Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
RIFFI_POWER
07-12-2008, 03:26
Bonjasky is een goede kerel en deed terecht wat iedereen zou doen.
Badr moet zijn bek houden en zich maar richten op kooigevechten als zijn vriendje Melvin.
Binnen een paar tellen klemt ene Fedor zijn ar men nek en dan houdt ie voortaan zijn bek wel met op de grond vechten en al dat heet geen kooi gevecht a nerd dat is k-1 jij zal dat ook doen want ze stonden al keer tegen elkaar in de arena en remy pakte punten om bader op zijn knie hart te trappen ook daar zag je de scheids tussen komen en hield ze uit elkaar remy zei wat tegen badr en ja dat heet ruzie dan neem je wraak!! om dat remy in de aren keer tegen bader trapte bader gaf aan dat hij last van zijn knie had en remy dacht hmmm daar zit die zwakke plek ewa ja maar ja dat je zo iets doet wat moet ik zeggen """zo als nederlanders zeggen van foutn kun je leren badr blijft een topper als jij ballen hebt ga jij maar in de ring staan? ik heb 2 jaar gekickboxt en ben er mee gestopt aleen maar blesures ik ben overgestapt naar zaal voetbal met vrienden team
RIFFI_POWER
07-12-2008, 03:29
Heb je mij horen zeggen dat Bonjasky slech is dan? Hij is TOP in acteren ja! fatoe man!! Amsterdam oosttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttt laat je horen mensen badr hari badr hari badr hari
melkisgoed
07-12-2008, 03:30
dat heet geen kooi gevecht a nerd dat is k-1 jij zal dat ook doen want ze stonden al keer tegen elkaar in de arena en remy pakte punten om bader op zijn knie hart te trappen ook daar zag je de scheids tussen komen en hield ze uit elkaar remy zei wat tegen badr en ja dat heet ruzie dan neem je wraak!! om dat remy in de aren keer tegen bader trapte bader gaf aan dat hij last van zijn knie had en remy dacht hmmm daar zit die zwakke plek ewa ja maar ja dat je zo iets doet wat moet ik zeggen """zo als nederlanders zeggen van foutn kun je leren badr blijft een topper als jij ballen hebt ga jij maar in de ring staan? ik heb 2 jaar gekickboxt en ben er mee gestopt aleen maar blesures ik ben overgestapt naar zaal voetbal met vrienden team
ik heb zelf ook in de ring gestaan en kickbosk nog steeds
als badrzo vol is ban zyn grondtalent moet ie maar oprotte uit k-1 en aan ufc meedoen waar hy geijk wordt geklemd
nou pech voor hm, hij heeft geen titel meer
Laatste berichten van Yokohoma,,Remy viel Badr aan in de gang waarop een hoekstoot volgde van Badr en toen viel Remy de acteur knock out waar toen beide teams van de partijen op de vuist gingen.
Badr is de werkelijke winnaar, ik hoop dat hij zichzelf niet te hard aanpakt dat zou ik het ergst vinden. shit happens en er zit volgens mij een achterliggende reden waarom hij zo heeft gehandeld. Hij maakt het zoiezo Insha'Allah.
IsmieManar
07-12-2008, 04:18
Laatste berichten van Yokohoma,,Remy viel Badr aan in de gang waarop een hoekstoot volgde van Badr en toen viel Remy de acteur knock out waar toen beide teams van de partijen op de vuist gingen.
Hoe weet je dit?
Nari_Nari
07-12-2008, 04:47
badr hari heeft eigleijk gewoonen :love:
KsarElKebir
07-12-2008, 04:51
je zag gwn toen die rode kaart kreeg wollah die was gwn pijnlijk echt waar man
ik zeg eerlijk over bunyaski volgende keer moet hij thuis blijven
deze man is geen vechter deze komt alleen om te shouwen.
bonyaski aub.volgende keer ik wil je niet meer zien op k1
je bent gewoon een mietje,blijf thuis aub,,, bij mij je bent niet waard
badr hari is te sterk voor,,en je hebt mazzel dat de scheidsrecht je geholpen heeft hoe 2007 ook steun gekegen
badr harie ik heb recpect voor je, en voor niemand anders.
het was top ik heb genoten heerlijk,volgend jaar
sla deze mietje heel hard en stuur hem naar almere.
ik heb zelf ook in de ring gestaan en kickbosk nog steeds
als badrzo vol is ban zyn grondtalent moet ie maar oprotte uit k-1 en aan ufc meedoen waar hy geijk wordt geklemd
nou pech voor hm, hij heeft geen titel meer
ga toch weg man, je denk te makklijk ik zou je zien ook in ring met hem ,
je gaat schijten broer, badr harie heeft genoeg titels.
met je fokking worden zo hard tegen hari, bopsap vs heeft percies het zelfde tegen remy gebruikt, wat ziet je te zeuren eikel,
remy hij flikt het vaak keer als hij de tikje krijgt ontercht.
als hij ballen heeft dan moest opstaan en verder in ring,
niet zo groot mond aub
kan wel huilen damnn vooral wanneer die muziek begint te draaien op t eind.
Wat een stom bontkraagje zeg. Doet me denken aan het voetballende bontkraagje Zinedine Zidane (kat in t bakkie voor Frankrijk totdat Zizou besloot een geheel onnodige kopstoot uit de delen aan Marco Materazzi). Conclusie 1: bontkraagjes sporen niet. Conclusie 2: Remy is een echte Hollander, 5 minuten op het stoeltje zitten en $ 400.000 dollar rijker! Goed werk Remy :-)
remy echte hollander??? ji jhebt meer strond in je ogen dan remy
wat een sukkel ben je ,ga je kont vegen a troep
Nostradamus
07-12-2008, 07:59
Hoe weet je dit?
Dat hebben ze gehoord van Louis Armstrong want die stond op de maan en zag en hoorde alles.
Nostradamus
07-12-2008, 08:02
jammer :kwaad:
Dat klopt.
Badr Hari is een schande voor K1 en voor Martial Arts in het algemeen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.