Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Nostradamus
07-12-2008, 12:02
Ik ben nog niet eens marokkaans schat maar vindt het best onbeschoft hoe je zo over een volk praat
Is het geen volk dan????
Die neger kan keihard trappen geven.
Marokkaan verslaat een blank en geen neger
zimmerman is zo zwart als het maar kan :rolleyes:
Nadiine_
07-12-2008, 12:03
Is het geen volk dan????
zie je mij dat zeggen?:rolleyes:
Evenblij
07-12-2008, 12:03
enigste nadeel aan badr is dat hij heel veel zelfvertrouwen heeft een beetje teveel en denkt dat hij beter is dan een ander okeej hij kan goed vechten maar met zo attitude..
Tsja... als je een gevecht ingaat met het idee dat de ander beter/sterker is... dan lijkt het mij dat je al achter de feiten aanloopt.
heb je het gekeken?
hij versloeg niet t liep zo
remy begon te huilen ook hij wou zo niet winnen en snap k ook wel zo wil je ook geen titel aanpakken
jezus hij huilt omdat hij eindelijk weer wat $$ heeft gewonne het was overduidelijk dat ie zat te acteren zelfs de commentators die naast de ring zaten zate hem uit te lache :maf2:
Brunette__
07-12-2008, 12:04
ik vond die wedstrijd wel vet, ookal heeft hari zich niet aan de regels gehouden.
die remy kan in ieder geval niet zeggen dat hij gewonnen heeft..
(L) HaRiii
Nadiine_
07-12-2008, 12:05
ik vond die wedstrijd wel vet, ookal heeft hari zich niet aan de regels gehouden.
(L) HaRiii
hahaha nee daarom heeft ie nu weer zo mooi ceaser kroontje
Nadiine_
07-12-2008, 12:06
jezus hij huilt omdat hij eindelijk weer wat $$ heeft gewonne het was overduidelijk dat ie zat te acteren zelfs de commentators die naast de ring zaten zate hem uit te lache :maf2:
Ik vondt het ook heel nep uitzien daar niet van ik moest zelfs lachen:hihi:
alleen me ma was er niet zo blij mee dat ik het keek
Sinds wanneer is Neger een rascistische woord...:nerd:
Bonjaski is toch ook een neger, een afstammeling van de negerslaven zoals van Dale dat ook beschrijft.
neĀ·ger de; m,v -s (tegenwoordig meestal zwarte) 1 lid van een vd zwarte rassen uit Afrika 2 afstammeling vd negerslaven in Amerika
http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Neger
Het gaat niet om het woord neger op zich.
Het gaat om de manier waarop en de context waarin het woord hier door sommigen gebruikt wordt.
Dat is hier vaak ronduit racistisch.
Evenblij
07-12-2008, 12:07
(L) HaRiii
Hoezo... hij stond al in punten voor na de eerste ronde.
Nadiine_
07-12-2008, 12:07
Het gaat niet om het woord neger op zich.
Het gaat om de manier waarop en de context waarin het woord hier door sommigen gebruikt wordt.
Dat is hier vaak ronduit racistisch.
NEGERS!!!!:banana:
:lol:
heb je het gekeken?
hij versloeg niet t liep zo
remy begon te huilen ook hij wou zo niet winnen en snap k ook wel zo wil je ook geen titel aanpakken
krokodillentranen gebruik ik als vrouw ook vaak. moet je zeggen het brengt je heel veel en ze laten geen man ontroerd. maar een wereld titel overtreft elke acteer traantje.;)
Nadiine_
07-12-2008, 12:08
Hoezo... hij stond al in punten voor na de eerste ronde.
dat zijn zo gevalletjes(volgens mij) die k1 kijken om badr hari te zien:stout:
Net zoals sommige meiden voetbal kijken voor de spelers:jammer:
Nadiine_
07-12-2008, 12:09
krokodillentranen gebruik ik als vrouw ook vaak. moet je zeggen het brengt je heel veel en ze laten geen man ontroerd. maar een wereld titel overtreft elke acteer traantje.;)
hoe doe je dat vertel mij ik kan niet nep huilen:hihi:
hoe doe je dat vertel mij ik kan niet nep huilen:hihi:
beste les gaf remy gisteren weg, kijk gewoon naar de herhalingen je word zo een prof krokodilletje ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.