Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pleaase give me some advice

Pagina's : [1] 2

charlygirl
02-03-2004, 17:25

Wat kan ik het beste doen?? (love = pain) (Bericht #) Heys allemaal, mijn vriend en ik zijn na bijna een half jaartje uit elkaar. :( :( :( :( Hij heeft dit op een lullige manier gedaan namelijk, via msn. We hebben elkaar daar na niet meer gesproken. Ik weet dat het beter zo is, en dat we niet verder met elkaar kunnen, maar tog. Het doet pijn en blijft moeilijk. Vinden jullie dat ik nog een keer contact met hem moet zoeken om eens goed te praten?? ( en dat niet omdat ik graag verder wil maar om het af te kunnen sluiten) Pleasse give me some advice Alvast heel erg bedankt :zwaai:

habiba_riffa
02-03-2004, 17:30
Je moet hem gewoon vergeten. Hoe moeilijk dat ook is.

charlygirl
02-03-2004, 17:34
Ik heb heb vanmiddag gebeld, maar volgens mij voelde hij er niet echt veel voor, hij zij dat hij me terug zou bellen. Maar ik verwacht er niet veel van. Weetje ik kan opzich heel goed accepteren dat het uit is, het is ehct beter zo en ik ben ook wel een beetje opgelucht. Maar ik heb zo vel met hem gedeeld dat het gewoon pijn doet dat het nu zo op deze manier moet. Het is een jongen die gewoon altijd heel speciaal voor me zal blijven, maar nu maakr hij die gedachte een beetje kapot door zijn gedrag. Hij geeft me het gevoel dat het niet zoveel heeft voorgesteld. Nouja ik moet gewoon verder met me leven en hem vergeten, hoe moeilijk dat ook is . Live goes on :( :( :( :( :( :(Live goes on :( :( :( :(

antwerp_girl
03-03-2004, 01:04
[QUOTE]Origineel gepost door charlygirl [B]Ik heb heb vanmiddag gebeld, maar volgens mij voelde hij er niet echt veel voor, hij zij dat hij me terug zou bellen. Maar ik verwacht er niet veel van. Weetje ik kan opzich heel goed accepteren dat het uit is, het is ehct beter zo en ik ben ook wel een beetje opgelucht. Maar ik heb zo vel met hem gedeeld dat het gewoon pijn doet dat het nu zo op deze manier moet. Het is een jongen die gewoon altijd heel speciaal voor me zal blijven, maar nu maakr hij die gedachte een beetje kapot door zijn gedrag. Hij geeft me het gevoel dat het niet zoveel heeft voorgesteld. Nouja ik moet gewoon verder met me leven en hem vergeten, hoe moeilijk dat ook is . damn meisje ik begrijp je standpunt ik weet wat jij meemaakt zo heb ik ook 3jaar verkering gehad met iemand hij maakte het uit voor een belgische trien en ik heb hamdoelillah steun gekregen van mijn zussen want ik had telkens weer zin om hem te bellen en met hem te praten zodat we desnoods gewoon maar vrienden konden blijven en de rest vergeten maar ik mocht niet van mijn zussen het deed me veel pijn en verdriet maar weet je meisje na maanden heeft hij me terug gezien en raad eens JAJA hij heeft er ineens spijt van en wil me terug en wilt praten hij wilt zelf naar huis komen voor mijn hand te vragen. hiermee wil ik je zeggen hou de moed vol wis zijn nummer hij is je telefoontje niet waard ik weet het doet pijn maar ik geloof in jou het zal you lukken. let op mijn woorden hij komt nog kruipen.. hou je goed en wens you sterkte. ma salamma....................... :zwaai:

ik_oke_is
03-03-2004, 01:13

Origineel gepost door antwerp_girl [QUOTE]Origineel gepost door charlygirl [B]Ik heb heb vanmiddag gebeld, maar volgens mij voelde hij er niet echt veel voor, hij zij dat hij me terug zou bellen. Maar ik verwacht er niet veel van. Weetje ik kan opzich heel goed accepteren dat het uit is, het is ehct beter zo en ik ben ook wel een beetje opgelucht. Maar ik heb zo vel met hem gedeeld dat het gewoon pijn doet dat het nu zo op deze manier moet. Het is een jongen die gewoon altijd heel speciaal voor me zal blijven, maar nu maakr hij die gedachte een beetje kapot door zijn gedrag. Hij geeft me het gevoel dat het niet zoveel heeft voorgesteld. Nouja ik moet gewoon verder met me leven en hem vergeten, hoe moeilijk dat ook is . damn meisje ik begrijp je standpunt ik weet wat jij meemaakt zo heb ik ook 3jaar verkering gehad met iemand hij maakte het uit voor een belgische trien en ik heb hamdoelillah steun gekregen van mijn zussen want ik had telkens weer zin om hem te bellen en met hem te praten zodat we desnoods gewoon maar vrienden konden blijven en de rest vergeten maar ik mocht niet van mijn zussen het deed me veel pijn en verdriet maar weet je meisje na maanden heeft hij me terug gezien en raad eens JAJA hij heeft er ineens spijt van en wil me terug en wilt praten hij wilt zelf naar huis komen voor mijn hand te vragen. hiermee wil ik je zeggen hou de moed vol wis zijn nummer hij is je telefoontje niet waard ik weet het doet pijn maar ik geloof in jou het zal you lukken. let op mijn woorden hij komt nog kruipen .. hou je goed en wens you sterkte. ma salamma....................... :zwaai: wishfull thinking :hihi:

Ain_Sfa_Sscarr
03-03-2004, 01:15
Origineel gepost door charlygirl Wat kan ik het beste doen?? (love = pain) (Bericht #) Heys allemaal, mijn vriend en ik zijn na bijna een half jaartje uit elkaar. :( :( :( :( Hij heeft dit op een lullige manier gedaan namelijk, via msn. We hebben elkaar daar na niet meer gesproken. Ik weet dat het beter zo is, en dat we niet verder met elkaar kunnen, maar tog. Het doet pijn en blijft moeilijk. Vinden jullie dat ik nog een keer contact met hem moet zoeken om eens goed te praten?? ( en dat niet omdat ik graag verder wil maar om het af te kunnen sluiten) Pleasse give me some advice Alvast heel erg bedankt :zwaai: Ten eerste meid, tiz een half jaartje terug. Is dat zoiezo niet te laat om het zehma goed te laten af sluiten??? Ten tweedde, kan je dat beter niet doen, kijk alleen maar op de manier waarop hij het heeft uitgemaakt :jammer: That's no real man. Hij had niet eens het lef om het in je gezicht te zeggen, dus ik denk al helemaal niet dat hij staat te wachten op jouw bemiddelings actie of hoe je het ook wilt noemen. Vergeet deze kill gewoon, he isn't worth it. Inshallah komt het wel goed, you'll get over it, soon or late. Tijd heelt vele wonden( heb het ff aangepast) Succes meid

3afrieta
03-03-2004, 10:37
Origineel gepost door oujda26 wanneer een man of een vrouw je een mededeling wil doen die van belang is en dit gebeurt via de msn of email. is niet echt rescpectvol. Maar neem van mij aan dat je nooit moet wachten. hoe lullig dit ook klinkt. Wanneer jij doorgaat en hij dit merkt krijgt hij wel spijt. Dus hou de eer aan je zelf en wie weet kom je hem weer tegen. ik zou zeggen vraag het hem als je hem ziet. Elke dag is een dag die wat dragelijker is. Dit kan lang duren maar allesch komt goed!!! (najib Amhali) ;) BEN HET HELEMAAL MET JE EENS IK HEB HET OOK MEEGEMAAKT EN IDD ZULKE MANNEN ZIJN LAF EN LAAG. MEID GA VERDER MET JE LEVEN EN ELKE DAG WORDT BETER EN WEET ZEKER DAT JE IEMAND ANDERS TEGENKOMT DIE JE ALS EEN PRINSES BEHANDELT. EN ZO IEMAND HEB JE NODIG.

sammmy
03-03-2004, 10:41
je had toen.. toen hij het uitmaakte gelijk terachter aan gaan en eisen om een verklaring..... en dat recht in jou gezicht.... op een volwassen manier... nu is het denk ik te laat om nog eens met hem te praten... laat hem stikken.... je verdien beter.... zo moet je denken... en wat Wolv zei: luister naar de koran... leer van je fouten... als je een moslima bent... bid... vraag om vergevenis.... dan zal Allah swt jou insa'Allah helpen... heb vertrouwen...

faaatje66
03-03-2004, 10:44
Origineel gepost door charlygirl Wat kan ik het beste doen?? (love = pain) (Bericht #) Heys allemaal, mijn vriend en ik zijn na bijna een half jaartje uit elkaar. :( :( :( :( Hij heeft dit op een lullige manier gedaan namelijk, via msn. We hebben elkaar daar na niet meer gesproken. Ik weet dat het beter zo is, en dat we niet verder met elkaar kunnen, maar tog. Het doet pijn en blijft moeilijk. Vinden jullie dat ik nog een keer contact met hem moet zoeken om eens goed te praten?? ( en dat niet omdat ik graag verder wil maar om het af te kunnen sluiten) Pleasse give me some advice Alvast heel erg bedankt :zwaai: just let it go............... even if it hurts :( :( :(

NoreJihan
03-03-2004, 10:45
Origineel gepost door oujda26 wanneer een man of een vrouw je een mededeling wil doen die van belang is en dit gebeurt via de msn of email. is niet echt rescpectvol. Maar neem van mij aan dat je nooit moet wachten. hoe lullig dit ook klinkt. Wanneer jij doorgaat en hij dit merkt krijgt hij wel spijt. Dus hou de eer aan je zelf en wie weet kom je hem weer tegen. ik zou zeggen vraag het hem als je hem ziet. Elke dag is een dag die wat dragelijker is. Dit kan lang duren maar allesch komt goed!!! (najib Amhali) ;) ;) Ja je hebt gelijk!!!!!!!!

charlygirl
03-03-2004, 17:39
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr Ten eerste meid, tiz een half jaartje terug. Is dat zoiezo niet te laat om het zehma goed te laten af sluiten??? Ten tweedde, kan je dat beter niet doen, kijk alleen maar op de manier waarop hij het heeft uitgemaakt :jammer: That's no real man. Hij had niet eens het lef om het in je gezicht te zeggen, dus ik denk al helemaal niet dat hij staat te wachten op jouw bemiddelings actie of hoe je het ook wilt noemen. Vergeet deze kill gewoon, he isn't worth it. Inshallah komt het wel goed, you'll get over it, soon or late. Tijd heelt vele wonden( heb het ff aangepast) Succes meid Neej maar ik bedoel niet, dat het al een half jaar uit is. We zijn een half jaar bij elkaar geweest en nu is het net een weekje uit. IK weet ook dat ik hem moet vergeten, maar ik heb veel met hem gedeeld en het is nu veel moeilijker te accepter omdat we er nooit echt over hebben gepraat. Toen hij het uitmaakte over msn, vroeg hij ook of we de volgende dag even konden afspreken , maar dat wou ik niet omdat ik toen toch allleen maar boos en overstuur was. Ik heb het dus een weekje laten rusten zodat ik het een beetje kon verwerken. Maar nu zou ik het fijn vinden als we het gewoon helemaal uitpraten zodat we ook gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen. Kijk het was anders geweest, als het van te voren als een klein beetje duidelijk was geweest. Maar hij was op een dag nog bij me en zei dat ie zoveel van me hield, en 3 dagen later maakt hij het opeens uit. Das gewoon moeilijk te verwerken, want ik wil het zo graag begrijpen. Maar ik kom er vast wel weer helemaal boven op, ik voel me nu ook echt wel een beetje opgelucht en heb suuper vrienden die altijd voor me klaarstaan. Trouwens heeel erg bedankt voor jullie serieuze reacties , i can always need some good advice :zwaai:

misSanae
03-03-2004, 17:43
Nou ik zou zeker geen contact met hem zoeken, als hij er ook mee zou zitten dan zou hij zelf wel contact met je zoeken. Straks gaat ie nog denken dat je hem stalkt ofzo. Je kan nuttigere dingen met je tijd doen. Don't wast any time, life is to short already!!!

charlygirl
03-03-2004, 17:53
Origineel gepost door misSanae Nou ik zou zeker geen contact met hem zoeken, als hij er ook mee zou zitten dan zou hij zelf wel contact met je zoeken. Straks gaat ie nog denken dat je hem stalkt ofzo. Je kan nuttigere dingen met je tijd doen. Don't wast any time, life is to short already!!! Hoezo stalken?? Ik heb hem de heele week niet gebeld niet gsmst niks. We zijn een half jaar bij elkaar geweest, je weet alles van elkaar denkt elkaar heeel goed te kennen. Dan is het toch logisch dat je met alleen een lullig msn gesprekje niet genoegen neemt . Ik heb hem dus ook gebeld en gevraag of hij er misschien wat voor voelt om een keer aftespreken , zodat we er allebei klaar mee zijn en als ' vrienden' uit melkaar gaan. Ik persoonlijk vind dat toch wel redleijk normaal :( Maar hij regaeerde vaag, en down en zei dat hij niet wist. Dus heb ik hem maar gezegd dat hij moet bellen als hij er iets voor voelt en het wel weet . Ik probeer het zo goed en volwassen mogenlijk op te lossen. :( Ik ga hem nu ook echt niet meer bellen , als hij niet terug belt dan weet ik genoeg, en dan bevestigt het alleen nog maar een keer dat ik me waarschijnlijk heel erg in hem heb vergist :kwaad:

Lady_moi
03-03-2004, 18:04
Zoiets hoort bij het leven.. Blijf vrienden als jullie da allebei willen en kunnen. En als hij iets nie wilt dan kun je hem nie dwingen.. Aanvaard het gewoon.

Miss_Jihad
03-03-2004, 18:39

Origineel gepost door charlygirl Hoezo stalken?? Ik heb hem de heele week niet gebeld niet gsmst niks. We zijn een half jaar bij elkaar geweest, je weet alles van elkaar denkt elkaar heeel goed te kennen. Dan is het toch logisch dat je met alleen een lullig msn gesprekje niet genoegen neemt . Ik heb hem dus ook gebeld en gevraag of hij er misschien wat voor voelt om een keer aftespreken , zodat we er allebei klaar mee zijn en als ' vrienden' uit melkaar gaan. Ik persoonlijk vind dat toch wel redleijk normaal :( Maar hij regaeerde vaag, en down en zei dat hij niet wist. Dus heb ik hem maar gezegd dat hij moet bellen als hij er iets voor voelt en het wel weet . Ik probeer het zo goed en volwassen mogenlijk op te lossen. :( Ik ga hem nu ook echt niet meer bellen , als hij niet terug belt dan weet ik genoeg, en dan bevestigt het alleen nog maar een keer dat ik me waarschijnlijk heel erg in hem heb vergist :kwaad: Ik begrijp je wel hoor, iedereen zegt hier wel: vergeet hem en ga door met je leven enzo.. maar dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan! Als je een half jaar met iemand bent samen geweest waarvan je houd, lijkt het me erg moeilijk om zoiets achter je te laten zonder enige verklaring.. Ik denk dat het heel moeilijk word om over 'm heen te komen zonder de reden te weten, of in ieder geval elkaar nog één keer gesproken te hebben.. maar je moet niet gaan hopen dat het goed komt ofzo, hij is je niet waard! Gebruik dat gesprek alleen om wat dingen op een rijtje te krijgen.. veel succes!

Pagina's : [1] 2