Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vakantie Thailand?

Ewa_Yousra
08-12-2008, 16:45

Wie is er wel is naar thailand geweest en hoe was het hoor dat het daar heel mooi moet zijn ?

Ewa_Yousra
08-12-2008, 16:45
vooral voor een huwlijksreis

XSaartjj
08-12-2008, 16:48
Ja mijn aanstaande is helemaal weg van thailand en wil niets liever dan daarheen met onze huwelijksreis maar ik heb me twijfels, ik heb liever egypte of dubai. is er iemand die daar geweest is, zo ja zou je je ervaring met het land willen delen ? M.v.g

Ewa_Yousra
08-12-2008, 17:20
ikzelf ben wel paar keer naar egypte geweest met mijn ouders is een mooi land enzo maar niet voor een huwlijksreis...zou ik toch liever naar zo een mooi eilandje gaan

flippie
09-12-2008, 12:21

Thailand is heel mooi. We zijn er in 2002 geweest en hebben een rondreis gemaakt van 12 dagen. Echt prachtig!!!! We zijn ook naar de longnecks geweest. De vrouwen met die kopere ringen om de nek.

Ewa_Yousra
09-12-2008, 13:00
Thailand is heel mooi. We zijn er in 2002 geweest en hebben een rondreis gemaakt van 12 dagen. Echt prachtig!!!! We zijn ook naar de longnecks geweest. De vrouwen met die kopere ringen om de nek. echt waar van thailand dan phuket lijkt mijn ook heel mooi of een van die eilandjes?en is het daar wat voor een huwlijksreis ik hoor ze hebben er echt hele mooie witte stranden...:D