben met ene mohammed? houda: ja dat weet ik ja... nora: nou kijk we hebben morgen met hem afgesproken en hij neemt een vriend mee... houda: o gezellig zeg! nora: ja he? en ik wou effe vragen ga je mee???? houda: wayaaaaaw dat word weer spijbelen van school. eeeeuh maar ja geeft niet ik ga mee lijkt me leuk. nora: oke afgesproken meid...... sanae en ik komen je wel ophalen okkie. houda: hoe laat gaan we eigenlijk en wat hebben jullie precies met hun afgesproken... nora: we hebben afgesproken dat we samen wat gingen drinken, en we zouden ze zien in de stad bij de F&D. houda: o oke dan is het goed. en hoe laat pakken we de trein he? nora: de trein van 11 uur okkie. we hebben om 1 uur afgesproken. houda: wagaaa...... a TAMSOENT ik zie je morgen om half elf bij mij thuis oke. nu ga ik de film afkijken die ik aan het kijken was. nora: ok lieverd het is goed ga maar kijken. slaap lekker he. houda: ja dank je wel lieverd jij ook he nora:thax.... beslama houda: beslama houda hangt op en ziet dat de film afgelopen is. o ja dat heb ik dan weer he...tfoe ik wou nog zo graag weten hoe het afliep. maar ja ik heb ook altijd PECH. ik loop naar de keuken en pak een glas ijskoude ijsthee. net als ik naar boven wil lopen zie ik de metro (krant) liggen. ik pak hem op en loop naar boven. in mijn kamer aangekomen ga ik op bed liggen en open de krant. niets interssants om te lezen.... ik blader door tot ik bij de horoscooppagina ben en dan stop ik plosteling. ik begon mijn horoscoop te lezen: MET JE SCHOOL GAAT HET GOED. JE BENT NU IN EEN PERIODE GEKOMEN DAT JE JE VRIENDINNEN HARD NODIG GAAT HEBBEN DUS WEES VOORZICHTIG MET ZE... MORGEN KOM JE EEN PERSOON TEGEN WAAR JE HELEMAAL VERLIEFD OP WORD. MAAR PAS OOK GOED OP VOOR DIE PERSOON!!! :zwaai: :koppel: als ik klaar met lezen ben denk ik... ik word dus echt niet verliefd he! ik ben al 19 jaar en ben nooit verliefd geweest. dus ik geloof het gewoon niet. ik was zo moe geworden dat ik mijn nachtkleding aan trok. Ik liep naar de douche ik hoop dat jullie de eerste hoofdstuk leuk vonden om te lezen. LIEFS HAMKA DJEL MAGHREB........ :goedzo:

missHamka
21-10-2002, 00:41
SORRRRRRRRRRRRY, ik weet niet wat misgegaan is maar er hoort nog wat achter... ik liep naar de douche en poetste mijn tanden en dook mijn lekkere warme bed in.... dat moets er nog effe bij beslama liefs hamka djel maghreb

Arabic_Angel
21-10-2002, 09:53
hey misshamka hoe ist ermee meid ? waarom ga je niet met je verhaal ? lijkt me wel een leuk verhaal om te lezen eigenlijk ! je reacties komen nog wel je moet nog een beetje meer schrijven en dan begint iedereen het wel leuk te vinden ik weet het zeker !!! xxx-jes arabgirl

ikram020
21-10-2002, 11:21
het is leuk begonnen nu nog een vervolg graag...en eub een lang stuk, niet allemaal van die kleine stukjes, oke?

hasna_the_best
21-10-2002, 12:28

leuk begin ik weet zeker dit verhaal word ook leuk nmaar ga snel verderrrr en schrijf lange stukken dat leest makkelijker kusjes hasna

missHamka
21-10-2002, 16:42
hai, ja sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrry ben wezen winkelen... maar er komt vanavond wel een vervolg dat beloof ik!!! nou alvaste bedankt voor de reacties beslama, liefs hamak djel maghreb:p

hasna_the_best
21-10-2002, 16:57
je bent nu online schrijf dan nu een vervolg pleaseeeeeeeee

missHamka
21-10-2002, 19:59
hai, okkie okkie hasna komt eraan ik was misschien online......... maar dat komt omdat ik mij niet afmeld. ik ben bijna ALTIJD online (hahahhaha) maar ok ik ga nu verder met een stukkie heb bezoek dus niet veel tijd... liefs hamka djel maghreb

hasna_the_best
21-10-2002, 20:00
nou ik wacht kusjes hasna

missHamka
21-10-2002, 20:20
hai ben ik weeeeeeeeeer. mijn wekken ging af en ik zetten hem af... ik had echt raar gedroomd. ik wist alleen niet meer wat??? nou ja het geeft ook niet (dromen zijn bedrog) ik belde nora op.... nora: ja houda: he slaapkop wakker worden... nora: ja ik sta nu op houda: ok dan is het goed ik wou je effe wakker maken(hahaha) nora: gekmens.... houda: ik ga snel omkleden ik weet niet eens wat ik aan moet doen. nora: is goed ik ook niet maar ik zie je zo. houda: is goed beslama nora: beslama stond snel op. schoot onder de douche, en ging voor mijn kleren kast staan. WAT MOET IK NOU AAN A 3IBADELAH.... ik koos voor een rok en een bloesje en laarzen eronder.......klaar. nou ja niet echt klaar effe snel mijn hoofddoek om en nu pas was ik echt klaar. ging naar benden propte een boterham in mijn mond terwijl ik dat deed hoorde ik de deurbel. ik deed de deur open en ik begroette mijn nicht en buurmeisje..... en gingn richting ons afspraakje. nora: he die mo ziet er wel goed uit hij had mij een foto gestuurd. en die novel heb ik nooit gezien. houda: ja ja we zien wel als ze niet knap zijn ben ik echt weg he... iedereen schoot in de lach (hahahaha) nora: nee ik heb die mo gezien duuuuuuuuh anders had ik niet met hem afgesproken en hij is gewoon een goede vriend en die novel ken ik niet eens. houda: o mijn god we zijn er bijna....... nora: en dan wou je zeggen dat je nerveus was of zo.. houda: nee niet echt....... sanae: o ik d8 al houda: nu weet ik wat ik heb gedroomd..... nora: wat dan houda: eeeeeeeeeeh maar het is wel een rare droom hoor. nora: ja vertel ...... sanae: ja vertel je makat ons wel benieuwd zeg houda............................................. ....................................... ik schrijf straks een stukkie verder okkie........ beslama liefs hamak djel maghreb :zwaai:

missHamka
21-10-2002, 21:08
hai, he hasna ik heb het voor je gedaan zo te zien heb je het nog niet gelezen.. maar ik schrijf straks wel weer een stukkie........ beslama liefs hamka djel maghreb:p

hasna_the_best
22-10-2002, 13:33
dankje wel lieverd maar ga snel verderrrrrrrrrrr je trouwe fan hasnaaaaaaaaaaaaa

missHamka
22-10-2002, 20:24
hai, nou komt tie aan he hasna............................................. ................ ik heb gedroomd dat wij iets zouden doen met zijn 3en maar ik weet niet meer precies wat het was? en dat ik dan van jullie te horen kreeg dat ik het gewoon moest doen. nora: maar wat moest je van ons doen? sanae: ja wat moest je? houda: ja dat weet ik niet meer. weet je wat vergeet het maar oke...... ik weet het zelf ook niet meer dus laat maar. ik hoorde nora en sanae tegelijkertijd zeggen: oke het zal wel gewoon onzin zijn.. effe later stonden we voor de F&D. ik was nooit zenuachtig maar nu ik voelde mijn hart echt heel snel kloppen... ik wist zelf ook niet waarom? het was niet eens voor mezelf ik ging alleen maar mee voor de gezelligheid. ik hoorde nora zeggen: he houda waar ben je met je gedachten? o ja sorry ik hoorde je niet. maar zei je wat. ja ik zei wat ja! en weet je wat ik zei: nee zei ik.... nou ik heb mohammed gezien ik heb hem herkend van de foto die hij mij heeft gestuurd. hij zit al op ons te w8en in de F&D met een andere jongen. o ok dan he laten we dan ook maar naar binnen gaan. ik ging naar binnen terwijl mijn hart zo hard klopte dat ik het gevoel had dat iedereen het kon horen......ik liep achter nora en sanae aan, want ik wist niet meer waar ik liep. en we stonden ineens stil en ik keek ik twee paar lichtbruine ogen met lange wimpers.... en we bleven elkaar maar aankijken....safie het leek net of mijn hart stil stond. opeens hoorde ik iemand zeggen..... hoi ik ben mohammed en stak zijn hand naar me toe. ik gaf hem een hand en zei hoi houda. mohammed stelde me voor aan novel.... de jongen met de prachtigste ogen van de hele wereld.. hij stak zijn hand naar me uit en zei aagenaam houda ik ben novel..eeeuh ja aangenaam. wat heb je trouwens een prachtige naam houda... ik werd helemaal knal rood en zei: ja dank je wel.... mohammed zei: ga zitten dames.. we gingen zitten. ze bestelde drinken voor iedereen.. ik wist niet eens waar ze het allemaal over hadden ik d8 alleen nog maar aan novel, de horoscoop en mijn DROOM.......... zou het dan echt voorhet eerst gebeuren... word ik dan eindelijk verliefd???? meestal heb ik zo een grote mond en ben ik zo spontaan..maar vandaag kon ik er echt niets uit krijgen... ik hoorde ineens een prachtig stem zeggen en wat is er met houda vandaag? of ben je altijd zo... nee zo ben ik niet altijd antwoorde ik..o ja en vertel eens houda hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag. ik ben 19 en jij...... nou ik ben wel een stuk ouder. o ja??? ja zei hij. dat geeft niets zeg het nou maar... ik ben 26... ik zei niets maar ik keek hem alleen maar aan hij had zulke mooie ogen.. ik dacht al dat je zou schrikken....eh nee ik ben niet geschrokken... hij zei weet je het zeker eeeeeeh ja dat weet ik wel zeker ja... ik kletste een tijdje met novel.... terwijl nora en sanae het goed konden vinden met mohammed.. na een tijdje voelde ik me echt op mijn gemak bij novel... en werd weer de houda die ik zelf ook kende... ik stoterde soms wel als ik in zijn mooie ogen keek....maar dat had hij volgens mij niet in de gaten.... nou het was weer tijd dat we naar huis moesten... we namen afscheid en gingen er vandoor... nora en sanae hadden in de gaten gekregen dat ik en novel ekaar we zagen zitten...... toen we weg waren zeiden ze en? wat bedoel je met en........ vond je novel niet leuk..jawel het was gezellig....... o ja zeiden ze ongelovig en dat was het.... ja dat was het ja zei ik.....en opschieten anders missen we onze trein........................ ik was blij dat ze er niet weer over begonnen...ik kon nog maar alleen maar aan novel denken... 3 dagen later was het eindelijk weekend. kwam thuis liep direct naar mijn kamer...en begon me om te kleden. ik ging winkelen met mijn nora en sanae niet te vergeten.. we gingen naar R dam toe... we zaten in de trein te ouwhoeren te zingen nou noem maar op.... we liepen van het station naar de stad toe toen ik ineens een bekend gezicht zie met prachtige grote, lichtbruine ogen met lange winpers........ beslama, liefs hamka djel maghreb:p

missHamka
22-10-2002, 20:57
hai ben ik weer!!!! ik keek heel goed maar het bleek hem niet te zijn... jammer. sinds ik hem heb gezien is hij niet meer uit mijn gedachten te slaan. ik wist het zeker het was gewoon LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT.. het stond zelf in mijn horoscoop ik had erover gedroomd. ik kon het gewoon niet mis hebben. ik wou alleen dat hij er hetzelfde over dacht.... maar ja dat kan ik nu ook echt nooit meer weten.... ik zie hem toch nooit meer.... ik was zo ver weg dat ik nora niet eens hoorde.... HOUDA. hoorde ik ineens. ja wat is er. ben je doof of zo??? eeuh ja sorry ik was er gewoon effe niet bij... maar ok zo ging het de hele avond ik hoorde ze niet eens meer... nadat ik hem voor het eerst had gezien d8 ik alleen nog maar aan hem. ik d8 dat het alleen maar kwam, omdat hij er goed uit zag. maar nu weet ik dat er wel meer achter zit.... zal ik dit vanavond wel aan nora vertellen....... nadat we klaar waren met winkelen en ergens wat hadden gegeten. gingne we naar huis. bij mij thuis aangekomen begroetten we elkaar en wou naar binnen gaan...... he nora w8 ik moet ej wat vertellen.. sanae zei ik ga ik spreek jullie later wel. ok is goed beslama zeiden ik en nora tegelijk.. ja wat is er zei nora? eeeeeuh weet je nog die jongen novel... ja.... nou kijk.. je vind hem leuk zei nora dat wist ik al... ik wou niets tegen je zeggen tot dat je zelf naar mij toe kwam.... heb je zijn nr??? ja wright alsof jij hem zou bellen(hahahahahah) ze lach helemaal in de deuk... ja nou dat durf ik niet nee. ze omhelsde me.... als het het lot is kom je hem vanzelf wel weer tegen oke. en ik weet zeker dat hem nog een tegen zult komen!!! hoe bedoel je zei ik??? nou ik heb aankomende woensdag weer met mohammed afgesproken.. en wil je meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik keek haar aan en zei meteen: ja natuurlijk ga ik mee je hoeft het niet eens te vragen. we schoten allebei in de lach.. okkie wijfie ik spreek je morgen wel he.... morgen is het weer zaterdag. (elke zaterdag kwamen al mijn nichtejes bij elkaar.. ik en nora waren zowat de oudste de andere waren 18, 17 of 16................................) he bij mij thuis of bij jou thuis....nou doe maar bij jou.. hahah spreek je morgen we beslama..beslama.. ik liep naar binnen en rende zowat de trap op meteen naar mijn kamer... ik was enige meisje thuis dus ik had nooit gezeik... van niemand niet.. HEERLIJK IS DAT... ik stapte mijn bed in was zowat kapot... en ik dacht alleen nog maar aan woensdag... de dag dat ik novel nog een keer zou zien... ik wist niet wat ik aan moest doen............. IK OVERDREEF WEER ZOALS GEWOONLIJK....... ik viel bijna in slaap toen ik mijn telefoon hoorde overgaan. ja met houda zei ik slaperig. ik hoorde een prachtige stem zeggen: sliep je al schoonheid en ik schoot wakker......... nou dat was het dan weer he... ik schrijf morgen wel weer een stukje... liefs hamka djel maghreb :zwaai:

missHamka
22-10-2002, 22:24

hai, ik dacht echt dat ik novel hoorde.... of hoorde ik hem ook echt... met wie spreek ik zei ik.. hoi met novel........ ik heb je wakker gemaakt he. dat was niet mijn bedoeling, maar ik wou heel graag je stem horen. eeeeeuuuuuh... ben je ernog zei hij.. ja ik ben ernog.. he weet je wat ik bel je wel een andere keer.. ga maar lekker verder slapen... nee nee nee wacht zo makkelijk kom je er niet vanaf..... hai novel alles goed met je? ja gaat goed el hamdoulilah en met jou ja ook goed el hamdoulilah... ok en nu ga ik jou de brandende vraag op mijn lippen stellen.... VAN WIE BEN JE MIJN NUMMER GEKREGEN??? van mohammed... o en nu moet ik zeker begrijpen hoe mohammed aan mijn nummer is gekomen terwijl ik geen contact met hem heb...eeeh ja hij heeft hem van je nicht nora gekregen.... mijn nicht geeft niet zomaar mijn nr weg....... maar wel als ik mohammed heb gevraagd aan je nicht nora te vragen of ik je nr mocht, omdat ik je wilde spreken.......... o ja ok nu word het me al een beetje duidelijk.. nou je spreekt me nu.... waarover zou je het met me willen hebben.... eeh nou kijk ik vind je een hele leuke meid... safie ik hoorde de rest van zijn woorden niet.....de hele gesprek klopte mijn hart al zo snel.. nu lijkt het wel of ik in de zevende hemel was.. hij vind me leuk zei hij.... eeuh sorry ik heb je niet goed gehoord, maar wat zei je.. ik zei dat ik je een leuke meid vindt....ik weet niet wat het is maar je hebt me diep geraakt....ik werd helemaal stil van zijn woorden....... dit wou ik heel graag horen maar nu ik het hoorde wist ik niet wat ik moest zeggen......... ik hoorde ineens: ik denk dat ik voor het eerst in mijn hele leven verliefd ben geworden terwijl ik het zelf niet een besef................. ik overval je erwel mee he... denk maar eens goed na over mijn woorden dan bel ik je wel terug...oke. slaap lekker............. ik wou zeggen neeeeeeeeeeee niet ophangen maar ik kon het niet..... zijn woorden hadden mij zeker geraakt. ik ben denk ik ook verliefd ben geworden.... ik wist niet wat ik moest doen........................................ GROETJES HAMKA DJEL MAGHREB.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6