Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Deze Sport doen mannen meestal, Pindaa is een vrouw en zit liever thuis, denk ik?
Pinda werkt aan het verbreden van haar kont ofzo.
Dat noemt ze sport
Ik ben moslim..was dat al niet duidelijk?
als jij moslim bent zoals je zegt en je zegt dat hoofddoek eigenlijk verplicht is.
Dan snap ik niet waarom je het niet draagt???
Vreemde vogel ben jij
Pindaaatje
13-12-2008, 21:54
WhoCares?
Dat ben ik. :cool:
Pindaaatje
13-12-2008, 21:55
Boksen is 1 van de oudste sporten ter wereld.
Heb respect voor mensen die elke dag trainen voor hun sport. Blijf jij maar elke dag op de bank tv kijken en meningen geven over sportmensen. Wetend dat Allah wil dat we ons lichaam gezond houden dmv sport.
Oh ja? Denk je nu echt dat ALLAH een sport wil zien waarbij mensen geweld gebruiken? Denk je nu echt dat ALLAH geweld goed keurt? Zo ja.. dan heb je dat zeer mis.
Pindaaatje
13-12-2008, 21:57
Deze Sport doen mannen meestal, Pindaa is een vrouw en zit liever thuis, denk ik?
Klopt.
Ben jij een man of een vrouw? Aangezien je man in je profiel hebt staan..maar je heet Tarifiste. :confused:
Pindaaatje
13-12-2008, 21:58
Pinda werkt aan het verbreden van haar kont ofzo.
Dat noemt ze sport
:nerd:
Pindaaatje
13-12-2008, 21:58
als jij moslim bent zoals je zegt en je zegt dat hoofddoek eigenlijk verplicht is.
Dan snap ik niet waarom je het niet draagt???
Vreemde vogel ben jij
Doe jij alles wat verplicht is?
Tarifiste
13-12-2008, 22:00
Klopt.
Ben jij een man of een vrouw? Aangezien je man in je profiel hebt staan..maar je heet Tarifiste. :confused:
Ben een man...
Tarifist is bezet, die ''e'' heb ik gewoon erbij gedaanm tis maar een nick..
Pindaaatje
13-12-2008, 22:06
Ben een man...
Tarifist is bezet, die ''e'' heb ik gewoon erbij gedaanm tis maar een nick..
Ok..duidelijk.
Tarifiste
13-12-2008, 22:09
Ok..duidelijk.
Tarifist was beter geweest.
Doe jij alles wat verplicht is?
errug zwak de vraag terugkaatsen? Verandert dat het feit dat het een verplichting is?
Ik doe mijn best en als ik weet dat iets hoort dan doe ik dat ook. Mocht ik iets verkeerds doen uit onwetendheid dan bid ik altijd tot Allah voor vergiffenis.
Maar we hebben het nu over jou, vond het raar dat je zegt:
het is een plicht, en aan de andere kant, ik doe het niet.
Pindaaatje
13-12-2008, 22:11
Tarifist was beter geweest.
Ach..het maakt niet uit..het was alleen een beetje verwarrend.
-Tamazight-
13-12-2008, 22:12
errug zwak de vraag terugkaatsen? Verandert dat het feit dat het een verplichting is?
Ik doe mijn best en als ik weet dat iets hoort dan doe ik dat ook. Mocht ik iets verkeerds doen uit onwetendheid dan bid ik altijd tot Allah voor vergiffenis.
Heb jij een baard?
Tarifiste
13-12-2008, 22:13
Ach..het maakt niet uit..het was alleen een beetje verwarrend.
shel7ig rough:o
Pindaaatje
13-12-2008, 22:14
Ja ik weet dat het een plicht is..maar ik voldoe dus niet aan alle plichten.
En ja..ik weet dat ik daarmee zondig.
Maar nogmaals naast het feit dat ik weet dat het een plicht is..weet ik ook dat er belangrijkere dingen zijn dan het bedekken van je hoofd. Veel belangrijkere dingen waar de Islam wel om draait..zoals het geloven in ALLAH en het vijf keer per dag bidden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.