Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59

pizatie
13-12-2008, 23:44

Dit is een Hadieth en dat laatste stukje weet je niet of daarmee het bedekken van je hoofd wordt bedoelt. Ik heb ook een andere stuk gelezen waarin stond dat vrouwen die geen hoofddoek dragen maar wel geloven en bidden richting het Rechte Pad horen. Als je de Koran leest dan zie je dat het voornamelijk om geloven in ALLAH en bidden gaat. weer smoesjes....... mister pizatie,

-Tamazight-
13-12-2008, 23:45
je vind mekka niet heilig blijkbaar ? en 2 kom met bewijs ! en 3 wil je mij zem3a pakken met dit hahahah .dan moet je echt met wat beters komen nationalist :nerd: mister pizatie, Ik hoef je niet terug te pakken, je zet je zelf al genoeg voorschut. Zoals er staat in de saheeh hadeeth verteld door ‘Oemar ibn al-Khattaab, dat de boodschapper van Allah (vrede en zegen zij met hem) zou hebben gezegd: “Degene die zweert bij iets anders dan Allah heeft een daad van koefr of shirk begaan." (verteld en geclassificeerd als goed (h’assan) door al-Tirmidhi; geclassificeerd als authentiek (saheeh) door al-Haakim) Ibn Mas’ood heeft gezegd: “Valselijk zweren bij Allah zal mij eerder overkomen, dan zweren bij iets anders dan Allah.”(Kitaab al-Tawheed, Baab Qawl Allaah ta’aal ‘Fa laa taj’alu Lillaahi andaadan wa antum ta’lamoon’) "Wie zweert bij iets anders dan Allah heeft waarlijk deelgenoten toegekend (aan Allah)." (Ahmed)

pizatie
13-12-2008, 23:50
Ik hoef je niet terug te pakken, je zet je zelf al genoeg voorschut. Zoals er staat in de saheeh hadeeth verteld door ‘Oemar ibn al-Khattaab, dat de boodschapper van Allah (vrede en zegen zij met hem) zou hebben gezegd: “Degene die zweert bij iets anders dan Allah heeft een daad van koefr of shirk begaan." (verteld en geclassificeerd als goed (h’assan) door al-Tirmidhi; geclassificeerd als authentiek (saheeh) door al-Haakim) Ibn Mas’ood heeft gezegd: “Valselijk zweren bij Allah zal mij eerder overkomen, dan zweren bij iets anders dan Allah.”(Kitaab al-Tawheed, Baab Qawl Allaah ta’aal ‘Fa laa taj’alu Lillaahi andaadan wa antum ta’lamoon’) "Wie zweert bij iets anders dan Allah heeft waarlijk deelgenoten toegekend (aan Allah)." (Ahmed) mooi dat je bewijs er bij haalt :goedzo: en nu ? ik heb onbewuste shirk gepleegd ! maar jij komt op voor pinda die shirk pleegd die bewust is ... en om jouw der bij te halen als jij niet stopt met je nationalisme dan ben je vergaan :hihi: grappig hoe een marokkaantje slim probeerd te doen :D mister pizatie,

-Tamazight-
13-12-2008, 23:53
mooi dat je bewijs er bij haalt :goedzo: en nu ? ik heb onbewuste shirk gepleegd ! maar jij komt op voor pinda die shirk pleegd die bewust is ... en om jouw der bij te halen als jij niet stopt met je nationalisme dan ben je vergaan :hihi: grappig hoe een marokkaantje slim probeerd te doen :D mister pizatie, Oke nu heb ik jou weer teveel aandacht gegeven. :zwaai:

vinger
13-12-2008, 23:55

Dit is een Hadieth en dat laatste stukje weet je niet of daarmee het bedekken van je hoofd wordt bedoelt. Ik heb ook een andere stuk gelezen waarin stond dat vrouwen die geen hoofddoek dragen maar wel geloven en bidden richting het Rechte Pad horen. Als je de Koran leest dan zie je dat het voornamelijk om geloven in ALLAH en bidden gaat. Het is allang achterhaald deze discussie en het is duidelijk overeengekomen dat het gewoon een verplichting is. Allah wenst het beste voor zijn dienaren, waarom wil je niet toegeven en blijf je blind en doof voor Allahs wil. En ga aub niet Allahs woorden lopen te verdraaien, misschien leuk om jezelf gerust te stellen. Maar jij bent geen Khalief neem ik aan, of een khaliefa in dit geval dus zoek de fatwas maar op en de Tafsar van de khaliefs dan kom je zeker terug op jouw gebrabbel.

pizatie
13-12-2008, 23:55
Oke nu heb ik jou weer teveel aandacht gegeven. :zwaai: ik jouw ook azultje :D nep ot :nerd: mister pizatie,

Pindaaatje
14-12-2008, 00:08
Het is allang achterhaald deze discussie en het is duidelijk overeengekomen dat het gewoon een verplichting is. Allah wenst het beste voor zijn dienaren, waarom wil je niet toegeven en blijf je blind en doof voor Allahs wil. En ga aub niet Allahs woorden lopen te verdraaien, misschien leuk om jezelf gerust te stellen. Maar jij bent geen Khalief neem ik aan, of een khaliefa in dit geval dus zoek de fatwas maar op en de Tafsar van de khaliefs dan kom je zeker terug op jouw gebrabbel. Weet je wel wat hij probeert te zeggen met die reactie..dat meiden zonder hoofddoek naar de hel gaan..ondanks ze in ALLAH geloven en het gebed uitvoeren. Weet je dat in de Koran staat dat degenen die in ALLAH geloven en het gebed verrichten en goede daden verrichten dat die het Paradijs zullen betreden?

vinger
14-12-2008, 00:10
Weet je wel wat hij probeert te zeggen met die reactie..dat meiden zonder hoofddoek naar de hel gaan..ondanks ze in ALLAH geloven en het gebed uitvoeren. Weet je dat in de Koran staat dat degenen die in ALLAH geloven en het gebed verrichten en goede daden verrichten dat die het Paradijs zullen betreden? je draait er weer om heen, je weet dat het een verplichting is en je doet het niet...... Vergeet wat anderen zeggen en kom niet met die nonsens dat je er niet klaar voor bent. Wanneer ben je er wel klaar voor, als heel nederland met een hijab loopt??? Schaam je je ervoor ofzo, want dan ben je echt dom.

Pindaaatje
14-12-2008, 00:17
je draait er weer om heen, je weet dat het een verplichting is en je doet het niet...... Vergeet wat anderen zeggen en kom niet met die nonsens dat je er niet klaar voor bent. Wanneer ben je er wel klaar voor, als heel nederland met een hijab loopt??? Schaam je je ervoor ofzo, want dan ben je echt dom. Al woonde ik in Marokko..dan nog zou ik 'm niet dragen. EN ik heb al aangegeven wanneer ik 'm wil dragen.

vinger
14-12-2008, 00:27
Al woonde ik in Marokko..dan nog zou ik 'm niet dragen. EN ik heb al aangegeven wanneer ik 'm wil dragen. Ben jij Allah dat jij bepaalt wanneer je hem draagt?

Pindaaatje
14-12-2008, 00:31
Ben jij Allah dat jij bepaalt wanneer je hem draagt? Ik heb duidelijk gezegd Insha ALLAH als ik nog leef.

-Tamazight-
14-12-2008, 00:35
Ik heb duidelijk gezegd Insha ALLAH als ik nog leef. Ik begrijp wel wat vinger probeert uit te leggen. Volgens mij heeft hij het over het feit dat wij moslims eigenlijk dit gedrag moeten hebben: zodra wij in de Koran lezen dat we iets moeten doen dan moeten we zeggen: "Wij horen en wij gehoorzamen", zonder twijfel of zonder uitstel. “Wanneer de gelovigen tot Allah en Zijn Boodschapper worden geroepen opdat Hij over hen moge recht spreken, zeggen zij slechts: "Wij horen en wij gehoorzamen". Dezen zijn het die zullen slagen”. (Surah 24 : Ayah 51)

-Whiteshadow-
14-12-2008, 00:49
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2332838&page=2

melkisgoed
14-12-2008, 00:56
Laat Pinda toch met rust alsof iedereen hiero een baard heeft en een hoofddoek draagt :moe: doe niet zo hypocriet en laat haar in haar waarde

-Whiteshadow-
14-12-2008, 00:57

Ben jij in goede bui ineens, is je geld gestort :haha: welke waarde ver van islam waarde is waardeloos ;) en die mafkees, met die badr hari foto die me citeerde, ik weet me woorden klinken groot en hoog, ik attendeer alleen een ander, zonder dat ik zelf top hoeft te zijn. afz :mentalist

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59