Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
De nieuwe movie van Remy is uit:
http://nl.youtube.com/watch?v=lBn2gMYeMRY
Love it or hate it, he is the best actor!!! :banana:
:goedzo:
Tros op Badr
IsmieManar
09-12-2008, 15:34
:haha: :haha: Dat filmpje (rap van badr en Appa) is goed Arabianboy!! :goedzo:
Jullie hebben het verkeerde filmpje gepakt (rematch), ze bedoelde deze toen Badr nog heel jong was(first fight with Ruslan):
http://nl.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs
Op het einde zie je heel goed wat Ruslan NIET moest doen!
Dit is duidelijk het bewijs van racisme. Die Rus deed met hem wat hij ook met Ramy deed. Maar ja...
:lol: Ik heb deze topic totaal niet gevolgd, maar aan je sarcastische reactie te zien hebben onze hollandse stamkroeg gasten hier op de site er Racisme van gemaakt :hihi:
Achterlijke debielen, Badr was gewoon cool met Errol Zimmerman die hem een ZWARE knockdown gaf diezelfde avond een wedstrijd ervoor in de halve finale (of was die Errol blank dat Badr hem mocht?)...
Wat ik al zovaak zeg, we zouden kaffers niet meer serieus moeten nemen joh... Zegt er 1 wat, dan zou onze reactie moeten zijn: O ja? Leuk! Oooj... :zwaai:
O ja? Leuk! Oooj... :zwaai:
"Hari, die in Amsterdam is geboren en onder de vlag van Marokko vecht, raakte de op het canvas liggende Bonjasky met handschoen en hiel op het hoofd. Daarvoor moest Hari zich langs de scheidsrechter wurmen, die tussenbeide was gekomen. Aangezien de Japanse arbiter al lang en breed 'break' had geroepen, was de diskwalificatie volkomen terecht."
hij had proffessioneel moeten blijven en niet zomaar de titel weg geven aan zijn vijand. Eerlijk waar ik schaam me diep. Op me werk maken ze echt van die stomme grappen over marokkanen die zich niet in kunnen houden.
Schapenfokker
09-12-2008, 17:29
Ewa ja..
hij zei; fietsen op de stoep mag ook niet :hihi:
ja, dan nog zo'n domme uitspraak. Dat ga je toch niet daar mee vergelijken
pfffffffff
JUSTda2ofUS
09-12-2008, 17:32
arabianboy... hoe weet jij dat Badr Hari praktiseert qua islam?
Schapenfokker
09-12-2008, 17:34
ja, dan nog zo'n domme uitspraak. Dat ga je toch niet daar mee vergelijken
pfffffffff
aha jaa weet ik.. maar het is al gebeurd
k verheug me alleen op de volgende wedstrijd tussen die 2 als die er ooit is
aha jaa weet ik.. maar het is al gebeurd
k verheug me alleen op de volgende wedstrijd tussen die 2 als die er ooit is
Als badr hari nog wel mee mag doen met wedstrijden. En eerlijk ik hoop als die wedstrijd er komt, dat hij oprecht wint.
Schapenfokker
09-12-2008, 17:42
Als badr hari nog wel mee mag doen met wedstrijden. En eerlijk ik hoop als die wedstrijd er komt, dat hij oprecht wint.
ja welke marokkaan hoopt dat niet
k had gelezen dat ie misschien een half jaar word geschorst ofzo
Hassan0s
09-12-2008, 17:48
Als badr hari nog wel mee mag doen met wedstrijden. En eerlijk ik hoop als die wedstrijd er komt, dat hij oprecht wint. Je hoopt dat een laffe hond als hij nog wint in het vervolg?
MonkeyDLuffy
09-12-2008, 17:48
zij die hier een etnische kwestie van maken moeten zich inderdaad diep schamen
Schapenfokker
09-12-2008, 17:49
Je hoopt dat een laffe hond als hij nog wint in het vervolg?
ja
problemen mee?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.