Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

tozzzz
08-12-2008, 19:20

vind het erg jammer voor marokanen dat badr voor marokko uit moet komen en zo weer eens vooroordelen kan bevestigen voor een hoop mensen. Ik als Nederlander ben blij datie niet onder de nederlandse vlag vecht. Wat ik nog het ergste vind van alles is dat er nog mensen hier zijn die vinden datie gewonnen had of dat remy meer moet vechten.!! dan ben je echt TE TRIEST voor woorden. Voor heel veel mensen zal dat het bewijs zijn dat marokanen kut zijn. (zelf weet ik wel betr dan mensen over 1 kam te scheren) Als hari dan zo'n stoere gast is die komt om te vechten en het laf vindt dat mensen handschoenen omhoog houden zeg ik : WANKER ALS JE DAN ZO STOER BENT GA DAN IN DE MMA VECHTEN, DAN HOU JE HET NOG GEEN MINUUT UIT!!!!! KUTVENT!!! DE finale van het grootste vechtsport evenement van de wereld waar slechts vele miljoenen mensne naar uit hebben gekeken en dan moet het zo eindigen... Nee HARI dat is NIET wat de mensen willen zien. De mensen willen gewoon de sport zien zoals ie is, anders ga ik wel op zaterdag nacht naar de stad om naar vechtpartijen te kijken. WAt ik NU wil zien is hari met zn grote bakkes in de MMA die als een bitch door de ring gesleurd wordt. Dat is wattie wil namelijk, hij is een vechter weetje.

AMEDOEKER
08-12-2008, 19:28
tozzzz, het zit diep he? Blijven ademen jongen.

vinger
08-12-2008, 19:28
Al die racisten zijn pissig omdat hij PETER AERTS nederlands volksheld en k1 held ALLE HOEKEN van de rind heeft laten zien, hij heeft hem als een kleuter te kijk gezet. Respect voor peter aerts en moge alle haters stikken in hun haat

tozzzz
08-12-2008, 19:33
Het zit me idd diep! Vooral dat mensen zo'n domme dingen kunnen zeggen. Hij houdt zn handschoenen alleen maar omhoog. Das hetzelfde als dat ik zou zeggen psv is 5 keer kampioen omdat ze alleen maar verdedigen(is ook wel een beetje zo maar tog is het geen argument) Hij heeft zelf voor die sport gekozen en hij was ook al een keer naar de grond gegaan, dus ik snap niet wat die dombo in zn hoofd haalt. Hij is gewoon een mietje zonder metaliteit. Ik ben een emotionele vechter interpeteer ik en vele andre mensen als: ik ben een een schoft die je gewoon schopt als je op de grond ligt en ik ben er nog trots op ook.

Murdoc
08-12-2008, 20:11

Al die racisten zijn pissig omdat hij PETER AERTS nederlands volksheld en k1 held ALLE HOEKEN van de rind heeft laten zien, hij heeft hem als een kleuter te kijk gezet. Respect voor peter aerts en moge alle haters stikken in hun haat Peter is omgekocht of hij heeft heel veeeel geld op Badr gewed ;)

vinger
08-12-2008, 20:14
Het zit me idd diep! Vooral dat mensen zo'n domme dingen kunnen zeggen. Hij houdt zn handschoenen alleen maar omhoog. Das hetzelfde als dat ik zou zeggen psv is 5 keer kampioen omdat ze alleen maar verdedigen(is ook wel een beetje zo maar tog is het geen argument) Hij heeft zelf voor die sport gekozen en hij was ook al een keer naar de grond gegaan, dus ik snap niet wat die dombo in zn hoofd haalt. Hij is gewoon een mietje zonder metaliteit. Ik ben een emotionele vechter interpeteer ik en vele andre mensen als: ik ben een een schoft die je gewoon schopt als je op de grond ligt en ik ben er nog trots op ook. Feit blijft, als psv 2-0 achterstaat en bakkal en ambrabat zorgen ervoor dat ze 4-2 winnen dan hoor je niemand wat zeggen. Dan zijn het "onze jongens" en als ze wat uitvreten dan wordt het hele volk erbij gehaald, beschuldig jou er niet van, maar de meeste hollanders zijn wat dat betreft wel hypocriet. Opeens moet hij zich verantwoorden, mensen verwachten excuses en is het een schande bla bla bla, Nou schande voor de sport is het niet. Trekt alleen maar meer kijkcijfers en aandacht, en ten tweede heeft iedereen zich daar weleens schuldig aan gemaakt van die sporters daar en dan is het geen nieuws.

vinger
08-12-2008, 20:15
Arabianboy wat praat je toch een onzin. Badr Hari heeft voor nl gevochten maar men wilde niet teveel nederlanders in het toernooi hebben dus hebben sommige vechters met een dubbele nationaliteit voor een ander land gekozen om toch te kunnen vechten. En dat jij geen nederlander bent moet jij weten maar praat niet voor anderen. en die onzin van alleen voor allah knielen slaat natuurlijk helemaal nergens op.... klopt helemaal, men wilde niet teveel nederlanders hebben. Daarom speelt die turk ook voor turkije

tozzzz
08-12-2008, 20:57
Ja dat is misschien wel waar vinger, maar het feit blijft dattie echt poep praat na de wedstrijd. Een zelf respecterende sportman biedt dan zn excuses aan of zegt dat het em spijt. Feit blijft wel dat dat wel iets is wat mensen het hoofd stoot. Ook blijf ik bij mn voorgaande posts dat ik vindt dat hij de schuld afschuift net als zoveel marokanen(geen verwijt, maar constatering). De regels van een sport nie handteren, omdat je niet kan winnen of doordat je vind datje tegenstander laf vecht(wat ik echt onzin vind, omdat ie toch echt al op de grond had gelegen). De racisme kwestie is gewoon zoals altijd overal een verhaal met 2 kanten. Veel Marokanen die in nederland wonen hebben ook echt SCHIJT aan Nederland, dat merk je aan alles(Nederlands elftal kan ze gestolen worden en spreken zich vaak negatief over nederland uit, alles wat er fout gaat in nederland wordt om gelachen) terwijl ze er wel wonen en de taal spreken. Veel nederlander vinden DAT gewoon kwalijk. Ik heb geleerd om ALTIJD eerst de schuld bij mezelf zoeken voordat ik met de vinger ga wijzen. Nederlanders op hun beurt weer precies wat vinger zei: Ze vinden het fijn om Marokanen onze jongens te noemen, tenzij ze iets fout doen. Mijn mening(ik ben buitenlander): Ik sta toch vaak aan de kant van de Nederlanders, hoewel ik de Marokanen wel begrijp vind ik dat ze te gemakkelijk de schuld bij iemand anders leggen. Als je ergens ontevreden mee bent moetje eerst zelf iets aan proberen te doen. Toen ik hier in Nederland kwam dacht ik: Ik ben een buitenstaander en zal waarschijnlijk gediscrimineerd worden net als een blanke in Afrika of Azie, maar dan had ik maar thuis moeten blijven. Aan elke keuze zit een keerzijde en die keerzijde moet je overwinnen, dat is het leven! De sport meer aandacht geven is echt onzin! en er hebben echt niet meer mensen gekeken omdat een marokaan met een kort lontje de regels niet kon waarderen. Sterker nog, de mensen die hebben gekeken zijn over het algemeen boos, behalve dan de kortzichtige aanhangers van HAri natuurlijk die het heel normaal vinden watie gedaan heeft. Bob Sapp kwam ook in kwaad daglicht te staan samen met zovelen die zich misdragen hebben, dus dat argbument gaat niet op.

Camouflage
08-12-2008, 21:06
Marokkaanse kickboxer Badr Hari, komt voor het land Marokko uit en doet iets wat niet mag tijdens een wedstrijd. Dit weet meteen heel Nederland. Maar als Badr Hari voor Nederland had gevochten, dan was dit voor vele onbekend geweest. Badr Hari, alweer een Marokkaan die zich niet aan de regels houd. (Maar als Badr Hari had gewonnen, was het een Nederlander dat alleen voor Marokko had gevochten. Dus het blijft een Nederlander). Tering zeg, ik denk dat ik ook maar racistisch ingesteld ga zijn tegenover de Nederlanders en dit volk omlaag halen tot ze erbij neervallen :)

led_zeppelin
08-12-2008, 21:09
Marokkaanse kickboxer Badr Hari, komt voor het land Marokko uit en doet iets wat niet mag tijdens een wedstrijd. Dit weet meteen heel Nederland. Maar als Badr Hari voor Nederland had gevochten, dan was dit voor vele onbekend geweest. Badr Hari, alweer een Marokkaan die zich niet aan de regels houd. (Maar als Badr Hari had gewonnen, was het een Nederlander dat alleen voor Marokko had gevochten. Dus het blijft een Nederlander). Tering zeg, ik denk dat ik ook maar racistisch ingesteld ga zijn tegenover de Nederlanders en dit volk omlaag halen tot ze erbij neervallen :) Badr Hari heeft valsgespeeld en daarvoor terecht op zijn flikker gekregen. Je moet de zaken niet omdraaien, Camouflage. Vals spelen mag niet en mensen schoppen terwijl ze op de grond liggen is laf. Volgende keer beter, Badr. Als-ie eerlijk had gevochten had-ie misschien nog gewonnen ook.

Elyasmin
08-12-2008, 21:13
en die tegenstander dan:rolleyes: die lafaard huilen als een klein kindje een kickboxer hoort zich mannelijk te gedragen en niet gaan huilen omdat hij een paar klapjes krijgt!! vond het trouwens leuk om te zien

Assia88
08-12-2008, 21:15
Badr had niet tegen het hoofd van Remy moeten schoppen na het stopteken. Maar er ging een hele agressieve reeks trappen en stoten aan vooraf zag ik, misschien kon hij zich gewoon niet inhouden. Misschien hadden ze ruzie voor de wedstrijd ofzo.

Camouflage
08-12-2008, 21:19
en die tegenstander dan:rolleyes: die lafaard huilen als een klein kindje dat moet zich een kickboxer gaan noemen Als die daadwerkelijk een harde trap had gehad waarvan er gezegd zou worden dat die niet verder kon. En vervolgens dan tranen laat, kan ik het begrijpen. Maar na al dat acteerwerk en dan tranen, een zware pussy :) Wie? de haatzaaiende reacties naar ONS Marokkanen en ons broeder Badr Hari toe :) Badr Hari heeft valsgespeeld en daarvoor terecht op zijn flikker gekregen. Je moet de zaken niet omdraaien, Camouflage. Vals spelen mag niet en mensen schoppen terwijl ze op de grond liggen is laf. Volgende keer beter, Badr. Als-ie eerlijk had gevochten had-ie misschien nog gewonnen ook. Ik ontken niet dat Badr Hari zich heeft misdragen. Maar waar ik op doel, is op de Nederlanders of beter gezegd, de NIET Marokkanen. Die haatzaaien en weer een onderwerp hebben jegens ons Marokkanen :)

Rachid_adam
08-12-2008, 21:19
Jammer dat het zo moest lopen.

Globi
08-12-2008, 21:37

Marokkaanse kickboxer Badr Hari, komt voor het land Marokko uit en doet iets wat niet mag tijdens een wedstrijd. Dit weet meteen heel Nederland. Maar als Badr Hari voor Nederland had gevochten, dan was dit voor vele onbekend geweest. Badr Hari, alweer een Marokkaan die zich niet aan de regels houd. (Maar als Badr Hari had gewonnen, was het een Nederlander dat alleen voor Marokko had gevochten. Dus het blijft een Nederlander). Tering zeg, ik denk dat ik ook maar racistisch ingesteld ga zijn tegenover de Nederlanders en dit volk omlaag halen tot ze erbij neervallen :) hoever kan je zoeken naar zeur verhalen over hoe slecht nederland is......

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59