Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Tarifiste
13-12-2008, 23:00
Tuurlijk weet ik dat niet, maar ik zei:
Maar vergeet niet dat als je weet dat iets hoort maar toch niet doet ,je er dubbel voor wordt gestraft.
Dan kun je wel luchtig doen en vrolijk koppig blijven en zeggen dat Allah wel bepaald wat er gebeurd, maar we praten hier over verplichtingen.
Tuurlijk ben je opeens geen moslim als je het niet doet en zoals ik al zei.
Iedereen wordt gestraft voor zijn eigen daden en is daardoor verantwoordelijk voor zijn eigen daden, daarom ben je ook vrij in je keuzes.
Wie kan jou nou dwingen te doen wat Allah wenst ???
En als HIJ haar niet straft, wat dan?
Dat kan je gewoon niet weten...
Nee niemand is perfect. Elke mens maakt fouten/zonden. De beste onder deze mensen zijn zij die berouw tonen en van hun fouten leren.
mooi smoes trapd een mogool is maar geen denkend mens...
bewuste fouten maken als geen hijaab dragen op je 23ste valt nooit goed te praten .... kort om dingen die je al weet zijn bewuste fouten ... want je haar style kan je wel en je haar in model zetten . dat vergeet je niet yek !! grappig wollah hoe sommige nu nog in 2008 doen of ze dingen niet weten ...
mister pizatie,
Pindaaatje
13-12-2008, 23:02
:hihi:
wollah jij bent grappig . als ik marokkaanse meisje .[niet allemaal natuurlijk
. zie met een hijaab weet ik zeker dat ze gedwongen worden of het doen omdat hun vriendinen het doen. ze weet helemaal niet wat een hijaab inhoud.....
hijaab boven er onder strakke skinny broek naaldhakjes ......... woehahhaha
mister pizatie,
Vele meiden dragen het voor de mode..of omdat ze sneller aan de man willen komen of omdat hun vriendinnen het ook dragen. Andere meiden combineren strakke kleding met hoofddoek..maar denken dat ze goed bezig zijn want ze bedekken toch hun hoofden denken ze dan. En ja dat vind ik ook triest en erg. Maar de meeste meiden worden echt niet gedwongen er één te dragen.
We worden allemaal gestraft, begint in ons graf al !
Zelfs de profeet, moge vrede met hem zijn, werd gestraft.
Nogmaals, je kunt wel in sprookjes blijven geloven, maar je weet zelf wel als je naar je imaan luistert wat Allah wenst en wat hij niet wenst. Dus doe wat je wilt.
Pindaaatje
13-12-2008, 23:04
bewuste fouten maken als geen hijaab dragen op je 23ste valt nooit goed te praten .... kort om dingen die je al weet zijn bewuste fouten ... want je haar style kan je wel en je haar in model zetten . dat vergeet je niet yek !! grappig wollah hoe sommige nu nog in 2008 doen of ze dingen niet weten ...
mister pizatie,
Wie zegt dat ik mijn haren stijl en het in model breng.
Ik doe het gewoon simpel vast. :moe:
ImeneBella
13-12-2008, 23:05
Ik snap dat niet wat die gasten er nou zo leuk aan vinden om elkaar de hersenen in te slaan... :maf:
Jammer dat Badr hieraan mee doet, hij ziet er wel leuk uit. :)
:zwaai:
-Tamazight-
13-12-2008, 23:06
Dat zegt hij ook; Dat kan niemand weten.
Allah (swt) is de Meest Barmhartige, de Genadevolle, de Meest Vergevensgezinde.
Maar aan de andere kant is Allah (swt) ook strikt in het geven van een bestraffing aan degenen die het verdienen.
Allah (swt) zegt in de Koran:
Voorwaar, Allah behandelt niemand in de geringste mate onrechtvaardig.." [Qoer'aan 4:40]
en..
"En Wij zullen de betrouwbare weegschalen opstellen op de Dag der Opstanding, zodat geen ziel iets van onrecht aangedaan wordt. En al gaat het om het gewicht van een mosterdzaadje: Wij zullen het naar voren brengen. En Wij zijn voldoende als Berekenaars." [Qoer'aan 21:47]
Allah (swt) vergeeft een persoon indien hij berouw toont:
Zeg: "O Mijn dienaren die buitensporig zijn tegenover zichzelf, wanhoopt niet aan de Genade van Allah. Voorwaar, Allah vergeeft alle zonden. Voorwaar, Hij is de Vergevensgezinde, de Meest Barmhartige
"En keert terug tot jullie Heer, en geeft jullie over aan Hem voordat de bestraffing tot jullie komt waarna jullie niet geholpen worden."
"En volgt op de beste wijze wat aan jullie is neergezonden van jullie Heer, voordat de bestraffing onverwachts tot jullie komt, terwijl jullie het niet beseffen." [Qoer'aan 39:53-55]
make up
skinny broek
strakke trouw
naaldhakjes
hijaab
tja intergratie.........
mister pizatie,
-Tamazight-
13-12-2008, 23:07
mister pizatie,
:rolleyes:
-Tamazight-
13-12-2008, 23:10
make up
skinny broek
strakke trouw
naaldhakjes
hijaab
tja intergratie.........
mister pizatie,
Het valt me op hoe goed je deze meiden kunt beschrijven. Moet een man niet zijn ogen neerslaan buiten?
Viezerik!
:rolleyes:
:traan1:
pinda met haar naaldhakjes en strakke leren skinny broek :moe:
mister pizatie,
Pindaaatje
13-12-2008, 23:14
:traan1:
pinda met haar naaldhakjes en strakke leren skinny broek :moe:
mister pizatie,
Waarom ik altijd? :kwaad:
Ben je weer stoned?
Waarom ik altijd? :kwaad:
Ben je weer stoned?
jij lijkt me zo een type :kwaad:
heb je zelf weer verkocht op HC ?
MISTER PIZATIE,
Pindaaatje
13-12-2008, 23:19
MISTER PIZATIE,
HC? Wat bedoel je daarmee? Halal centrum? :confused:
-Tamazight-
13-12-2008, 23:20
MISTER PIZATIE,
:jammer: Jij hebt echt geen respect
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.