Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Evil_Mocro
08-12-2008, 23:10

Raar...

Immanuel
08-12-2008, 23:12
badr hari heeft eigelijk gewonnen mister pizatie, Badr Hari kan pas echt anderen verslaan als hij eerst zichzelf overwint.

MAR0KKAAN
09-12-2008, 00:20
Die Remy stelde zich erg aan man, in de ring krijg je nog hardere stoten en trappen tegen het hoofd en ervaren vechters staan gewoon op en vechten door! Ik keur het niet goed wat Hari heeft gedaan aan de andere kant ook weer wel want die Boyanski is echt een watje. De hele tijd liggen op de grond en pas wanneer hij rood krijgt, begint hij te janken dat hij het niet zo had gewild. Dikke P.ik hij heeft het precies zo gepland, toen hij zijn moment zag om die 4 ton dollars te kunnen pakken en het is m nog gelukt ook. Badr liep ook naar m toe en schreeuwde sta op man! Even later riep Badr weer hij is gewoon een homo, is allemaal terug te horen op de herhaling van sbs6. Wij kennen Remy als een vechter, de stijl die hij vertoonde was ver onder niveau de hele tijd in de verdediging, zo moet je juist spelen in de eerste ronde en tweede ronde niet in de finale. In de finale moet je juist alles geven zoals Hari zei en niet de hele tijd in de dekking. Badr is een topsporter en persoonlijk was ik super blij voor m! Dat iedereen hem nu zwart maak, sir ne dabon de jemahoem ze kunnen het gewoon niet hebben. Badr vs Remy komt nog dan maakt Hari m af die Boyanski heb nog nooit zo'n slappeling als die neger gezien!

TheSniper
09-12-2008, 00:27
Badr heeft het voor zichzelf verpest. Hij had makkelijk terug kunnen komen na die 8 tellen, maar hij heeft zich niet in kunnen houden wat erg jammer is. K1 heeft regels en daar hoor je je aan te houden, nu loopt Bonjanski weg met 400.000USD en de titel... Hopelijk doet Badr het de volgende keer beter want eerlijk is eerlijk, hij vocht een knaltoernooi, eerst Peter een pak slaag daarna Zimmerman.

Immanuel
09-12-2008, 00:28

Loop niet zo te janken man. Ik vond die natrap van Badr Hari heerlijk voor Bonjasky. Ben jij ook zo een enge neger? Dan gaan jouw moreel besef en gevoel voor sportiviteit niet veel verder dan wat Badr Hari op dit vlak heeft te bieden. En dat is, getuige Hari's onsportieve gedrag, niet bijster veel. Zonder twijfel is Badr Hari een goede K1-vechter. Jammer dat hij zichzelf zo slecht in de hand heeft want dat doet zijn sportieve prestaties eigenlijk teniet. De kans is groot dat hij, als hij zich had weten te beheersen, gewonnen had van Bonjaski. Uit de partij tegen Peter Aerts bleek wel dat hij goed in vorm was.

Bongo
09-12-2008, 00:52
Dan gaan jouw moreel besef en gevoel voor sportiviteit niet veel verder dan wat Badr Hari op dit vlak heeft te bieden. En dat is, getuige Hari's onsportieve gedrag, niet bijster veel. Zonder twijfel is Badr Hari een goede K1-vechter. Jammer dat hij zichzelf zo slecht in de hand heeft want dat doet zijn sportieve prestaties eigenlijk teniet. De kans is groot dat hij, als hij zich had weten te beheersen, gewonnen had van Bonjaski. Uit de partij tegen Peter Aerts bleek wel dat hij goed in vorm was. juist! de regels zijn op een correcte wijze toegepast. al het andere is speculatief, en heeft geen weerslag op de werkelijkheid.

__-Templar-__
09-12-2008, 01:36
Badr Hari is een schande voor elke vechter all over the world, en zou eigenlijk levenslang geschorst moeten worden voor deze ultra laffe daad.

meiboom
09-12-2008, 01:49
Heb net even de laatste drie bladzijden gelezen, ik denk toch vooral bij mezelf: iedere nationaliteit heeft zo zijn geert wildertjes blijkt maar weer..

Globi
09-12-2008, 02:37
ik heb een deel van het gevecht gezien....blijkbaar niet het gedeelte waar het over gaat. de scheidsrechters zijn internationaal samengesteld.....wat is nu eigenlijk het probleem? of zou iedereen tegen marokkanen zijn?

MonkeyDLuffy
09-12-2008, 03:07
ik heb een deel van het gevecht gezien....blijkbaar niet het gedeelte waar het over gaat. de scheidsrechters zijn internationaal samengesteld.....wat is nu eigenlijk het probleem? of zou iedereen tegen marokkanen zijn? alleen zij die de indruk willen wekken dat het een etnische kwestie is

Tarif
09-12-2008, 03:25
Hij is een goede vechter

PLAYERHATER
09-12-2008, 03:58
Badr ging janken omdat ie niet door de verdediging van Remy heen kwam..werd gefrustreerd en ging toen trappen toen Remy al op de grond lag.... Badr zag in dat hij kansloos was (stond al verr achter op punten).. Remy had hem een paar sec daarvoor al een knock down gegeven en toen dacht de " held" Badr het maar op te lossen door alle regels van respect te doorbreken?!! Bannen voor het leven die idioot! Zielig mannetje. Ga vissen ofzo. HAHAHA. Weet niet welke partij jij hebt gekeken met je hij kwam niet door zn dekking heen. Hij komt op een gegeven moment met een aanloop hoeken dwars door de dekking van remy heen. Hari was gewoon gefrustreerd omdat ie een gigantisch goeie kwart- en halve finale bokst en dan in de finale (onterecht) 8 tellen krijgt. Elke debiel kon zien dat hij die trap ontweek, want geloof me maar als ik zeg dat iemand die aangeslagen is nooit zo snel kan reageren op een trap van remy.

pseu
09-12-2008, 06:58
ik heb een deel van het gevecht gezien....blijkbaar niet het gedeelte waar het over gaat. de scheidsrechters zijn internationaal samengesteld.....wat is nu eigenlijk het probleem? of zou iedereen tegen marokkanen zijn? Hey globi, ;) Ik heb het wel gezien. Het was redelijk onsportief wat hij deed. Net alsof hij een soort van waas voor zijn ogen kreeg. Hij gaf zelf ook aan op schiphol, dat het absoluut niet door de beugel kon.

fesmaroc
09-12-2008, 10:20
Wat is kinderachtig, hij is wel een moslim. Jij weet ook niks over moslim zijn van geboorte. Ik zeg niet dat hij een praktiserende moslim is, zijn vader moet hem eerst onteigenen voordat hij geen moslim meer is. En zijn vader is alreeds lange tijd terug overleden dus dat gaat een beetje moeilijk. Je kan zelf uit de Islam stappen als je dat wilt, is niemand voor nodig. Trouwens ook al zou dat niet kunnen, zodra je niet bidt ben je geen moslim. Men noemt zich misschien dan wel moslim, maar je moet er wel wat voor doen he!

aziz20007
09-12-2008, 12:04

Wat een stom bontkraagje zeg. Doet me denken aan het voetballende bontkraagje Zinedine Zidane (kat in t bakkie voor Frankrijk totdat Zizou besloot een geheel onnodige kopstoot uit de delen aan Marco Materazzi). wat een stomme opmerking, ziet er naar uit dat je niet wk2006 niet god hebt gevolg anders wat je tot de conclusie gekomen dat dezelfde bontkraagje in zijn eentje frankrijk naar de finale heeft gesleept, niet alleen vanwege zijn goals(topscorer) maar vooral zijn coaching assist etc. dus zonder dezelfde zidane zouden ze in de poule stranden zoals je zag bij de eerste twee wedstrijden zonder hem... wat hari heeft gedaan is jammer, maar jah dat het zo een hit is geworden laat zien hoe graag men marokkanen zwart wil maken, dit gebeurt vaker in vechtsport, kijk maar naar zijn wedstrijd tegen kareav 2006, en bob sapp vs ray sefo(kun je tr ook zien wat een echte vechter doet doorgaan zoals sefo deed) en laten we niet beginnen over tyson die zelfs de scheids een rake gaf en de wedstrijd gewoon won... tegen de mensen die de klapje van remy als bewijs zien dat hij beter was dan hari zeg ik: als je goed kijkt en dus niet iets wilt zien wat niet heeft plaats gevonden zie je dat het nauwelijk impact had op hem kijk maar in rep slowmotion naar zijn ogen hij keek normaal en ontweek die trap door te vallen, dat hij daarvor 8 tellen kreeg....tjah moehim hij pakt die gast nog...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59