Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Ja echt!:lekkerpuh
Fan van een partij die uit gebakken lucht bestaat? Haha hoe zielig en doelloos kan je zijn.
ze wilt aandacht net als rita en hirsi en wilders :hihi:
Maar goed.....Badr is onsportief en een looser op dit moment. Gelukkig zijn we het daar over eens. Misschien volgens jaar? Het is een goede vechter...
Hij is bekend jong, sterk, rijk en veel vrouwen vinden hem leuk over de hele wereld.
Eb jij globi wat ben jij en wat heb jij ?
Hij is bekend jong, sterk, rijk en veel vrouwen vinden hem leuk over de hele wereld.
Ik ben een succesvolle zakenman die zich nu gaat uitbreiden (zakelijk) naar Afrika en daar veel plezier in heeft. Daarnaast heb ik actief aan judo en full contact karate gedaan. Daarnaast een deel Thai boksen in Thailand....niet serieus maar als training....een aantal jaar naast mijn werk daar. En Jij?
Marokkaan zeker? Het gaat alleen om 'uiterlijkheden' namelijk niet om de persoon. Nogal tekenend......
Ik ben een succesvolle zakenman die zich nu gaat uitbreiden (zakelijk) naar Afrika en daar veel plezier in heeft. Daarnaast heb ik actief aan judo en full contact karate gedaan. Daarnaast een deel Thai boksen in Thailand....niet serieus maar als training....een aantal jaar naast mijn werk daar. En Jij?
Yeah right :hihi:
Marokkaan zeker? Het gaat alleen om 'uiterlijkheden' namelijk niet om de persoon. Nogal tekenend......
yeah right :D
yeah right :D
Je hebt weinig te zeggen.....waarom kom je op een forum?
Je hebt weinig te zeggen.....waarom kom je op een forum?
Ik oordeel niet over mensen als ik ze niet ken :hihi:
Ik oordeel niet over mensen als ik ze niet ken :hihi:
Verstandig. Ken je Badr persoonlijk?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.