Bekijk originele versie : Waarom Marokkaanse jongens met Nederlandse meisjes gaan....
Ik heb net de topic gelezen van waarom Marokkaanse jongens met Nederlandse meisjes gaan.
Hierbij volgt mijn reactie:
Ten eerste wil ik ff duidelijk maken dat mocro meisjes net zo hard bezig zijn, maar dan met negers.
De reden volgens de negers is dat negers niet praten en een monster tussen hun benen hebben hangen.
Waarom wij met Nederlandse meisjes gaan is omdat ze over het algemeen trouwer zijn aan hun vriend en alles voor hem over hebben. Ik wil niet alle Marokkaanse meisjes hier dissen, je hebt natuurlijk ook wel goeie meisjes. Maar dat zal zelden voor komen. En als Nederandse meisjes zijn vreemdgegaan zeggen ze het eerlijk. Het is welliswaar niet goed, maar liever weet iemand het dan dat hij nog verder wordt genaaid. Dat kan ik niet van Marokkaanse meisjes zeggen. Dat is ook het geval met maagdelijkheid. En Marokkaanse meisjes zijn over het algemeen een regelrechte hel. Ze willen bmw's, geld, kleren, kortom ze kleden je helemaal uit. En uiteindelijk kom je erachter dat ze je flink heeft genaaid met een genaamde Virgil. Stank voor dank. Ik wil niet zeggen dat wij ook goed zijn. Ik weet wel zeker dat Mocro jongens net zo hard bezig zijn met het schijnspel. Wat ik hiermee wil duidelijk maken, is dat je beter vrijgezel kan blijven dan met een Mocro meisje te trouwen. En voor diegenen die dit advies niet volgen: Veel succes!!!!..
Miss_Honey
02-03-2004, 21:45
Hahahahaha...;)
Soul_Searching
02-03-2004, 21:52
Origineel gepost door Heter_dan_vuur
Ik heb net de topic gelezen van waarom Marokkaanse jongens met Nederlandse meisjes gaan.
Ten eerste wil ik ff duidelijk maken dat mocro meisjes net zo hard bezig zijn, maar dan met negers.
De reden volgens de negers is dat negers niet praten en een monster tussen hun benen hebben hangen.
Waarom wij met Nederlandse meisjes gaan is omdat ze over het algemeen trouwer zijn aan hun vriend en alles voor hem over hebben. Ik wil niet alle Marokkaanse meisjes hier dissen, je hebt natuurlijk ook wel goeie meisjes. Maar dat zal zelden voor komen. En als Nederandse meisjes zijn vreemdgegaan zeggen ze het eerlijk. Het is welliswaar niet goed, maar liever weet iemand het dan dat hij nog verder wordt genaaid. Dat kan ik niet van Marokkaanse meisjes zeggen. Dat is ook het geval met maagdelijkheid. En Marokkaanse meisjes zijn over het algemeen een regelrechte hel. Ze willen bmw's, geld, kleren, kortom ze kleden je helemaal uit. En uiteindelijk kom je erachter dat ze je flink heeft genaaid met een genaamde Virgil. Stank voor dank. Ik wil niet zeggen dat wij ook goed zijn. Ik weet wel zeker dat Mocro jongens net zo hard bezig zijn met het schijnspel. Wat ik hiermee wil duidelijk maken, is dat je beter vrijgezel kan blijven dan met een Mocro meisje te trouwen. En voor diegenen die dit advies niet volgen: Veel succes!!!!.
Nou nou heter dan vuur het klinkt alsof het je overkomen is. Maar zoals je al zei niet alle meisjes zijn zo. Onthoud dat
Waarom wij met Nederlandse meisjes gaan is omdat ze over het algemeen trouwer zijn aan hun vriend en alles voor hem over hebben. Ik wil niet alle Marokkaanse meisjes hier dissen, je hebt natuurlijk ook wel goeie meisjes. Maar dat zal zelden voor komen. En als Nederandse meisjes zijn vreemdgegaan zeggen ze het eerlijk. Het is welliswaar niet goed, maar liever weet iemand het dan dat hij nog verder wordt genaaid. Dat kan ik niet van Marokkaanse meisjes zeggen. Dat is ook het geval met maagdelijkheid. En Marokkaanse meisjes zijn over het algemeen een regelrechte hel. Ze willen bmw's, geld, kleren, kortom ze kleden je helemaal uit. En uiteindelijk kom je erachter dat ze je flink heeft genaaid met een genaamde Virgil. Stank voor dank. Ik wil niet zeggen dat wij ook goed zijn. Ik weet wel zeker dat Mocro jongens net zo hard bezig zijn met het schijnspel. Wat ik hiermee wil duidelijk maken, is dat je beter vrijgezel kan blijven dan met een Mocro meisje te trouwen. En voor diegenen die dit advies niet volgen: Veel succes!!!!.
Er zit helaas een kern van waarheid in....
Ach ja als jij hier maar geen voorbeeld aan gaat nemen ;) ...
Wat de rest doet is niet boeiend....ieder zijn eigen leven!!!
Groetjes :zwaai:
SAMMYGIRL
02-03-2004, 21:58
Waarom wij met Nederlandse meisjes gaan is omdat ze over het algemeen trouwer zijn aan hun vriend en alles voor hem over hebben .
Verklaar u nader! Volgens mij zit jij gewoon op een schoothondje te wachten! :rolleyes:
IK heb een Nederlandse meid geen marokkaanse en ben super gelukkig !!
mi_lou_da82
02-03-2004, 23:19
wist je dat je dat verhaal ook kan omdraaien
Marokaanse jongens zijn ontrouw ze willen maar 1 ding sex zonder gezek erbij !!
Er zijn zat meiden bij die wel normaal zijn ik hoef hun geld niet geen sieraden en weet ik veel wat ze allemaal zogenaamd aanbieden!!!
Gewoon eerlijkheid en trouw aan elkaar zijn maar dat is bij sommige jongens teveel gevraagd :jammer:
mi_lou_da82
02-03-2004, 23:20
Origineel gepost door Moenier
IK heb een Nederlandse meid geen marokkaanse en ben super gelukkig !!
LEUK VOOR JE :rolleyes:
chainreaction
02-03-2004, 23:31
wow ik word hier echt gedeprimeerd kom op zeg
alleen maar negatief , spreek je uit ervaring of heb je een enquete gehouden ofzo
alsjeblieft ga geen groepjes maken en beoordeel ieder mens naar zijn eigen waarde ( daar word je ook een stuk gelukkiger van ennuh ik ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.