Bekijk originele versie : Marokkaanse School
ewa dan ging ik terug naar mijn plaats heeeeeeeelemaaaaaal achterin waar karim en jawad zaten met hun kon je echt lachen.
ewa dan haalde ik mijn spulletjes uit mijn turtles tas, een paar krijtjes een bord en een liniaal. Ik probeerde altijd wel mijn aandacht bij de les te houden maar ik raakte altijd wel in gesprek met jawad en karim meestal waren we alleen maar aan het lachen. Dan maakten we grappen over de broek van el oestad dat scheef zat of over die bos haar die hij op zijn kop had, als je er alleen naar keek dan lag je al in een deuk. Het was echt zooo grappig dat we gewoon zaten te janken ewa zoiets ziet de leraal meteen en vreemd genoeg ziet hij alleen mij dat doen. Dan moest ik weer bij hem komen en ik nog steeds aan het lachen vooral wanneer ik dan voor hem sta en dan kijk ik naar zijn bos haar en begin weer keihard te lachen ik kijk nog effe snel naar karim en jawad terwijl ik linkerhoek rechterstoot loopkick krijg van el oestad alhmar ger kat der elbsala (ezel je doet alleen maar kattekwaad) op een gegeven moment was hij gewoon moe van het slaan en dan moest ik met mijn armen op mijn hoofd en een been omhoog met mijn gezicht tegenover de muur staan en als ik me een beetje bewoog dan kreeg je met de magische stok.
En als het soms echt tegenzat dan kwam mijn vader in de klas effe langs om te kijken of ik wel naar de les ben geweest en dan deed ie de deur open en zag ie me daar staan tegen over de muur bhal shi gedetineerde dan keek ik hem nog effe aan en zag die bewegende hand van hem heen en weer gaan om te laten weten dat wanneer ik thuis kom weer een pak slaag te wachten staat.
Dus daar stond ik te wachten tot de pauze, want dan was je straf zeg maar voorbij en na de pauze kregen we les van meester driess
Meester driess was een apart geval hij gaf beneden in het gebouw karateles en af en toe gaf hij gewoon normale koran les of zo.
Het probleem was dat oestad driss soms in de war raakte met karateles en koranles. Ik ging nooit naar karateles, maar als ik naar koran les ging dan zag ik daar oestad driss die kinderen afslachten met gevaarlijke schoppen, wulah ik ik kan je zeggen ik zag echt geen verschil tussen karate les en koranles allebei hetzelfde
ik ben een beetje moe geworden maar vervolg komt nog
hasna_the_best
20-10-2002, 23:03
hahahah ik lag me hier egt in een deuk
ik hoop dat je verhaal heel lang word want hij is egt
toppie
Sarah_Tetouania
20-10-2002, 23:17
heeft marokkaanse school je nou wel wat opgeleverd of niet ????????!!!!
Tuurlijk ik weet nu hoe je het beste iemand met een stok kan slaan want je hebt verschillende technieken en ik ken ze nu allemaal
Aphrodite
20-10-2002, 23:25
HAHAHAHHAHAHA, ga door met je verhaaltje.... is wel cool
a willi
eens een nerd altijd een gestoorde vat je hem?ik ook niet AAAAAHAH
zid dagja schrijf verder op moskee kreeg ik altijd met de stok op mijn handen altijd van die rode palmen als ik eraan terug denk jeuken mijn handen hahhahahahahhahaaa :D
ik begreep het niet ik was zo'n lief meisje :stout:
miss_berkania
24-10-2002, 11:51
vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ve rvolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg !!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ver volg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg! !vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!verv olg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!! vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ve rvolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg !!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ver volg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg! !vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!verv olg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!! vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ve rvolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg !!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ver volg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg! !vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!verv olg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!! vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ve rvolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg !!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ver volg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg! !vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!verv olg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!! vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ve rvolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg !!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!ver volg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg! !vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!verv olg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!! vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervo lg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!v ervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervolg!!vervol g!!
vervolg komt zeker maar ik heb al een verhaal geplaatst dat heet 'tanden gebroken''
hasna_the_best
24-10-2002, 13:25
hahah ga verderrrrrrrrrr
nee, jij moet echt comedie gaan volgen ik heb krom gelegen van het lachen haha.....ga asjeblieft verder
xxxprinsesxxx
27-10-2002, 17:09
:giechel: hahahahaha..... alles wat je zegt, komt me zo bekend voor....hahahahaha....turtle tas...die doet!!!! in de hoek!!! hahahahahaha.....maar ja....talk to you soon!!!!
kiZZzzz van MOI
HE KOM OP DAN!!! WAAR BLIJFT DAT VERVOLG!!!
IK MOET TOEGEVEN DAT JIJ WEL HET APARTST BENT, JE VERHALEN DOEN ECHT!! HE, MAAR WEET JE ECHT NIETS MEER VAN DE KORAN DIE JE HAD MOETEN LEREN???
er komt binnenkort een vervolg ik heb het alleen nu een beetje druk met school en zo maar hij komt zekerrrrrrrr
hajartje
05-11-2002, 22:42
Zat je niet toevallig op die ene school in Amsterdam-Oost..Vlakbij Dirk:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.