Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
fesmaroc
07-12-2008, 12:42
badr was toen smerig aan het lachen toen die intervieuwer hem van alles vroeg
ook zei die intervieuwer wat je deed mag niet(of iets dergelijks weet niet meer precies) toen zei badr ook met zo neppe lach fietsen op de stoep ook niet
Dom dat ie het voor zichzelf verpest. Eigenlijk hoop ik wel dat ie er een straf voor krijgt.
ras_betiga
07-12-2008, 12:42
Zo onprofessioneel... Toch blijft Hari onze trots, ik hoop dat hij het in het vervolg verstandiger aanpakt.
Nadiine_
07-12-2008, 12:43
Dom dat ie het voor zichzelf verpest. Eigenlijk hoop ik wel dat ie er een straf voor krijgt.
hij heeft zoiezo een gele kaart gekregen en hoop ook dat hij er van leert want zo ga je niet met elkaar om hijs niet 11 ofs dat hij door ouders uit elkaar wordt gehaald en door gaat slaan
ik vondt het erg jammer was een hele spannende wedstrijd
fesmaroc
07-12-2008, 12:44
hij heeft zoiezo een gele kaart gekregen en hoop ook dat hij er van leert want zo ga je niet met elkaar om hijs niet 11 ofs dat hij door ouders uit elkaar wordt gehaald en door gaat slaan
ik vondt het erg jammer was een hele spannende wedstrijd
Eerst geel , later rood.
Nadiine_
Zo onprofessioneel... Toch blijft Hari onze trots, ik hoop dat hij het in het vervolg verstandiger aanpakt.
mooi gezegt
Nadiine_
Eerst geel , later rood.
yup
de_witte_man
07-12-2008, 12:47
ook zei die intervieuwer wat je deed mag niet(of iets dergelijks weet niet meer precies) toen zei badr ook met zo neppe lach fietsen op de stoep ook niet
Dus als je het commentaar gezien hebt en nu het geschreven stuk van rachid kun je wel zien dat er onwaarheden geschreven worden :moe:
smerig lache :moe: en dat zegt iemand die familie is van die venray moordenaars rot toch op bleekscheet !!!
Nadiine_
07-12-2008, 12:49
smerig lache :moe: en dat zegt iemand die familie is van die venray moordenaars rot toch op bleekscheet !!!
Ik ben helemaal geen familie van hun:moe: dus waarom liegen
Bonjasky wint krankzinnige finale
Uitgegeven: 6 december 2008 15:04
Laatst gewijzigd: 6 december 2008 15:34
AMSTERDAM - Remy Bonjasky heeft zaterdag in Yokohama de wereldtitel in de K-1 veroverd. De Nederlander versloeg in de finale de Marokkaan Badr Hari. Voor Bonjasky is het de derde keer dat hij de beste van de wereld is in de populaire vechtsport. In 2003 en 2004 wist hij de titel twee maal op rij te winnen.
De finale van dit jaar kreeg een opvallende wending toen Hari Bonjasky vol op zijn hoofd trapte terwijl de scheidsrechter een stopteken had gegeven. Door deze overtreding werd Hari gediskwalificeerd en werd de Nederlander tot winnaar uitgeroepen.
Nederland kent sowieso een rijke historie in de K-1. Bonjasky zorgde er met zijn overwinning voor dat voor de dertiende keer in vijftien jaar een Nederlander de titel voor zich opeist.
(c)NUsport
http://www.nusport.nl/20081206/voorpagina/bonjasky-wint-in-krankzinnige-finale/
Het is maar goed dat bonjasky op de grond bleef anders was hij zeker in coma geslagen door badr. De Marokkaanse eznoen kwamen naar boven:D
Hij heeft het echt verpest, terwijl hij een goed toernooi vocht.
Maar goed, het is niet de eerste keer dat hij doorslaat.
Eerder viel hij ook een tegenstander aan tijdens de persconferentie...
Eèn woord, jammer...
wiking1990
07-12-2008, 13:06
Heb je mij horen zeggen dat Bonjasky slech is dan? Hij is TOP in acteren ja! fatoe man!!
Allah ook, net doen of die bestaat :hihi:
Miss_FLOWER
07-12-2008, 13:13
Eerst heel zielig praten dat hij het geen eerlijk spel vind en dat hij dit graag wou uitvechten en daarna leuk praten dat hij heeft gewonnen en de 4 ton op zak heeft. De gozer Remy heeft toch duidelijk zitten acteren terwijl hij daar op de grond lach en daarna ook nog eens ze3ma een paar traantjes laat vallen! pffff fuck hem.... Badr Hari heeft nog altijd gewonnen! Heerlijk hoe hij z'n woordjes had klaar staan in de interview na afloop! Echt prachtig!!
Hij houd gewoon van knokken "of het nou staand of liggend is" :gniffel:
Evenblij
07-12-2008, 13:16
Eerst heel zielig praten dat hij het geen eerlijk spel vind en dat hij dit graag wou uitvechten en daarna leuk praten dat hij heeft gewonnen en de 4 ton op zak heeft. De gozer Remy heeft toch duidelijk zitten acteren terwijl hij daar op de grond lach en daarna ook nog eens ze3ma een paar traantjes laat vallen! pffff fuck hem.... Badr Hari heeft nog altijd gewonnen! Heerlijk hoe hij z'n woordjes had klaar staan in de interview na afloop! Echt prachtig!!
Hij houd gewoon van knokken "of het nou staand of liggend is" :gniffel:
Dan doet hij er verstandig aan een andere sport te beoefenen... K1 heeft zo z'n regels.
Pindaaatje
07-12-2008, 13:20
Hij heeft het echt verpest, terwijl hij een goed toernooi vocht.
Maar goed, het is niet de eerste keer dat hij doorslaat.
Eerder viel hij ook een tegenstander aan tijdens de persconferentie...
Eèn woord, jammer...
Waarom die agressie?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.