Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spijtig

lalla_fatima147
02-03-2004, 22:09

ik schreef en ik wistte ik schreef opnieuw en deed het trug weg en opnieuw en opnieuw ik ben tot de veronderstelling gekomen dat wat ik voel ik niet in woorden kan omzetten spijtig want anders kon ik dat ook wissen

Nassimatje
02-03-2004, 22:14
Nou meisssiiee zeg het gewoon, iedereen heeft er weleens ergens spijt van, dus zeg het gewoon. je bent anoniem, dus je kan alles zeggen wat je wil :)

Bachelorette
02-03-2004, 22:20
laat je het zien laat je het merken je hoeft niet alles in woorden uit te drukken :)

missysous
02-03-2004, 23:47
hoi ik heb een tip voor jou. heb je ergens spijt hou het dan gewoon voor je. En bid tot god om je te vergeven. maar vertel het nooit aan een mens want jou geheim is bij niemand veilig. ook al zeggen mensen ik ben je beste vriend vertel het me maar. jij weet wat je gedaan hebt en god. veel liefs iemand die vaak teleurgesteld is door de mens

Bachelorette
02-03-2004, 23:55

Spijtig heeft een ander betekenis dan je denkt. ze vindt het jammer dat ze haar gevoelens nietkan uiten in geschrift. maar jou tip is :goedzo: weet precies wat je bedoelt :)

Nassimatje
03-03-2004, 09:15
Origineel gepost door missysous hoi ik heb een tip voor jou. heb je ergens spijt hou het dan gewoon voor je. En bid tot god om je te vergeven. maar vertel het nooit aan een mens want jou geheim is bij niemand veilig. ook al zeggen mensen ik ben je beste vriend vertel het me maar. jij weet wat je gedaan hebt en god. veel liefs iemand die vaak teleurgesteld is door de mens Hier ben ik het niet mee eens, want als je 1 keer teleugesteld bent door een mens, die jij al je geheime verhalen verteld hebt, betekent niet dat iedereen zo is. Je moet juist bij iemand je hart kunnen luchten, anders gaat het goed mis. Geloof me meid, ik heb er ervaring mee. Als ik niemand had, waar ik al mijn geheimen aan kon vertellen was ik nu niet meer.

missysous
03-03-2004, 15:39
hoi Nassimatje Ik wil hier op reageren. Jij heb misschien het geluk gehad dat je juist die ene persoon hebt gevonden met wie je kan praten (geheimen delen). Weet je wat het ook is tegenwoordig heerst er veel jaloerzie op de wereld, in dit geval de mensen om je heen. je weet niet wie je moet vertrouwen en wie het echt goed met je voorheeft. groetjes

RealMadridGirl
03-03-2004, 15:53
ik geef jullie beide gelijk zowel nassimatje als missysous :goedzo: maar je weet zelf wel aan wie je t wel en aan wie je t niet moet vertellen byeeezzz

Nassimatje
03-03-2004, 20:27
Origineel gepost door missysous hoi Nassimatje Ik wil hier op reageren. Jij heb misschien het geluk gehad dat je juist die ene persoon hebt gevonden met wie je kan praten (geheimen delen). Weet je wat het ook is tegenwoordig heerst er veel jaloerzie op de wereld, in dit geval de mensen om je heen. je weet niet wie je moet vertrouwen en wie het echt goed met je voorheeft. groetjes Ik geef jouw ook echt helemaal gelijk hoor. Je kan tegenwoordig NIEMAND vertrouwen ( zelfs je eigen bloedverwanten). Maar waar het hier omgaat is, je moet je hart luchten en daarmee bedoel ik, je hoef het niet bij een bekende te doen. Ze kan het hier ook vertellen en het klinkt misschien raar, maar dan heeft ze het toch gezegd en haar hart opgelucht, zonder dat iemand haar kent.