Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Je hoopt dat een laffe hond als hij nog wint in het vervolg?
Pardon!! laffe hond is ie zeker niet. en beter gezegd ik heb alle vetrouwen erin dat hij de volgende keer wint.:lekkerpuh
lem3allem
09-12-2008, 17:57
jullie lullen echt veelste veel over badr. kijk wat hij deed gebeurd wel vaker. die nigger had niet zo moeten aanstellen. badr werd bestraft met een gele kaart omdat hij doorging. eigenlijk zou de wedstrijd gewoon door gaan maar dan heeft badr 1 waarschuwing binnen. maar die bange nigger die het haat om tegen badr hari te moeten vechten (zie maar hoe schijtering hij wegkijkt als voor de wedstrijd badr hem in de ogen aanstaart). die nigger bleef maar aanstellen en doen alsof hij totaaaal niet meer verder kon (geloof me ze krijgen hardere stoten dan een trapje na). omdat hij niet verder kon had de scheidsrechter geen keus meer dan badr hari te diskwalificeren. oke het is niet goed wat badr deed maar een hij kreeg een gele kaart. maar makt niet uit. hij is deze week pas 24 geworden. deze jongen gaat nog vaak de K1 winnen.
en omdat de topic starter deed alsof dit nooooooit voorkomt. badr hari heeft ook een keer een wedstrijd verloren omdat karaeev hem natrapte toen hij op de grond lag wat ook niet mag!! toen kreeg hij WEL!!!! 10 tellen. zeg mij maar eens wat hier eerlijk aan is. trouwens badr had karaeev daarna in een re-match op een prachtige KO getracteerd. hieronder zie je dat fragment waarin hij werd getrapt nadat hij al viel.
kijk maar bij minuut 1:30
http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs
Hassan0s
09-12-2008, 17:59
Pardon!! laffe hond is ie zeker niet. en beter gezegd ik heb alle vetrouwen erin dat hij de volgende keer wint.:lekkerpuh
Haha! :D Een laffe hond is het zeker niet... nee, het is inderdaad doodnormaal om in de boksscène iemand nog even een dreun en een trap na te verkopen, uhu. :D En die diskwalificatie, volledig onterecht! :D
fatima_1986
09-12-2008, 18:01
wat jammer fatima dat je door je trots voor badr de waarheid niet meer ziet. Je begint je betoog al met een veronderstelling, "hij doet alsof hij pijn heeft". Je weet niet of hij echt pijn had of niet, lijkt mij persoonlijk waarschijnlijker van wel na een trap op je gezicht als je op de grond ligt.
Verder zeg je dat badr niet gevloerd was want hij ontweek de trap. Dat deed badr inderdaad erg mooi maar wel nadat hij door die hoek zijn balans verloor en viel. Overigens leek die klap niet zo heel hard aangekomen te zijn volgens mij maar dat de scheidsrechter 8 seconden geeft zie je wel meer in zo'n geval.
Badr raakte hem daarna goed en remy viel of liet zich vallen als tactiek, kan allebei ik zag het er niet in. Laten vallen was tactisch op dat punt maar badr gaf hem ook geen kans met zijn prachtige combinatie op dat moment.
Ik denk dat remy liever da partij had gevochten, op dit niveau komt niemand naar een partij om zo te "winnen". Dat niemand aplaudiseerde is dan ook geen wonder, deze finale was een anti climax.
Ik denk afgaande op je reactie dat je lap tekst zwaar is overgoten met een laag partijdigheid, feit is dat badr hier een fout beging dus schuif het niet af op remy je favoriet gediskwalificeerd werd.
P.s. Je geeft aan dat je de k1 volgt maar er blijkt wel dat je er weinig van weet, remy is namelijk een surinamer, het enige punt waarop ik het met je eens ben is dat ik hoop dat badr volgende keer het rechtzet met een waardige wedstrijd.
P.s. 2 lanterfanter ik snap niet hoe je iemand rasist kan noemen om vervolgens zelf alle marokanen onsportieve terunglijers te noemen.. Om over de rest van die post maar te zwijgen.
:lol: hou maar op.. Ik denk dat het dik gedrukte bij jou van toepassing is :moe: en kipcorn maakt het voor je af..
bekijk de hehaling en luister goed naar d trainers van bonjaski.
blijf liggen blijf liggen. je hebt de buit binnen blijf liggen.
Ja, precies.. en je kan het helemaal opmaken aan het feit dat hij meteen klaar staat om een interview af te leggen.. Een persoon die pijn lijdt, zou dat dus echt niet doen.. Puur omdat hij pijn heeft en dat zou de rest ook wel begrijpen..
snowwhite24
09-12-2008, 18:03
Badr hari had zeker kunnen winnen als hij zich inhield.
jullie lullen echt veelste veel over badr. kijk wat hij deed gebeurd wel vaker. die nigger had niet zo moeten aanstellen. badr werd bestraft met een gele kaart omdat hij doorging. eigenlijk zou de wedstrijd gewoon door gaan maar dan heeft badr 1 waarschuwing binnen. maar die bange nigger die het haat om tegen badr hari te moeten vechten (zie maar hoe schijtering hij wegkijkt als voor de wedstrijd badr hem in de ogen aanstaart). die nigger bleef maar aanstellen en doen alsof hij totaaaal niet meer verder kon (geloof me ze krijgen hardere stoten dan een trapje na). omdat hij niet verder kon had de scheidsrechter geen keus meer dan badr hari te diskwalificeren. oke het is niet goed wat badr deed maar een hij kreeg een gele kaart. maar makt niet uit. hij is deze week pas 24 geworden. deze jongen gaat nog vaak de K1 winnen.
en omdat de topic starter deed alsof dit nooooooit voorkomt. badr hari heeft ook een keer een wedstrijd verloren omdat karaeev hem natrapte toen hij op de grond lag wat ook niet mag!! toen kreeg hij WEL!!!! 10 tellen. zeg mij maar eens wat hier eerlijk aan is. trouwens badr had karaeev daarna in een re-match op een prachtige KO getracteerd. hieronder zie je dat fragment waarin hij werd getrapt nadat hij al viel.
Ja en,toen hij die stoot kreeg was hij nog niet gevloerd:hadj:
bekijk het filmpje goed:hadj:
Geen laf gedoe toen hij op het kanvas lag:hadj:
Ik weet heus wel dat dit vaak is voor gekomen in K1 wedstrijden maar zeker niet in een finale, maar ik vind het echt een zonde. een zonde om je een titel naam en een groot geld bedrag zomaar simpel weg geeft.
Dat die"nigger" zo als jij dat zegt nep doet weet ik nou ook wel, maar geef m is ongelijk. Als je weet dat je zo makkelijk kan winnen, dan kies je er echt niet voor om verder te vechten hoor.
Haha! :D Een laffe hond is het zeker niet... nee, het is inderdaad doodnormaal om in de boksscène iemand nog even een dreun en een trap na te verkopen, uhu. :D En die diskwalificatie, volledig onterecht! :D
Diskwalificatie is terecht. ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is.
Badr hari had zeker kunnen winnen als hij zich inhield.
mee eens.
lem3allem
09-12-2008, 18:20
Ik weet heus wel dat dit vaak is voor gekomen in K1 wedstrijden maar zeker niet in een finale, maar ik vind het echt een zonde. een zonde om je een titel naam en een groot geld bedrag zomaar simpel weg geeft.
Dat die"nigger" zo als jij dat zegt nep doet weet ik nou ook wel, maar geef m is ongelijk. Als je weet dat je zo makkelijk kan winnen, dan kies je er echt niet voor om verder te vechten hoor.
ja maar dat is wat anders. je hebt wel gelijk. heel stom van badr hari om zo een finale en 400.000 dollar weg te gooien. ik begrijp dat die nigger voor de makkelijke weg kiest. even aanstellen zodat de wedstrijd niet meer door kan gaan en zo een cheque innen. maar dan moet hij niet aan het einde gaan zitten janken alsof hij het niet op die manier wilde. hij KOOS ervoor om de wedstridj te beeindigen. nadat badr hari gele kaart kreeg bleef hij aanstellen en zei zelfs iets tegen de dokter waarschijnlijk in de zin van " oooh dokter ik voel me zoooo duizelig, dokter bent u tante kroes of heb ik een hersensschudding?" dus werd de wedstrijd maar gestaakt.
IsmieManar
09-12-2008, 18:26
Met hong man choi vocht hij in de ramadan en vastend! Terwijl die Turk Gokhan Saki gewoon dronk!
Ja, dat was echt netjes hoor. Echt respect dat hij in zulke situatie's vast!!
badr hari is veel beter dan bonjaski .das echt onterecht dat die ander heeft gewonnen ,taz die bonjaski wa ga die achter scheidsrechter verstoppen echte bangerik
IsmieManar
09-12-2008, 18:29
Hij mag het geld wel hebben de titel stelt geen moer meer voor.
:haha: Echt he!
django_de
09-12-2008, 18:30
geeft niet hij is nog jong en heeft een grote toekomst voor zich
ma die lijkt wel ouder dan dat hij is vind ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.