Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe trend??????

Pagina's : [1] 2

Eastboy
02-03-2004, 15:42

Nou ik liep zondag middag rond een uur of een door me straat het was tamelijk stil en tot me grote verbazing wat zag ik daar?Twee 13 jarige meisjes maakte zich klaar om lekker de stad in te gaan.De een haalde er make-up doosje tevoorschijn de andere stopte haar spijkerbroek in er lange laarzen tot haar knieen net een Paardrijdster.Nou vraag ik me af is dat een nieuwe trend,hip of wat. *Buiten omkleden hebben we gehad *In de Mc-Donalds Wat gaat er nog meer komen??????

RealMadridGirl
02-03-2004, 15:46
ahahah ik weet rare mode :hihi:

sansoray18
02-03-2004, 15:50
hehehe het wordt steeds gekker

Nassimatje
02-03-2004, 15:57
hahaha, ja de jeugd van tegenwoordig ook :giechel: :giechel: . je bent nog 1 ding vergeten waar de meisjes omkleden: In de trein...zzoooooww ik heb zoveel meisjes gezien, die eerst met een nette lange jas en een nette broek de trein binnen stapte en 10 minuten later, kwam ze naast me zitten met een minirokje :confused: :confused: ... Hopeloze meisjes

sansoray18
02-03-2004, 16:00

Origineel gepost door Nassimatje hahaha, ja de jeugd van tegenwoordig ook :giechel: :giechel: . je bent nog 1 ding vergeten waar de meisjes omkleden: In de trein...zzoooooww ik heb zoveel meisjes gezien, die eerst met een nette lange jas en een nette broek de trein binnen stapte en 10 minuten later, kwam ze naast me zitten met een minirokje :confused: :confused: ... Hopeloze meisjes weeeeeeh hahahha :giechel: :giechel: :giechel:

OujDa_LaDy
02-03-2004, 16:20
Kijk Je Naar Jonge Meisjes..:maf:

Aimana
02-03-2004, 16:25
Origineel gepost door Eastboy Nou ik liep zondag middag rond een uur of een door me straat het was tamelijk stil en tot me grote verbazing wat zag ik daar?Twee 13 jarige meisjes maakte zich klaar om lekker de stad in te gaan.De een haalde er make-up doosje tevoorschijn de andere stopte haar spijkerbroek in er lange laarzen tot haar knieen net een Paardrijdster.Nou vraag ik me af is dat een nieuwe trend,hip of wat. *Buiten omkleden hebben we gehad *In de Mc-Donalds Wat gaat er nog meer komen?????? Als je tegenwoordig vraagt aan een meisje van hoe oud ben je en ze zeggen ik ben 13 jaar nou dan sta je toch echt wel effe aan het kijken! Zo een volwasse uitdrukking, al op een hele vroege tijd met jongens bezig en uitgaan. Stiekeme gedoe, Jeetje ik heb een nichtje van 12 nouuuuu, telefoon op zak. Haren geverfd. Punthakken. Kortejasje. En noem maar op. Ik speelde op mijn twaalfde nog in de speeltuin!!

Damelza
02-03-2004, 16:26
Origineel gepost door sansoray18 hehehe het wordt steeds gekker nice avatar :rolleyes:

sansoray18
02-03-2004, 16:42
Origineel gepost door Damelza nice avatar :rolleyes: tanks :D

SOmaar
02-03-2004, 18:03
Origineel gepost door Eastboy Nou ik liep zondag middag rond een uur of een door me straat het was tamelijk stil en tot me grote verbazing wat zag ik daar?Twee 13 jarige meisjes maakte zich klaar om lekker de stad in te gaan.De een haalde er make-up doosje tevoorschijn de andere stopte haar spijkerbroek in er lange laarzen tot haar knieen net een Paardrijdster.Nou vraag ik me af is dat een nieuwe trend,hip of wat. *Buiten omkleden hebben we gehad *In de Mc-Donalds Wat gaat er nog meer komen?????? HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA NEE HEEEEEEEEEEEEEEEE AHAHAHHAHA

qwatra
02-03-2004, 18:09
ja, wat wil je, de hele wereld is op zen kop gevallen,.....dus dit is zeker niet nieuw,...layhfed ya rabi

Mouny
02-03-2004, 18:39
Allah je hdiehoummm... mijn nichtje van 12 kwam pas geleden bijme.. keltlia.. Gelti Mounia wil je mijn benen en bovenlip harsen... wejouw.. idd ik speelde nog met mijn barbies op mijn 12e... Ik wil niet weten hoe het met de kinderen van onze kinderen zal gaan... Chie dikke buts krijgen mijn nichtjes als ik ze zo tegenkom.. Allah je hdie me glaq

EL_MoRo
02-03-2004, 22:11
Origineel gepost door Nassimatje hahaha, ja de jeugd van tegenwoordig ook :giechel: :giechel: . je bent nog 1 ding vergeten waar de meisjes omkleden: In de trein...zzoooooww ik heb zoveel meisjes gezien, die eerst met een nette lange jas en een nette broek de trein binnen stapte en 10 minuten later, kwam ze naast me zitten met een minirokje :confused: :confused: ... Hopeloze meisjes Je reactie komt niet overeen met je ondertekening, dus schrappen die handel.... Lekker boeiend wie zich waar omkleed..... MIND YOUR OWN BUSINNESS GURL :kwaad: ... Sjonge jonge zeg, het enige waar mocros goed in zijn is ''op elkaar letten en over elkaar roddelen''.....

FemaleNadia
02-03-2004, 22:17
Jah inderdaad, daar ben ik het mee eens... Dat is hun zorg, of die van hun ouders die horen op hun te letten. Dat is niet onze taak.

tatouzient
02-03-2004, 22:22

als dit mn zusje was, zou ik haar nekje omdraaie... Tatou.

Pagina's : [1] 2