Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59

sahbtie
14-12-2008, 02:41

Sukkel

melkisgoed
14-12-2008, 02:49
NEE :traan1: MISTER PIZATIE, waarom heb je verwijderd?

pizatie
14-12-2008, 02:51
waarom heb je verwijderd? MODS :hadj: :D MISTER PIZATIE,

TrotseKaaskop2
14-12-2008, 03:41
wat een aansteller die negertje huilen en janken en blijven zitten na de rode kaart wat niet eens terecht was,. ALS JE AL geel hebt gehad staat bonjasky op en neemt de troffee in ontvangst zielig zwak ventje, een echte k1 fighter zou opstaan en waardig winnen met de woede die je hebt, de juiiste woede. tfoee-gedrag 23 jarige emotionele jongeman badr hari die remy niet mag had wel misschien niet juist gehandeld, mar t blijft een hoge bloeddruk sport. dus de kans is groot dat je eve uit koers handelt. zilke dingen gebeuren vaker....in de fight wereld. maar hij leert ervan en zal groot terugkomen;) badr hari morele winnaar :goedzo: hier wordt onze trots badr hari ook geschopt op de grond...... nU0o2OfWboA Ff goed kijken gozer, dit had niets te maken met in het vuur van de strijd. Hij ging vol door op zijn tegenstander, zelfs toen de scheids er tussen kwam. Zeer onsportief. en bovendien erg jammer dat een speler als badr_ hari voor wie ik groot respect had zich zo laat kennen. :( :jammer:

Immanuel
14-12-2008, 11:49

Maar nogmaals naast het feit dat ik weet dat het een plicht is..weet ik ook dat er belangrijkere dingen zijn dan het bedekken van je hoofd. Veel belangrijkere dingen waar de Islam wel om draait..zoals het geloven in ALLAH en het vijf keer per dag bidden. Dat zijn toch jouw woorden ??? Je zegt dat er belangrijkere dingen zijn zoals bidden en geloven. Dat doe je toch al? waarom probeer je van onderwerp te veranderen. Is toch niet zo moeilijk lijkt me. Volgens jou is het een plicht maar je doet het niet??? Geef daar eens duidelijk antwoord op. Misschien is je liefde niet groot genoeg voor Allah? Misschien denk je te weten wat goed en slecht voor je is? Misschien schaam je je ervoor? Misschien ben je bang dat je haren niet voldoende kunnen ademen :-) ? Beste "vinger", Vreemd dat jij als man wilt bepalen hoe zij zich moet kleden. Wat je aan kleren draagt en of je al of niet een hoofddoek draagt is een persoonlijke keuze. Het lijkt me niet dat overheden, religieuze leiders of anderen zich daarin zouden moeten mengen. Hoe gelovig je bent wordt niet bepaald door de vraag hoe je gekleed gaat. Het wordt vooral bepaald door je gedrag.

Pindaaatje
14-12-2008, 12:32
ewa ik ben objectief :moe: je valt pindaatje aan alsof ze helemaal hypocriet is en al maar dat is ze niet als ze bv ene maryam1983 is ofzo dan kan ik t begrijpen maar jullie zijn zomaar hard voor dr slaat nergens op man wat wil je dr mee bereiken? ze zegt toch dat ze inshallah ooit hijaab wilt dragen? Bedankt :goedzo: En die maryam1983 geeft ook goede reacties hoor vind ik.

Pindaaatje
14-12-2008, 12:38
en weer loop je weg van het onderwerp en van je verPLICHTing we hebben het nu niet over een discussie of iets verplicht is of niet. het gaat over iets wat volgens jou eigen zeggen VERPLICHT is en toch wil je er nu niet aan beginnen. Je bent er wel goed in..... onderwerpen veranderen verplichtingen uitstellen had ik toch gelijk, -----) LUIHEID en nogmaals, ik lig er niet wakker van hoor of je nou een baard draagt of hoofddoek. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen verplichtingen, begreep alleen niet waar je zei dat het verplicht is maar toch niet doet. Zulke dingen snap ik niet, en je hebt het me nog steeds niet uitgelegd. Maar maakt niet uit, misschien heb je moeite met jouw mening verwoorden. Is lastig af en toe :goedzo: Zoals ik al zei..er zijn belangrijkere dingen in de Islam dan het bedekken van je hoofd en daar kijk ik meer naar.

Mugabe
14-12-2008, 14:08
Ik ben moslim..was dat al niet duidelijk? Je hebt de godsdienst van de Arabieren genomen ?:hihi:

Mugabe
14-12-2008, 14:15
Je bent 62 jaar en je loopt nog hier rond te hangen op deze site. Een 62 jaar oude junkie die in een coffeeshop hangt en naar kleine meisjes met hoofddoek kijkt. Bah. je beschrijft net de helft van je familie :hihi:

Mugabe
14-12-2008, 14:17
Pinda, laten we deze irritante strontvlieg geen aandacht meer geven. Dat verdient hij niet. "De Ait Touzine hebben een belangrijke rol gespeeld tijdens de Rif-oorlog (1921-1926). De Ait Touzine waren samen met de Ait Waryagher een gevreesde stam, met name de Spanjaarden hebben dankzij deze twee stammen een groot verlies geleden in onder andere de slag van Annoual. De Ait Touzine hebben in 1958 de Ait Waryaghar en de Ighzennayen een dienst bewezen door deze onderdak te geven in Ait Touzine tijdens het jaar van de legerhelmen" :hihi: :maf2: Hou toch op die oorlog is keihard een afstraffing geweest voor jullie kansloos verloren .

Mugabe
14-12-2008, 14:18
Ik wil je geen aandacht geven, maar ik dacht; dit moet je wel weten. Je hebt zojuist shirk gepleegd. De profeet (saws) heeft gezegd: "Een ieder die zweert bij iets anders dan Allah is schuldig aan shirk.” :) kleuterklas islam met een sausje rascisme en fascisme .:(

Mugabe
14-12-2008, 14:22
Ik heb duidelijk gezegd Insha ALLAH als ik nog leef. jij leeft niet :nerd:

vinger
14-12-2008, 15:03
Beste "vinger", Vreemd dat jij als man wilt bepalen hoe zij zich moet kleden. Wat je aan kleren draagt en of je al of niet een hoofddoek draagt is een persoonlijke keuze. Het lijkt me niet dat overheden, religieuze leiders of anderen zich daarin zouden moeten mengen. Hoe gelovig je bent wordt niet bepaald door de vraag hoe je gekleed gaat. Het wordt vooral bepaald door je gedrag. Je moet al mijn reacties lezen vriend voordat je nonsens komt verkondigen. Heb duidelijk gezegd dat het ieders eigen verantwoordelijkheid is om zijn plichten na te komen tegenover Allah. Hoe gelovig je bent wordt bepaald door hoeveel je over hebt voor je geloof. Hijab dragen of nikat is verplicht, dus je kunt wel hoog of laag springen en er omheen draaien. Het blijft een verplichting, maar ik lig er niet wakker van als iemand het niet doet. En zeer zeker moet zich niemand ermee bemoeien, heeft iemand dat gesuggereerd dan behalve jij op dit moment? Geloof is persoonlijk en iedereen is verantwoordelijk voor zijn keuzes.

Mr.Special
14-12-2008, 15:16
smuahahaha wat een reactie`s lachuuu

Pindaaatje
14-12-2008, 17:04

Je moet al mijn reacties lezen vriend voordat je nonsens komt verkondigen. Heb duidelijk gezegd dat het ieders eigen verantwoordelijkheid is om zijn plichten na te komen tegenover Allah. Hoe gelovig je bent wordt bepaald door hoeveel je over hebt voor je geloof. Hijab dragen of nikat is verplicht, dus je kunt wel hoog of laag springen en er omheen draaien. Het blijft een verplichting, maar ik lig er niet wakker van als iemand het niet doet. En zeer zeker moet zich niemand ermee bemoeien, heeft iemand dat gesuggereerd dan behalve jij op dit moment? Geloof is persoonlijk en iedereen is verantwoordelijk voor zijn keuzes. Niqaab verplicht? Nou wordt ie mooi..nu neem ik jou al helemaal niet serieus meer.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59