Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Question: Serieus of niet???....

SweetOne
02-03-2004, 17:14

Salaaam Aleikum, Ik heb eigenlijk een vraagje van wanneer weet je dat een jongen eigenlijk serieus is....? Ik heb In October een jongen ontmoet, echt een lieve jongen we praten vrij over alles...er zijn geheimen alles wordt vertelt...Ik kan fantastisch goed met hem praten...Hij heeft nooit een relatie gehad maar wel zoo vriendinnetjes voor ff....omdat ze niet serieus waren...En hij wou nu wel een serieus iemand zoeken , waar hij verliefd etc...kan, worden... Het probleem is...ik had ervoor een vriend gehad en toen zei ik echt van "no wayy, nie meer "...en nu zijn we al Maart en nog steeds wilt hij iets met mij....Ik heb een week geleden voor de 1ste keer met hem afgesproken....Hij was lief, knap allé alles wat OKEY was ;) .... Ik ga deze woensdag terug met hem afspreken...maar ik ben zoo onzeker ik wil niet terug gekwetst worden...en daarna uit de relatie komen dat ik me gebruikt voel en dat het allemaal nutteloos was....Ik wil gewoon zeker weten dat hij SERIEUS bezig is...en niet zomaar zoo praatjes verkoopt zodat hij me kan impalmen.... Heeft iemand raad voor me???? Ik word echt gek van al deze gedachtes...... :( Xxx-jes Me :zwaai:

Hanaetje
02-03-2004, 17:22
Praat er met hem over...hoe je je voelt enz

fatimzohra
02-03-2004, 17:24
Je moet gewoon kijken hoe hij zich tegenover jou opstelt. Zodra hij alles te snel wilt dan weet je dat hij gewoon aan het playen is. Maar heeft hij het over de toekomst en heel veel respect voor je (dit kan blijken uit hoe hij met je praat en met je omgaat) dan kan het best iemand zijn die serieus met je wilt zijn. Je moet trouwens niet alle mannen over een kam scheren. Maar meid wees altijd bewust van het FEIT dat mannen egoistisch zijn!! Succes en ik hoop insa allah dat je eruit komt. Gewoon even alles op je af laten komen en geen haastige beslissingen nemen. EN OBSERVEER HEM GOED, VOORAL IN HET BEGIN EN PAS GOED OP JEZELF!!!

BeldiyaMoi
02-03-2004, 17:41
Salaam, Ik raad je aan om niet meer met hem uit te gaan. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Als je met hem uitgaat dan heb je veel te verliezen want je begaat hiermee een zonde, shytan, gevoelens en en. Als je niet met hem uit gaat heb je juist niks te verliezen. De smoes van ÍK WIL JE EERST GOED LEREN KENNEN is gewoon flauwe kul. Als hij je echt wil dan zal hij rechtstreeks naar je ouders gaan. Zoals ooit iemand tegen me zei ZWAG KAYDAR MASHI KAYTQAAL. Trouwens dit waren de woorden van een player. Ik hoop voor je dat hij geen spelletje met je speelt. Veel liefs, jouw zus fil Allah, Yamina

SweetOne
02-03-2004, 18:05

Origineel gepost door BeldiyaMoi Salaam, Ik raad je aan om niet meer met hem uit te gaan. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Als je met hem uitgaat dan heb je veel te verliezen want je begaat hiermee een zonde, shytan, gevoelens en en. Als je niet met hem uit gaat heb je juist niks te verliezen. De smoes van ÍK WIL JE EERST GOED LEREN KENNEN is gewoon flauwe kul. Als hij je echt wil dan zal hij rechtstreeks naar je ouders gaan. Zoals ooit iemand tegen me zei ZWAG KAYDAR MASHI KAYTQAAL. Trouwens dit waren de woorden van een player. Ik hoop voor je dat hij geen spelletje met je speelt. Veel liefs, jouw zus fil Allah, Yamina Ja als hij serieus zou zijn en men ouders verwittigen zouden ze er niet akkoord mee zijn omwille van men leeftijd.... Maar jaa...ik vind nog altijd...op liefde staat geen leeftijd Men ouders willen dat ik eerst afstudeer en dan pas....maar jaa....

SweetOne
02-03-2004, 18:08
Origineel gepost door fatimzohra Je moet gewoon kijken hoe hij zich tegenover jou opstelt. Zodra hij alles te snel wilt dan weet je dat hij gewoon aan het playen is. Maar heeft hij het over de toekomst en heel veel respect voor je (dit kan blijken uit hoe hij met je praat en met je omgaat) dan kan het best iemand zijn die serieus met je wilt zijn. Je moet trouwens niet alle mannen over een kam scheren. Maar meid wees altijd bewust van het FEIT dat mannen egoistisch zijn!! Succes en ik hoop insa allah dat je eruit komt. Gewoon even alles op je af laten komen en geen haastige beslissingen nemen. EN OBSERVEER HEM GOED, VOORAL IN HET BEGIN EN PAS GOED OP JEZELF!!! Dank jeeeee ! :zwaai:

SweetOne
02-03-2004, 18:09
Origineel gepost door Jacopo Als ie geduld met je heeft en je niet meteen bespringt... lijkt het me dat ie best wel serieus is... :p Pas dan? :rolleyes:

lady_khadija
02-03-2004, 18:45
laat hem om je hand komen vragen....als hij toestemt is het true love... als hij weigert om welke smoes dan ook....dan weet je het....