Bekijk originele versie : Welk kleur ogen moet je geliefde hebben?
Antwoord gewoon op de vraag
Hmmz alles is mooi, de kleur alleen is niet belangrijk ...
Soul_Searching
02-03-2004, 19:27
Groen, blauw bruin maakt mij niet uit als ie maar lief is :D
Maar vanwaar deze vraag :confused:
LieveMeisje
02-03-2004, 19:30
jaaaaaaaaaaaaa maakt t niet uit welk kleur ogen alleen als hij maar LIEF VOOOOOOOOOOOR MIJ is........alleen voor mij he :stout: en de rest mag vies aankijken :ego:
:maf3:
gewoon een vraag want ik vind dat de ogen het mooiste is wat iedereen bijna heeft
Miss_Honey
02-03-2004, 19:49
Mijn geliefde heeft mooie grote bruine ogen en mooie lange wimpers :Iluvu:
Maar ik vind ze het mooist wanneer hij naar me kijkt...ze ogen zijn dan vol liefde en respect...:verliefd:
:D
ZeYNeP_Z
02-03-2004, 20:56
Mijn ex had grote helderblauwe ogen alleen jammer dat ik ontdekte dat ie een beetje scheel keek :hihi:
Mijn ex had grote helderblauwe ogen alleen jammer dat ik ontdekte dat ie een beetje scheel keek
WAT THE F.U.C.K HEEFT SCHEEL KIJKEN ERMEE TE MAKEN!! :confused:
lalla_fatima147
02-03-2004, 21:39
kleur van ogen doet er niet toe er zijn belangrijkere eigenschappen die je geliefde moet hebben (persoonlijkheid,karakter) maar loubna schat antwoord jij nu eens op de vraaag wat zie je graag?
ps ik denk ook dat als je voor iemand zijn ogen "valt" je eigelijk valt voor het hele gezicht
they fit in the picture!
Mustapha.AA
02-03-2004, 21:41
de kleur van de ogen is niet belangrijk maar de diepte wel (mijn voorkeur gaat naar bruin)
in iemand ogen kan je alles lezen
ZeYNeP_Z
02-03-2004, 21:54
Origineel gepost door MARIMAR
WAT THE F.U.C.K HEEFT SCHEEL KIJKEN ERMEE TE MAKEN!! :confused:
Omdat het erg irritant is wanneer je met zo'n persoon praat maar je niet weet waar hij nou werkelijk naar kijkt.
Dat maakt ogen ook lelijk, SNAP JE? :)
dus...daarom maak je t uit?
ZeYNeP_Z
02-03-2004, 21:58
Origineel gepost door MARIMAR
dus...daarom maak je t uit?
Hahaha natuurlijk niet! Daar waren andere redenen voor.
Ik vind alle kleuren mooi maar ze moeten wel mooi zijn niet zo simpel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.