Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Wat een stom bontkraagje zeg. Doet me denken aan het voetballende bontkraagje Zinedine Zidane (kat in t bakkie voor Frankrijk totdat Zizou besloot een geheel onnodige kopstoot uit de delen aan Marco Materazzi). Conclusie 1: bontkraagjes sporen niet. Conclusie 2: Remy is een echte Hollander, 5 minuten op het stoeltje zitten en $ 400.000 dollar rijker! Goed werk Remy :-)
remy echte hollander??? ji jhebt meer strond in je ogen dan remy
hanen bestaan al :)
liever 2 apen... of een blanke en een aap... of een maroggaan en een aap nevermind..... kut ""sport"" .....
melkisgoed
07-12-2008, 02:30
liever 2 apen... of een blanke en een aap... of een maroggaan en een aap nevermind..... kut ""sport"" .....
kijk je liever voetbal? 22 doelloze hondjes die achter een bal aanzitten?
ieder zijn ding.
romydjali
07-12-2008, 02:33
Waarom a flevopark,echt jammer voor hari.
FF dit voor de mensen die hari niet kennen hij is echt een gevoelige jongen,dr is zeker wat gebeurt dat hij zo tekeer ging.
Kijk naar al zn wedstrijden top!
kijk je liever voetbal? 22 doelloze hondjes die achter een bal aanzitten?
ieder zijn ding.
elkaar proberen zoveel pijn mogelijk te doen..... tja echt sport .... :maf:
melkisgoed
07-12-2008, 02:37
elkaar proberen zoveel pijn mogelijk te doen..... tja echt sport .... :maf:
biju voetbal vol blessures, gescheurde kniebanden, achillespezen en by bosjes vallen mensen dood neer
hockey verlies je tanden
ook bij wielrennen vallen ze dood neer
bij boksene al: slechts bloedneus, blauwe plekken en spierpijn.
Of je moet elke maand ko geslagen worden, das idd niet goed voor je maja stop dan gewoon op tijd en ga nie door als muhammad ali
IsmieManar
07-12-2008, 02:38
FF dit voor de mensen die hari niet kennen hij is echt een gevoelige jongen,dr is zeker wat gebeurt dat hij zo tekeer ging.
Kijk naar al zn wedstrijden top!
Dat denk ik ook... Het viel me op dat hun voor de wedstrijd geen vriendschappelijk 'tikje' gaven, die box weetje. Je zag gelijk al dat het anders dan anders was...
romydjali
07-12-2008, 02:42
Dat denk ik ook... Het viel me op dat hun voor de wedstrijd geen vriendschappelijk 'tikje' gaven, die box weetje. Je zag gelijk al dat het anders dan anders was...Ja dat zag ik idd..:goedzo:
Siham100
07-12-2008, 02:48
Als jullie goed hebben opgelet zien jullie dat badr hari die acht tellen onterecht heeft gekregen, hij ontweek een trap van bonjasky! Die trap na had hij niet moeten doen want anders had hij ZEKER gewonnen. Hij bracht actie in de wedstrijd terwijl bonjasky alleen maar aan het afwachten was sufferd!!! Voor 4 ton mag je wel wat meer laten zien! Bonjasky kan beter bij Goede tijden Slechte tijden gaan solliciteren.
Wat een stom bontkraagje zeg. Doet me denken aan het voetballende bontkraagje Zinedine Zidane (kat in t bakkie voor Frankrijk totdat Zizou besloot een geheel onnodige kopstoot uit de delen aan Marco Materazzi). Conclusie 1: bontkraagjes sporen niet. Conclusie 2: Remy is een echte Hollander, 5 minuten op het stoeltje zitten en $ 400.000 dollar rijker! Goed werk Remy :-)
remy echte hollander??? ji jhebt meer strond in je ogen dan remy
u reaguurt eens op een ander forum?
melkisgoed
07-12-2008, 02:50
Als jullie goed hebben opgelet zien jullie dat badr hari die acht tellen onterecht heeft gekregen, hij ontweek een trap van bonjasky! Die trap na had hij niet moeten doen want anders had hij ZEKER gewonnen. Hij bracht actie in de wedstrijd terwijl bonjasky alleen maar aan het afwachten was sufferd!!! Voor 4 ton mag je wel wat meer laten zien! Bonjasky kan beter bij Goede tijden Slechte tijden gaan solliciteren.
Bonjasky is een goede kerel en deed terecht wat iedereen zou doen.
Badr moet zijn bek houden en zich maar richten op kooigevechten als zijn vriendje Melvin.
Binnen een paar tellen klemt ene Fedor zijn ar men nek en dan houdt ie voortaan zijn bek wel met op de grond vechten en al
Siham100
07-12-2008, 02:58
Heb je mij horen zeggen dat Bonjasky slech is dan? Hij is TOP in acteren ja! fatoe man!!
IsmieManar
07-12-2008, 03:05
Ja dat zag ik idd..:goedzo:
:goedzo: :)
romydjali
07-12-2008, 03:18
Bonjasky is een goede kerel en deed terecht wat iedereen zou doen.
Badr moet zijn bek houden en zich maar richten op kooigevechten als zijn vriendje Melvin.
Binnen een paar tellen klemt ene Fedor zijn ar men nek en dan houdt ie voortaan zijn bek wel met op de grond vechten en al Waarom mag hem niet wat is er jongen gooi het eruit.
RIFFI_POWER
07-12-2008, 03:22
wat een aansteller die negertje
huilen en janken en blijven zitten
na de rode kaart wat niet eens terecht was,. ALS JE AL geel hebt gehad staat bonjasky op en neemt de troffee in ontvangst
zielig zwak ventje, een echte k1 fighter zou opstaan en waardig winnen met de woede die je hebt, de juiiste woede.
tfoee-gedrag
23 jarige emotionele jongeman die badr hari niet mag had wel misschien niet juist gehandeldt, maat blijft een hoge bloeddruk sport
zilke dingen gebeuren vaker....maar hij leert ervan en zal gfroot terugkomen;) ze hebben al een keer tegen elkaar gespeeld en remy pakte punten en ook trapte remy steeds op die knie van badr badr had daar al een blesure toen zei remy wat tegen hem en toen begon die ruzie badr trapte en stoten en knietjes naar zijn hoofd en tja nu sta je weer tegen elkaar en dan neem je wraak eerlijk remy zou ook keer zo boos worden dat hij ook scheids weg duwd je moet niet aleen naar badr hari kijken want badr mag wel fout zijn geweest het blijft een topper! inchallah leert hij van zijn fouten 2009 weer een k-1 dan zal die remy een ko bezorgen meer zeg ik niet badr je doet je best nederlanders zeggen van fouten kan je leren:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.