Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kiest de Richting voor jou..

Pagina's : [1] 2 3

camjo
20-10-2002, 21:23

Salaam Allemaal.. Als je voor de keuze staat..om de laatste rechte lijn voor een diploma te kiezen..wie kiest dan de richting..is het jij, je pa of ma of volg je de keuze van je vriendin of vriend. Normaal kies jij..maar er zijn veel twijfelaars..die niet weten of durven te kiezen..en later krijgen ze spijt van hun niet overwogen en verkeerde keuze..en haken of vroegtijdig met de richting..en stoppen met studeren..of veranderen naar een andere richting..waarvan ze ook niet zeker zijn..met alle gevolgen van dien. Ben jij zeker van je richting..of ben je ook een twijfelaar.. Kunnen wij op voorhand aanvoelen of een richting ons ligt...zo ja..kunnen we deze richting ook aan.

Chaimae
20-10-2002, 21:28
damn ik heb geen flauw idee wat ik later wil gaan doen en mijn ouders hebben daar niks over te zeggen ik vraag ze wel om raad enzo maar als ik iets wil doen wat hun niet zo fijn vinden dan heb ik daar eerlijk gezgd schijt aan want ik ben degene die ervoor kiest maar ik kom er hopelijk wel uit ik ben eeen twijfelaar:D

wassilaaaa
20-10-2002, 21:34
salaam justice, ik weet het nu zeker,na lang twijfelen;ik wil rechten studeren. mijn ouders hebben daar helemaal geen problemen mee. integendeel,zij vinden het hartstikke leuk.mijn ouders vertellen ons ook niet wat wij moeten gaan studeren,wel komen ze met ideeen. what about you justice? wat doe jij? en hoe heb jij je keuze gemakt? hoop van je te horen

prinses18
20-10-2002, 21:39
ik studeer kapster en ik ben er blij mee en ik ga er zeker mee door. kijk in het begin wouden mijn ouders het niet omdat ze het niks vonden en omdat het geen goeie opleiding was maar ik heb doorgezet en ze hebben zich daar nu mee bijgelegd. ik zeg altijd volg je har en verstand en niet iemand anders.

Tnawie
20-10-2002, 21:41

Ik kies altijd, mijn vader wist pas wat ik deed toen ik in de 6de klas vwo zat. :p

camjo
20-10-2002, 21:43
Origineel gepost door chemie damn ik heb geen flauw idee wat ik later wil gaan doen en mijn ouders hebben daar niks over te zeggen ik vraag ze wel om raad enzo maar als ik iets wil doen wat hun niet zo fijn vinden dan heb ik daar eerlijk gezgd schijt aan want ik ben degene die ervoor kiest maar ik kom er hopelijk wel uit ik ben eeen twijfelaar:D Salaam chemie..welcome back.. Euuhh..ik wil je helpen met je studiekeuze..ik wil je intresses horen.. zoals, wat vind je graag om te doen en wat niet..werk je graag met kinderen..enz..enz..

Chaimae
20-10-2002, 21:47
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam chemie..welcome back.. Euuhh..ik wil je helpen met je studiekeuze..ik wil je intresses horen.. zoals, wat vind je graag om te doen en wat niet..werk je graag met kinderen..enz..enz.. ik wil iets in de richting zorg en welzijn met zieke kinderen ofzo maar ik weet niet precies wat

camjo
20-10-2002, 21:52
Origineel gepost door wassilaaaa salaam justice, ik weet het nu zeker,na lang twijfelen;ik wil rechten studeren. mijn ouders hebben daar helemaal geen problemen mee. integendeel,zij vinden het hartstikke leuk.mijn ouders vertellen ons ook niet wat wij moeten gaan studeren,wel komen ze met ideeen. what about you justice? wat doe jij? en hoe heb jij je keuze gemakt? hoop van je te horen Jij wil rechten studeren.. :goedzo: en je staat achter je beslissing..ok, dan zeg ik..GO GO GO Van mijn 12de jaar heb ik richting metaal gevolgd..dan mechanica..en onderhoudstechniek..nu doe ik ook koeltechniek bij.. Ik hou van techniek..en ik hou ook om mijn handen vuil te maken :D

tha_lady
20-10-2002, 21:54
ik kies helemaal zelf welke richting ik op wil. ik zit nu in de 4e examen jaar en moet opzoek gaan naar een nieuwe school/richting en ik weet mijn god niet welke richting ik op moet! laterZ :blauwkus:

Chaimae
20-10-2002, 21:56
Origineel gepost door tha_lady ik kies helemaal zelf welke richting ik op wil. ik zit nu in de 4e examen jaar en moet opzoek gaan naar een nieuwe school/richting en ik weet mijn god niet welke richting ik op moet! laterZ :blauwkus: me 2 en ik moet in maart al aanmelden :huil:

tha_lady
20-10-2002, 22:00
Origineel gepost door chemie me 2 en ik moet in maart al aanmelden :huil: ja ikke ook en ik weet het echt niet ik denk aan toerisme en vorige week was het economie en de week daar voor was het een kappersopleiding dusse maar ik denk nu echt aan toerisme. laterZ :blauwkus:

camjo
20-10-2002, 22:02
Origineel gepost door tha_lady ik kies helemaal zelf welke richting ik op wil. ik zit nu in de 4e examen jaar en moet opzoek gaan naar een nieuwe school/richting en ik weet mijn god niet welke richting ik op moet! laterZ :blauwkus: Ik wil helpen lady..wat zijn jou intresses..kinderen, bijaarden, verkoop, administratie, kapper, dokter, verpleegster..zeg het maar..ik zal dan proberen de voordelen en de nadelen op te sommen.. De juiste richting kiezen = de helft van je slaagkansen in je zak hebben.

Chaimae
20-10-2002, 22:03
Origineel gepost door tha_lady ja ikke ook en ik weet het echt niet ik denk aan toerisme en vorige week was het economie en de week daar voor was het een kappersopleiding dusse maar ik denk nu echt aan toerisme. laterZ :blauwkus: een uur geleden verpleegkundige 5 min geleden gehandicaptenwerk 2 sec gleden vuilnisvrouw nu huisman ik ben de kluts kwijt

SweetRose
20-10-2002, 23:02
Ik studeer nu totaal niet wat ik wil...de school is dichtbij..de richtings zijn saai en ik mag ni naar een andere school.. dus ik studeer nu wat mijn vader wou... ik heb er ook nooit een probleem van gemaakt..en dit hou ik al zes jaar vol...nog één jaar te gaan en ik heb mijn diploma..dan mag ik doen wat ik wil van papa: werken, verder studeren, thuis luieren,... ergens vind ik het zeeeer spijtig dat ik nooit in mijn jeugdjaren heb kunnen studeren wat ik wou... maar ik ben een ENORME twijfelaarster...ik kan de ene dag zeggen: ik wil fotografe worden en de andere dag zeg ik weer: ik wil agente worden...dat zijn twee beroepen die totaaaaal ver van elkaar liggen!!! xxx

tha_lady
20-10-2002, 23:07

Origineel gepost door Mohammed Justice Ik wil helpen lady..wat zijn jou intresses..kinderen, bijaarden, verkoop, administratie, kapper, dokter, verpleegster..zeg het maar..ik zal dan proberen de voordelen en de nadelen op te sommen.. De juiste richting kiezen = de helft van je slaagkansen in je zak hebben. ehmm zeker geen bejaarden !! dat is 1 en ook geen verpleegster, ik kan wel goed met mensen om gaan en ben goed in het organiseren van dingen. laterZ :blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3