Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59

Asianilias
13-12-2008, 23:20

Ik vond Badr Hari wel cool enz , maar geen respect meer voor hem. Eerst gaat ie knielen voor (een mens)Peter met zijn hoofd tegen de grond net alsof hij bidt voor Allah swt. En daarna doet ie gewoon het meest onsportieve wat je kan doen in die sport.

-Tamazight-
13-12-2008, 23:21
Het valt me op hoe goed je deze meiden kunt beschrijven. Moet een man niet zijn ogen neerslaan buiten? Viezerik! Hey pizatie waarom geef je mij een rood puntje voor deze reactie? :moe:

pizatie
13-12-2008, 23:21
HC? Wat bedoel je daarmee? Halal centrum? :confused: waar jij elke donderdag bent /in je utrechtje stad :D mister pizatie,

hOney_Oujdia
13-12-2008, 23:24
Vond het wel sportief van Badr Hari dat hij knielde voor Peter Aerts!

Pindaaatje
13-12-2008, 23:26

waar jij elke donderdag bent /in je utrechtje stad :D mister pizatie, Je bent 62 jaar en je loopt nog hier rond te hangen op deze site. Een 62 jaar oude junkie die in een coffeeshop hangt en naar kleine meisjes met hoofddoek kijkt. Bah.

vinger
13-12-2008, 23:29
:rolleyes: Merci

-Tamazight-
Je bent 62 jaar en je loopt nog hier rond te hangen op deze site. Een 62 jaar oude junkie die in een coffeeshop hangt en naar kleine meisjes met hoofddoek kijkt. Bah. Pinda, laten we deze irritante strontvlieg geen aandacht meer geven. Dat verdient hij niet.

Asianilias
Een zeilboot zonder zeil is alsnog een boot en daarmee kun je varen. Net zoals je nog steeds de Islam kan praktiseren als je geen hoofddoek draagt. Sterker nog..de Islam gaat om het geloven in ALLAH en om het vijf keer per dag bidden en niet om het bedekken van je hoofd. Het bedekken van je hoofd staat niet vermeld in de 5 Zuilen..het is wel een plicht maar de Islam draait er niet om. Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag: Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Het vertonen van haar aantrekkelijkheden door de vrouw en het zich niet houden aan de correcte Islamitische kledingvoorschriften, waaronder het dragen van de hidjaab, staat voor ongehoorzaamheid aan de Bevelen van Allah, Die zegt (interpretatie van de betekenis): “O Profeet, zeg tot jouw echtgenoten en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.” (Soerat al-Ahzaab: 59) “En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaar (een kledingstuk waarmee de vrouw haar hoofd, hals, nek en oren mee bedekt) over hun Djayb (opening van de kraag) dragen.” (Soerat an-Noer: 31) “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie aantrekkelijkheden niet zoals in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan.” (Soerat al-Ahzaab: 33) Er bestaat geen twijfel over dat het niet dragen van de hidjaab behoort tot de grote zonden omdat de Profeet (vrede zij met hem) in de volgende overlevering waarschuwt voor een strenge bestraffing voor de vrouwen die hun aantrekkelijkheden openlijk tonen, hij (vrede zij met hem) zei: “Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim) En Allah weet het beter. Fawaz Jneid

pizatie
13-12-2008, 23:33
Je bent 62 jaar en je loopt nog hier rond te hangen op deze site. Een 62 jaar oude junkie die in een coffeeshop hangt en naar kleine meisjes met hoofddoek kijkt. Bah. zo oud :hihi: wel nee ik ben nooit een coffeeshop in geweest en dat zweer ik op mekka !! ik rok niet eens een sigaret laat staan wiet :nerd: :goedzo: mister pizatie,

vinger
13-12-2008, 23:33
Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag: Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Het vertonen van haar aantrekkelijkheden door de vrouw en het zich niet houden aan de correcte Islamitische kledingvoorschriften, waaronder het dragen van de hidjaab, staat voor ongehoorzaamheid aan de Bevelen van Allah, Die zegt (interpretatie van de betekenis): “O Profeet, zeg tot jouw echtgenoten en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.” (Soerat al-Ahzaab: 59) “En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaar (een kledingstuk waarmee de vrouw haar hoofd, hals, nek en oren mee bedekt) over hun Djayb (opening van de kraag) dragen.” (Soerat an-Noer: 31) “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie aantrekkelijkheden niet zoals in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan.” (Soerat al-Ahzaab: 33) Er bestaat geen twijfel over dat het niet dragen van de hidjaab behoort tot de grote zonden omdat de Profeet (vrede zij met hem) in de volgende overlevering waarschuwt voor een strenge bestraffing voor de vrouwen die hun aantrekkelijkheden openlijk tonen, hij (vrede zij met hem) zei: “Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim) En Allah weet het beter. Fawaz Jneid Merci bedankt voor de tafsir

-Tamazight-
13-12-2008, 23:35
zo oud :hihi: wel nee ik ben nooit een coffeeshop in geweest en dat zweer ik op mekka !! ik rok niet eens een sigaret laat staan wiet :nerd: :goedzo: mister pizatie, Ik wil je geen aandacht geven, maar ik dacht; dit moet je wel weten. Je hebt zojuist shirk gepleegd. De profeet (saws) heeft gezegd: "Een ieder die zweert bij iets anders dan Allah is schuldig aan shirk.” :)

pizatie
13-12-2008, 23:36
Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag: Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Het vertonen van haar aantrekkelijkheden door de vrouw en het zich niet houden aan de correcte Islamitische kledingvoorschriften, waaronder het dragen van de hidjaab, staat voor ongehoorzaamheid aan de Bevelen van Allah, Die zegt (interpretatie van de betekenis): “O Profeet, zeg tot jouw echtgenoten en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.” (Soerat al-Ahzaab: 59) “En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaar (een kledingstuk waarmee de vrouw haar hoofd, hals, nek en oren mee bedekt) over hun Djayb (opening van de kraag) dragen.” (Soerat an-Noer: 31) “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie aantrekkelijkheden niet zoals in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan.” (Soerat al-Ahzaab: 33) Er bestaat geen twijfel over dat het niet dragen van de hidjaab behoort tot de grote zonden omdat de Profeet (vrede zij met hem) in de volgende overlevering waarschuwt voor een strenge bestraffing voor de vrouwen die hun aantrekkelijkheden openlijk tonen, hij (vrede zij met hem) zei: “Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim) En Allah weet het beter. Fawaz Jneid dit weten ze allemaal. het zijn leugenaars en smoejes gebruikers. maka up dragen kunnen ze nooit vergeten en hun haar style en in model brengen en zogenaamd de hijaab wel.... mister pizatie,

Asianilias
13-12-2008, 23:37
In de Koran staat dat je je hoofd moet bedekken..maar er staat niet bij dat je gestraft zal worden als je dat niet doet. Maar goed..ALLAH oe 3lem. Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag: Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag ontvangen op 22 maart 2004 Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Het vertonen van haar aantrekkelijkheden door de vrouw en het zich niet houden aan de correcte Islamitische kledingvoorschriften, waaronder het dragen van de hidjaab, staat voor ongehoorzaamheid aan de Bevelen van Allah, Die zegt (interpretatie van de betekenis): “O Profeet, zeg tot jouw echtgenoten en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.” (Soerat al-Ahzaab: 59) “En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaar (een kledingstuk waarmee de vrouw haar hoofd, hals, nek en oren mee bedekt) over hun Djayb (opening van de kraag) dragen.” (Soerat an-Noer: 31) “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie aantrekkelijkheden niet zoals in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan.” (Soerat al-Ahzaab: 33) Er bestaat geen twijfel over dat het niet dragen van de hidjaab behoort tot de grote zonden omdat de Profeet (vrede zij met hem) in de volgende overlevering waarschuwt voor een strenge bestraffing voor de vrouwen die hun aantrekkelijkheden openlijk tonen, hij (vrede zij met hem) zei: “Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim) En Allah weet het beter. Fawaz Jneid

pizatie
13-12-2008, 23:41
Ik wil je geen aandacht geven, maar ik dacht; dit moet je wel weten. Je hebt zojuist shirk gepleegd. De profeet (saws) heeft gezegd: "Een ieder die zweert bij iets anders dan Allah is schuldig aan shirk.” :) je vind mekka niet heilig blijkbaar ? en 2 kom met bewijs ! en 3 wil je mij zem3a pakken met dit hahahah .dan moet je echt met wat beters komen nationalist :nerd: mister pizatie,

Pindaaatje
13-12-2008, 23:42

Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Vraag: Is het niet dragen van een hoofddoek een grote zonde? Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Het vertonen van haar aantrekkelijkheden door de vrouw en het zich niet houden aan de correcte Islamitische kledingvoorschriften, waaronder het dragen van de hidjaab, staat voor ongehoorzaamheid aan de Bevelen van Allah, Die zegt (interpretatie van de betekenis): “O Profeet, zeg tot jouw echtgenoten en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.” (Soerat al-Ahzaab: 59) “En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaar (een kledingstuk waarmee de vrouw haar hoofd, hals, nek en oren mee bedekt) over hun Djayb (opening van de kraag) dragen.” (Soerat an-Noer: 31) “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie aantrekkelijkheden niet zoals in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan.” (Soerat al-Ahzaab: 33) Er bestaat geen twijfel over dat het niet dragen van de hidjaab behoort tot de grote zonden omdat de Profeet (vrede zij met hem) in de volgende overlevering waarschuwt voor een strenge bestraffing voor de vrouwen die hun aantrekkelijkheden openlijk tonen, hij (vrede zij met hem) zei: “Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim) En Allah weet het beter. Fawaz Jneid Dat laatste stukje weet je niet of daarmee het bedekken van je hoofd wordt bedoelt. Ik heb ook een andere stuk gelezen waarin stond dat vrouwen die geen hoofddoek dragen maar wel geloven en bidden richting het Rechte Pad horen. Als je de Koran leest dan zie je dat het voornamelijk om geloven in ALLAH en bidden gaat.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59