Bekijk originele versie : GEZOCHT: hiphop dansschool Utrecht!
An0niempje90
08-12-2008, 00:26
Salaam alaikoem dames ( en heren),
Ik wil graag danslessen volgen, niet alleen om mijn conditie op peil te houden maar ook gewoon voor de lol.
Ik heb op het internet dansscholen in Utrecht zitten zoeken, maar ik kan helaas niks vinden. Ik vraag me af op welke dansscholen jullie zitten. Bovendien wil ik weten of het alleen voor meiden is en of ze aan optredens doen (wat ik liever niet wil). Het hoef niet persé hiphop te zijn, andere dansstijlen zijn ook welkom.
Alvast bedankt:D
kus,
*Angel*
Ga je moeder helpen met afwassen dan hou je conditie op peil.
An0niempje90
08-12-2008, 00:48
Dit slaat echt nergens op. Ga een leven zoeken.
Trouwens, ik heb een vaatwasser:D.
Miss.Lailaa
07-07-2009, 22:57
kom er wel laat meee.. maar wat dachtje vn influencezone.. dat is hiphop en eht is egt heel vett check de webstie www.influence-zone.com en typ influencezone op youtube vindje geneog filmpjess
An0niempje90
09-07-2009, 17:01
kom er wel laat meee.. maar wat dachtje vn influencezone.. dat is hiphop en eht is egt heel vett check de webstie www.influence-zone.com en typ influencezone op youtube vindje geneog filmpjess
Hey Miss. Lailaa,
Het is nooit te laat :P
Ik heb in die site zitten te kijken. Het valt mij op dat het gemengd is en niet meiden en jongens apart.
Toch bedankt voor je moeite. Als je nog wat weet pm of reageer in dit topic.
Kus *Angel*
Dans je zelf ook bij Influence?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.