Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Nostradamus
07-12-2008, 08:07

Badr is de werkelijke winnaar, ik hoop dat hij zichzelf niet te hard aanpakt dat zou ik het ergst vinden. shit happens en er zit volgens mij een achterliggende reden waarom hij zo heeft gehandeld. Hij maakt het zoiezo Insha'Allah. Badr lag in ronde 1 al op de grond. Dat heet geen winnaar.

Peej
07-12-2008, 08:55
Respect voor Hari.... Jammer dat die neger niet in coma is geslagen na de bel. Tja, zoals velen hier kun jij ook wel respect opbrengen voor iemand die een ander vol tegen het hoofd trapt terwijl hij al op de grond ligt. Dat geeft de mentaliteit van sommige typetjes hier wel aan. En dan hoop je ook nog dat "die neger" in coma wordt getrapt? Vuile racist!

Weld_A_Nes
07-12-2008, 08:57
wie zijn vingers brand moet maar op de blaren zitten he :hihi:

Peej
07-12-2008, 09:00
Ik vind het super jammer dat Badr Hari is gediskwalificeerd. Hij verdiende het om te winnen, zijn openingsgevecht was gewoon perfect en handelde goed af in de halve finale, In de finale zag je ook dat Remy best bang voor hem was, normaal begint die gelijk met trappen en stompen en hier deed hij echt afstand, behalve dan die ene stoot waardoor badr neer viel. maar hij heeft hem lekker goed terug gepakt en die trappen erna was niet nodig maar ja gebeurd is gebeurd! En sommige mensen maken er echt een Drama van echt overdrijven, Dit gebeurd wel vaker en ik vond het lekker ook voor Remy! Dit vooral omdat zij al eerder tegen elkaar hebben gevochten en ik vond Duidelijk dat Badr Deze gevecht had verdiend en veel meer in actie kwam dan Remy, en Nee ik ben niet de enige die daar zo overdenkt. kijk terug naar hun vorige gevecht en dat is Balen omdat Badr veel beter was dan Remy.. Ik denk als zij hadden doorgevochten Badr Hari zeker wel deze titel had ontvangen! En mensen ga jullie maar is in de ring staan kijken of je je dan niet mee laat nemen door emotie, things happen so be it! En ik hoop voor Hari in de Toekomst nog een gevecht met Remy aangaat waar hij hem nockie slaat! ik weet zeker dat hem dit gaat lukken. Bij deze mijn Respect voor Badr Hari Heel simpel, als je weet dat je je emoties niet kunt beheersen moet je bij voorbaat al niet in die ring gaan staan.

Peej
07-12-2008, 09:09

neem eens een kijkje in de teleraaf dan zie je vuille racisten , smerige vuille racist. Liever niet. Ik heb een hekel aan de Televaag. Als ik hier zie hoe door heel veel mensen op een racistische manier wordt geschreven over "die neger", dan blijkt wel hoe groot het racisme hier is. En je kunt veel doen, maar beschuldig mijn niet van racisme. Want daar heb ik een pesthekel aan.

Nadiine_
07-12-2008, 09:53
Echt een kapot neppe actie van badr vondt het kapot nep en hij was ook nog tegen scheidsrechter bezig dat hij weer wou vechten terwijl remy nog lag lekker voor hem dat hij nu gele kaart heeft gekregen en de titel niet..en remy had gelijk zo wil je niet winnen en badr had respect moeten hebben voor de regels

Nadiine_
07-12-2008, 09:54
Liever niet. Ik heb een hekel aan de Televaag. Als ik hier zie hoe door heel veel mensen op een racistische manier wordt geschreven over "die neger", dan blijkt wel hoe groot het racisme hier is. En je kunt veel doen, maar beschuldig mijn niet van racisme. Want daar heb ik een pesthekel aan. er is niks racistish aan het woord neger hoor:rolleyes: nigger dan weer wel een turk is toch ook een turk :rolleyes:

Nadiine_
07-12-2008, 10:07
:nerd: hoezo had hij gelijk, hij was een mietje en wist dat hij zou verliezen als hij verder ging vechten tegen badr. Badr had ie situatie ook al een keer meegemaakt met Ruslan kareav, alleen toen won Kareav als nog ook al schopte hij badr terwijl; badr al op de grond lag. Badr wist wat hij deed, jammer dat het zo afliep... Remy had gelijk met de regels dat badr die niet respecteerde als badr dat niet had gedaan was het zeker een kapot vette wedstrijd geworden dat was het zoiezo al alleen 1e ronde remy wachte teveel af hij was bang

Nadiine_
07-12-2008, 10:12
Precies... Ach ...iedereen weet dat Badr veel beter en sterker is, de haters kunnen het niet hebben dat een jonge marokkaan elke zogenaamde K1 toppers afslacht. ik denk dat ze het meer niet kunnen hebben hoe badr heeft gehandeld vondt ik ook niet tof van hem en heel erg zwak maarja tis gebeurt

Nadiine_
07-12-2008, 10:30
Nee daar gaat het echt niet om, en wat zwak is, is acteren alsof je pijn hebt puur en alleen om het geldt. Je zag duidelijk dat de publiek na afloop allemaal voor Badr hari waren en allemaal riepen ze BADR BADR... Het is een vecht sport en je kan behoorlijk geirreteerd raken en het is al VAKER gebeurd dat men eve niet zich zelf meer is.Nogmaals Badr heeft het zelfde meegemaakt met RUSLAN KAREAV, maar toen kreeg KAREAV geen rood maar de overwinning. Je moet niet als een kudddier iedereen opvolgen in hun hatelijke reacties... Ik volg niemand op en ik haat badr niet dus waarom zou ik meelopen met hun ik geef gewoon mijn mening wat ik heb gezien

Kalash
07-12-2008, 10:34
Marokaanse Ballihari(Badr) kreeg een vette vieze klap in ze gezicht en pleurde als een hondje neer. Hij wist dat Bonjasky hem knowout zou slaan en heeft dus met deze mongoolse actie het gezicht van Marokkanen weer laten zien ( 1e keer dat het gebeurt en jahoooor Marokaan) Ik zou die gast na afloop hebben afgeslacht. beetje jammer, maar Marokanen laten weer zien hoe ze zijn. Frankrijk moet dat stukje achterlijke debielen daar weer kolonialiseren en al die vrouwen weer in hun achterse nemen.

Nadiine_
07-12-2008, 10:35
Marokaanse Ballihari(Badr) kreeg een vette vieze klap in ze gezicht en pleurde als een hondje neer. Hij wist dat Bonjasky hem knowout zou slaan en heeft dus met deze mongoolse actie het gezicht van Marokkanen weer laten zien ( 1e keer dat het gebeurt en jahoooor Marokaan) Ik zou die gast na afloop hebben afgeslacht. beetje jammer, maar Marokanen laten weer zien hoe ze zijn. Frankrijk moet dat stukje achterlijke debielen daar weer kolonialiseren en al die vrouwen weer in hun achterse nemen. :moe:

Kalash
07-12-2008, 10:39
:moe: Sorrie, je zal vast een lief meisje zijn, maar 89,9 % van je landgenoten niet Vooral de mannen

Nadiine_
07-12-2008, 10:39
Snap je nu wat ik bedoel wela...:goedzo: jah:hihi:

Nadiine_
07-12-2008, 10:41

Sorrie, je zal vast een lief meisje zijn, maar 89,9 % van je landgenoten niet Vooral de mannen Ik ben nog niet eens marokkaans schat maar vindt het best onbeschoft hoe je zo over een volk praat

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59