Bekijk originele versie : Sex??????
Nassimatje
02-03-2004, 16:32
Waarom praten Marokkaanse mensen zoveel over sex??
Bijna 80% van al deze topic gaan over s e x :confused:
De ene vraagt zich af: mag je een man p i j p e n, de ander vraagt zich af mag je een vrouw b e f f e n, de ander wil maagd blijven tot haar huwelijksnacht en andere weer wil juist nu overal rond n e u k en......is a n a a l Haram enz. enz. enz. enz.
Hebben jullie geen sexueele voorlichting gehad ofzo :confused: :confused: ????
Of praten jullie hier helemaal los, omdat je met niemand anders erover kan praten???????
Nassimatje
02-03-2004, 16:34
Ja tuurlijk lees ik mee, ik kan niks anders.....bijna alles gaat daarover. Ik zou zeggen ....maak een samenvatting van alle sexueele gedoe ( wat mag niet en wat mag wel) en hou daarna er mee op.
Dit lijkt meer op marokko_sex.nl :confused:
Nassimatje
02-03-2004, 16:38
Origineel gepost door Wolverine
Omdat Marokkaanse meisjes eenmaal geil zijn( niet allemaal maar zoals je zegt 80%)
Nee Marokkaanse jongens zijn braaf wou je zeggen :kwaad: , die denken 24 uur per dag aan sex sex sex sex sex sex en nog eens sex.
Nassimatje
02-03-2004, 16:46
Hahaha, rustig aan meid, denk aan je bloeddruk remember.
Maar geef toe je kan toch niet zonder Marokkaanse boys, wij zijn uniek op deze planet (of the apes)
hahahhahha ooohhh pleazzee laat me niet lachen. Op jouw Topic heb ik al gezegd wat ik van de meeste Marokkaanse jongens vind: PLAYERS en SCHIJNHEILIG !!!!!!!!!!!!!!! ( niet allemaal natuurlijk ;) ) Ze denken niet met hun hersens maar met hun P I K
Nassimatje
02-03-2004, 16:51
Waarom kunnen jullie dan gewoon niet eerlijk zijn en je weet donders goed, dat je niemand mag gebruiken: niet voor sex, geld, enz...
Nassimatje
02-03-2004, 16:55
Waarom zou ik je niet geloven, maar als jij een goeie moslim bent...zeg je NEE. Dit hoort niet!!!!!!!!!!!!!! Ga weg meid en geef haar adviezen en tips om de goeie weg te volgen. Maar nee hoor: de meeste Marokkaanse jongens maken daar gebruik van en dat vind ik zooo triest gewoon :(
Nassimatje
02-03-2004, 17:06
Ik zeg ook nee, en als ik advies geef dan denkt ze van wat voor één ben jij? ben je wel van deze wereld hallo het is 2004. Dus beste manier is zweepslagen
Met geweld kan je niks oplossen..maar praten, praten, praten
fatimzohra
02-03-2004, 17:10
wow, wat een discussie mensen!!
HELLO .... WAAR ZIJN WE ALLEMAAL MEE BEZIG!!!
HAVE A BREAK... HAVE A CIT CAT!!!!
Nassimatje
02-03-2004, 17:14
Origineel gepost door GEVAARLIJK
Nassimatje , er zijn genoeg nette maroccaanse jongens hoor die weten hoe je een meisje moet behandelen en respect hebben voor haar en eerlijk zijn en niet schijnheilig... pf k ben er zelf 1... :p maar goed als we over sommige maroccaanse meidjes gaan beginnen zijn we morgen nog niet klaar, dus het komt van 2 kanten ;)
Ik ben het wel met je eens hoor, maar de mannen hebben de vrouwen zo gemaakt, omdat het gewoon oneerlijk was verdeeld. Mannen mochten alles, vrouwen niet :confused: ...jaa duuuuhhhh dan gaan de vrouwen ook denken hoor!!!!!
saloua27
02-03-2004, 17:26
ewa wil niet veel zeggen maar marokkanse jongens denken alleen aan sex als hun 100X HEBBEN GEDAAN ZIJN HUN STOER EN DE MEIDEN HOEREN DAT IS GEWOON BELANGELIJK
Bachelorette
02-03-2004, 17:57
hier komt iedereen onderkoffer zoals SuperSalima altijd zegt :D
je gaat toch niet openlijk met je friends erover praten..das hshoema :hihi:
Bachelorette
02-03-2004, 18:00
ha zoefria gaha k ben zoefri
Bewijs maar dat je zoefrie bent :ego:
el_moro_4life
02-03-2004, 18:01
:) zoo grappig
Hanaetje
02-03-2004, 18:22
Marokkanen praten veel over sex :
1/ gefrustreerd, zeker meisjes aangezien ze "normaal" moeten wachten voor ze getrouwd zijn...(jongens normaal ook mar ja..)
2/ kunnen er niet over praten en willen hier normaal over " verboden" verhaaltjes, geheimpjes vertellen ipv tegen hun ouders ofzo....hier zijn ze tenminste anoniem....
Een forum is er om over dingen vrij te kunnen praten...als dat toevallig over s e x gaat...dan kun je al afleiden dat de meeste jongeren daar mee "in" zitten en er gewoon over moeten praten....laat ze OWKEY?
xxx
Bachelorette
02-03-2004, 18:35
wa bewijs maar.. hoe dan? :rolleyes:
zeg me maar hoe zoefries leven, dan weet ik of je een echte bent of een wannabe :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.