Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
-Womanizer-
10-12-2008, 18:31
Badr woonde in mijn wijk en heeft op school gezeten waar ik op heb gezeten, ik kende die jongen toen hij nog als kleine puber bij chakaruki trainde .;)
Ok dan.
Schoot hij toen ook al zo nu en dan uit z'n slof:hihi:
Pindaaatje
10-12-2008, 18:36
Britney Spears?:maf:
Nee, gewoon Womanizer:)
Britney Spears heeft een nummer dat Womanizer heet..ik dacht dat je het daarvan had.
Pindaaatje
10-12-2008, 18:37
Badr woonde in mijn wijk en heeft op school gezeten waar ik op heb gezeten, ik kende die jongen toen hij nog als kleine puber bij chakaruki trainde .;)
En als je aan hem vraagt wat ben je dan zegt hij Arabisch toch?
Pindaaatje
10-12-2008, 18:38
Hebje hem gesproken...:hihi:
Nee..ik ken hem niet maar iemand die darizja spreekt is gewoon Arabisch.
Pindaaatje
10-12-2008, 18:40
pindaatje leer er mee leven, 20 miljoen marokkanen spreken darija thuis, ewa ga je ze allemaal haten:maf2: en zoizo jij haat ook clouh,s en swassa,s :jammer:
Ik haat niemand..Arabieren zijn mijn haat niet waard..wel is het zo dat ik niks te maken wil hebben met Arabieren en dat ze mijn Amazigh land moeten verlaten.
Ik haat niemand..Arabieren zijn mijn haat niet waard..wel is het zo dat ik niks te maken wil hebben met Arabieren en dat ze mijn Amazigh land moeten verlaten.
welke plannen heb je nu om 20 miljoen darija sprekende mensen weg te jagen:confused: 65 procent spreekt darija en jij wilt ze weg hebben:confused: :maf2:
African_killerb
10-12-2008, 18:44
Ok dan.
Schoot hij toen ook al zo nu en dan uit z'n slof:hihi:
Zoals de meeste marokkanen uit Amsterdam, bovendien alsje met Ariffien en jaballa omgaat dan neemje ook de mentaliteit over...:hihi:
African_killerb
10-12-2008, 18:45
Nee..ik ken hem niet maar iemand die darizja spreekt is gewoon Arabisch.
Dus ik mag jouw voortaan als een nederlandse zien en niet meer als een marokkaanse ?
-Womanizer-
10-12-2008, 18:47
Zoals de meeste marokkanen uit Amsterdam, bovendien alsje met Ariffien en jaballa omgaat dan neemje ook de mentaliteit over...:hihi:
Ja, kan inderdaad niet missen :hihi:
Pindaaatje
10-12-2008, 18:48
Dus ik mag jouw voortaan als een nederlandse zien en niet meer als een marokkaanse ?
Zie ik Holland als Turkije? Is Holland bezet?
Ik had niet zo een reactie van je verwacht. :jammer:
Ziet Badr Marokko als Amazigh en kent hij het Tmazight?
hij ziet zich zelf als marokkaan :hihi:
African_killerb
10-12-2008, 19:00
Ja en hij kent geen tamazight en JIJ ook niet...
Jij spreekt een dialect van het tamazight en badr spreekt een mengelmoes van alle tamazight dialecten gemixt met het arabisch en dat noemen wij darija.
Een Arabier beste Pindaatje spreekt geen Darija maar Arabisch.
En Badr eet ook geen Falafel (Arabisch) maar couscous(Amazigh).
Marokko is een Amazigh natie, en het doet er niet toe wat een aantal marionetten willen, een creatie van Allah swt kan niet door een mens veranderd worden.
Je moet niet zo dom discusseren, dat past niet helemaal bij jou.:goedzo:
-Womanizer-
10-12-2008, 19:14
Jij spreekt een dialect van het tamazight en badr spreekt een mengelmoes van alle tamazight dialecten gemixt met het arabisch en dat noemen wij darija.
Marokko is een Amazigh natie, en het doet er niet toe wat een aantal marionetten willen, een creatie van Allah swt kan niet door een mens veranderd worden.
Iedere Vrijdag!!:hihi:
-Womanizer-
10-12-2008, 19:17
Holland als Turkije:confused: voel je je eigen wel lekker?
Hij zei " dan zie ik jou voortaan ook als Nederlandse (omdat je Nederlands spreekt) en niet als Marokkaanse.
Want die logica gebruik je zelf ook, Badr Hari spreekt Darizja dus is het een Arabier...zeg je..
Pindaaatje
10-12-2008, 19:26
Ik spreek het Riffijnse Tmazight..want dat is mijn taal. Hij spreekt een taal dat hij heeft aangenomen van de Arabische bezetters. Darizja is een straattaal afgeleid van het Arabisch. Wil je Badr nu een Amazigh noemen terwijl hij zichzelf Arabier noemt? Sorry..maar ik ben niet zo laag en trotsloos dat ik gearabiseerden Imazighen ga noemen..ik noem hen Igabien zoals zij dat willen en zoals ze ook nu zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.