Bekijk originele versie : Wat is de beste PC op dit moment?
SPEELVOORJELAND
07-12-2008, 11:26
geld is zat moet alleen weten wat ik moet hebben allemaal om de beste pc van dit moment te hebben
op gebied van laptops wordt beweert dat sony of mac de beste zijn maar geef mij een hp of toshiba met een intel daulcore 2 processor voor meer dan genoeg
op gebied van pc's wordt ook beweert dat mac de beste zijn dat zie je aan de prijs ze zijn duur maar mij geef je een hp of acer met een daul core 2 processor
Waar wil je je pc/laptop voor gebruiken?
MonkeyDLuffy
07-12-2008, 21:33
op gebied van pc's wordt ook beweert dat mac de beste zijn dat zie je aan de prijs ze zijn duur maar mij geef je een hp of acer met een daul core 2 processor
een mac is geen pc, ze zijn waardeloos en duur - het geld gaat vooral uit naar de kast en monitor
ILI_Amazigh
07-12-2008, 22:54
geld is zat moet alleen weten wat ik moet hebben allemaal om de beste pc van dit moment te hebben
Laptop zou ik een Apple nemen als geld geen probleem is. De nieuwe macbookserie is erg goed. Ook toshiba of HP doen het goed op gebeid van laptops.
Als je toch liever voor een desktop gaat, dan zou ik er zelf een laten opbouwen. Zelf onderdelen kiezen enzo. Als geld gene probleem is kun je zo echt een prachtige PC in elkaar zetten die zeker 8 jaar meegaat hoor. En dan zelfs na die 8 jaar werkt het goed.:hihi:
Je kunt zulke pc's vaka zelf samenstellen bij sie speciaalzaken voor computers enzo.
SPEELVOORJELAND
09-12-2008, 15:35
als ik het bij alternate ga samenstellen "PC BUILDER" komen er dan geen extra kosten bij of maken hun dat gewoon als je met de PC BUILDER alles samengestelt hebt
MonkeyDLuffy
09-12-2008, 16:37
als ik het bij alternate ga samenstellen "PC BUILDER" komen er dan geen extra kosten bij of maken hun dat gewoon als je met de PC BUILDER alles samengestelt hebt
55 euro extra kosten geloof ik, maar haal je onderdelen niet bij alternate, probeer cool prices, en bouw je pc zelf op, het is makkelijker dan lego
SPEELVOORJELAND
11-12-2008, 16:40
wat voor een setup heb ik nodig voor om ati 4870x2 te kunnen laten draaien moederbord enzo..
willyy1991
11-12-2008, 21:19
op gebied van laptops wordt beweert dat sony of mac de beste zijn maar geef mij een hp of toshiba met een intel daulcore 2 processor voor meer dan genoeg
Een pc is geen potje bloemen...
Waar wil je je pc/laptop voor gebruiken?
Goede vraag:)
een mac is geen pc, ze zijn waardeloos en duur - het geld gaat vooral uit naar de kast en monitor
waardeloos zijn ze niet, maar normale computer gebruikers moeten geen mac hebben...
wat voor een setup heb ik nodig voor om ati 4870x2 te kunnen laten draaien moederbord enzo..
Als je toch genoeg geld hebt zal ik maar is ff bij alienware kijken :)
MonkeyDLuffy
11-12-2008, 21:40
waardeloos zijn ze niet, maar normale computer gebruikers moeten geen mac hebben...
ik vind van wel, een mac is heel slecht - je kan altijd liever voor een pc gaan
Sowieso een i78 Processor. Corrigeer me als deze nieuwe processor anders heet ..
MonkeyDLuffy
11-12-2008, 23:38
Sowieso een i78 Processor. Corrigeer me als deze nieuwe processor anders heet ..
dat is waarschijnlijk gewoon een tik fout,
i7
ik weet niet of het echt beter is voor spellen, als spelmakers het niet benutten dan heb je meer aan een duo of quad tijdens het spelen
Barca4Ever10
12-12-2008, 00:45
Oh als geld geen rol speelt dan kan je voor deze gaan:
http://www.acer.com/predator/
De beste pc van deze tijd. Maar ook de beste prijskaart zit eraan.
MonkeyDLuffy
12-12-2008, 02:26
de specificaties in die pc zijn lang niet de beste
Een eigen PC bouwen, is nog altijd het beste .. Hoe leuk deze buitenkant er ook uitziet ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.