Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De weken zijn verstreken

SOmaar
02-03-2004, 17:52

De weken zijn verstreken nog steeds zit je in mijn gedachten elke dag elke minuut elke seconde denk ik aan je hoe verscheurend is het om je niet te hebben geen idee waar je bent, waar je woont wat in je gedachten afspeelt heel even heb ik je mogen zien op tv voetballend voor 90 min daarna was het over. mokthari je weet niet wat je me hebt aangedaan mij veliefd laten worden op jou terwijl jij mij niet eens kent het beeld waarin jij je dansje doet komt elke nacht weer voorbij elke avond droom ik over jou hopend dat het ooit werkelijkheid mag zijn wat ik voel heb ik nooit gevoeld mijn gedachtes dwalen altijd af op zoek naar jou in gedachten ik mis je terwijl ik je niet eens ken ik hou van je terwijl ik je niet ken Oh MOKTHARIIIIII

BentFes
02-03-2004, 17:55
my god :eek:

habiba_riffa
02-03-2004, 17:57
Wielie als hij dit leest. Dan komt hij niet meer bij van het lachen.

SOmaar
02-03-2004, 18:00
Origineel gepost door BentFes my god :eek: ZOOOO ERG IS HET AL MET MIJ :(

maghrebgirl20
03-03-2004, 23:40

Origineel gepost door habiba_riffa Wielie als hij dit leest. Dan komt hij niet meer bij van het lachen. whallah ik moet echt lachen om die reactie van jou

tatouzient
03-03-2004, 23:48
:rolleyes: Tatou.

SweetRose
03-03-2004, 23:49
Meen je dat nou??? Dat je 'm nou knap vind ofzo Okeej tot daar toe. Maar er echt verliefd op zijn ... Hoe kan je nou verliefd zijn op alleen iemands uiterlijk? Wie weet is het een grootse player..Of een Homo :eek:..Neej neej grapje :D.. maar ff serieus..Hij kent je niet..weet je ni wonen..Kortom FORGET HIM..Je zal toch alleen pijn hebben mocht hij in de roddelbladjes of op tv met een vrouw in zijn armen verschijnen :rolleyes:... Aja...Succes :melig:

eyes_of_maroc
03-03-2004, 23:50
wuahahahahahha die is goed...