Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Het is altijd hetzelfde liedje met die Marokkanen. Ze kunnen nooit op een sportieve wijze vechten.
fatima_1986
08-12-2008, 14:28
Lekker voor je,..racistische pleuris teef dat je bent,..met je Somalier.:goedzo:
Nu weten ze zelfs tot in Japan wat voor onsportieve teringlijers Marokkanen zijn,...weer goed gedaan,..jullie worden nog wereldberoemder dan jullie al zijn,.....nog nooit is er iemand in de finale geschorst door zulk misselijk gedrag,.....die neger heeft het al 3x gewonnen en is al zwaar miljonair,....
Hahaha,..die Badr zag zeker op een schermpje hoe zn lelijke smoel aan het tollen was na die linkse peut om zn bakkes en ging zakken als een mietje in de eerste ronde,.....de hele wereld zag dat, dat wist hij en moest toen effe stoer na-trappen.:jammer:
Iedereen maakt er zijn eigen verhaal van.. Maar als je gewoon naar de feiten kijkt, zie je dat hij de klap ontwijkt door te gaan liggen...
Als je in de vorige wedstrijd kijkt wanneer hij tegen een ander speelt, werd hij ook bijna KO geslagen en stond hij na een aantal keren goed adem halen op. Hij is en blijft DE GOLDEN BOY.. je kan er zeker niet tegen dat hij DE MAN is.. Hij heeft geen vlekkeloos verleden in de K1, maar hij is niet perfect. Zulke reacties zie ik wel vaker, dat heet haten.. En jaloezie siert je niet..
Je ging al helemaal kapot toen hij Peter Aerts heeft ingemaakt?? Hoe kan je nou zeggen dat Badr Hari niet sportief is? Nadat hij had gewonnen van P. Aerts, deed hij niet eens zo hoogmoedig.. Dat hij agressief was tijdens het gevecht met remy, is te begrijpen, maar niet goed te keuren, maar hij deed er niet stoer over na de wedstrijd, hij praatte gewoon normaal, maar remy daarentegen... :moe:
Ik ben van mening dat remy zich aanstelde en dan nog dapper praten dat hij van Badr Hari zou winnen, net alsof hij in de toekomst kan kijken.. Achteraf stoer praten, dat is zeker bitch gedrag
wat jammer fatima dat je door je trots voor badr de waarheid niet meer ziet. Je begint je betoog al met een veronderstelling, "hij doet alsof hij pijn heeft". Je weet niet of hij echt pijn had of niet, lijkt mij persoonlijk waarschijnlijker van wel na een trap op je gezicht als je op de grond ligt.
Verder zeg je dat badr niet gevloerd was want hij ontweek de trap. Dat deed badr inderdaad erg mooi maar wel nadat hij door die hoek zijn balans verloor en viel. Overigens leek die klap niet zo heel hard aangekomen te zijn volgens mij maar dat de scheidsrechter 8 seconden geeft zie je wel meer in zo'n geval.
Badr raakte hem daarna goed en remy viel of liet zich vallen als tactiek, kan allebei ik zag het er niet in. Laten vallen was tactisch op dat punt maar badr gaf hem ook geen kans met zijn prachtige combinatie op dat moment.
Ik denk dat remy liever da partij had gevochten, op dit niveau komt niemand naar een partij om zo te "winnen". Dat niemand aplaudiseerde is dan ook geen wonder, deze finale was een anti climax.
Ik denk afgaande op je reactie dat je lap tekst zwaar is overgoten met een laag partijdigheid, feit is dat badr hier een fout beging dus schuif het niet af op remy je favoriet gediskwalificeerd werd.
P.s. Je geeft aan dat je de k1 volgt maar er blijkt wel dat je er weinig van weet, remy is namelijk een surinamer, het enige punt waarop ik het met je eens ben is dat ik hoop dat badr volgende keer het rechtzet met een waardige wedstrijd.
P.s. 2 lanterfanter ik snap niet hoe je iemand rasist kan noemen om vervolgens zelf alle marokanen onsportieve terunglijers te noemen.. Om over de rest van die post maar te zwijgen
AliSalami2
08-12-2008, 15:03
Bonjasky wint krankzinnige finale
Uitgegeven: 6 december 2008 15:04
Laatst gewijzigd: 6 december 2008 15:34
AMSTERDAM - Remy Bonjasky heeft zaterdag in Yokohama de wereldtitel in de K-1 veroverd. De Nederlander versloeg in de finale de Marokkaan Badr Hari. Voor Bonjasky is het de derde keer dat hij de beste van de wereld is in de populaire vechtsport. In 2003 en 2004 wist hij de titel twee maal op rij te winnen.
De finale van dit jaar kreeg een opvallende wending toen Hari Bonjasky vol op zijn hoofd trapte terwijl de scheidsrechter een stopteken had gegeven. Door deze overtreding werd Hari gediskwalificeerd en werd de Nederlander tot winnaar uitgeroepen.
Nederland kent sowieso een rijke historie in de K-1. Bonjasky zorgde er met zijn overwinning voor dat voor de dertiende keer in vijftien jaar een Nederlander de titel voor zich opeist.
(c)NUsport
http://www.nusport.nl/20081206/voorpagina/bonjasky-wint-in-krankzinnige-finale/
Jammer. Hij kan het nog altijd bij Idols proberen, of bij So you think you are a muslim?
kipcorn25
08-12-2008, 15:11
Beiden Nederlanders. 1 met fatsoen en 1 zonder
je bedoelt 1 aansteller en 1 echte vechter
obama heb ik geen respect voor
marokkanen zijn hogeropgeleid dan surijankerds
de meeste laffe criminelen en jankers van nederland zijn surijankers en antillianen .
in de VS is 1 op de 2 negers wel eens in aan aanrking gweest met de politie . voor verkrachtting en het mishandelen van ze moeder of het stelen van snoep of eten bij een chinees die ze dan goed bewerkt met een knuppel
mister pizatie,
Door: pizatie07-12-2008 18:54
Wat een kort door de bocht gelul weer! Marokkanen zijn alleen beter opgeleid als ze een opleiding in HOLLAND genoten hebben ja. Het land wat ze zogenaamd zo verafschuwen, maar ondertussen wel alles eruiit halen wat ze kunnen. Hypocriet!
kruisvaarders
08-12-2008, 15:12
wat zonde dat badr alleen kan vechten(inderdaad heel goed zelfs), maar niet kan nadenken,dit is niet de eerste keer en gezien zijn reactie na afloop ook niet de laatste keer dat hij zichzelf,zijn familie,zijn sport, zijn landgenoten etc etc een hele slechte dienst bewijst.
Dit domme primitieve gedrag kost hem niet alleen heel veel geld, maar ook veel respect,hij ging als een dwaze kip zonder kop te keer,pure frustatie,heel erg ook voor die honderden miljoenen die deze wedstrijd op de tv volgden wat een anti-climax!
ik hoop dat badr snel volwassen wordt en professionele hulp gaat zoeken, maar ik denk het niet,vrees voor hem dat hij binnen de k1 op een zijspoor zal belanden,want in Japan wordt hij nu gezien als een man zonder eer en respect.
doodzonde want in potentie is hij een van de beste k1 vechters van de wereld
ik wens hem heel veel sterkte, hij zal het nodig hebben!
kipcorn25
08-12-2008, 15:12
wat jammer fatima dat je door je trots voor badr de waarheid niet meer ziet. Je begint je betoog al met een veronderstelling, "hij doet alsof hij pijn heeft". Je weet niet of hij echt pijn had of niet, lijkt mij persoonlijk waarschijnlijker van wel na een trap op je gezicht als je op de grond ligt.
Verder zeg je dat badr niet gevloerd was want hij ontweek de trap. Dat deed badr inderdaad erg mooi maar wel nadat hij door die hoek zijn balans verloor en viel. Overigens leek die klap niet zo heel hard aangekomen te zijn volgens mij maar dat de scheidsrechter 8 seconden geeft zie je wel meer in zo'n geval.
Badr raakte hem daarna goed en remy viel of liet zich vallen als tactiek, kan allebei ik zag het er niet in. Laten vallen was tactisch op dat punt maar badr gaf hem ook geen kans met zijn prachtige combinatie op dat moment.
Ik denk dat remy liever da partij had gevochten, op dit niveau komt niemand naar een partij om zo te "winnen". Dat niemand aplaudiseerde is dan ook geen wonder, deze finale was een anti climax.
Ik denk afgaande op je reactie dat je lap tekst zwaar is overgoten met een laag partijdigheid, feit is dat badr hier een fout beging dus schuif het niet af op remy je favoriet gediskwalificeerd werd.
P.s. Je geeft aan dat je de k1 volgt maar er blijkt wel dat je er weinig van weet, remy is namelijk een surinamer, het enige punt waarop ik het met je eens ben is dat ik hoop dat badr volgende keer het rechtzet met een waardige wedstrijd.
P.s. 2 lanterfanter ik snap niet hoe je iemand rasist kan noemen om vervolgens zelf alle marokanen onsportieve terunglijers te noemen.. Om over de rest van die post maar te zwijgen
bekijk de hehaling en luister goed naar d trainers van bonjaski.
blijf liggen blijf liggen. je hebt de buit binnen blijf liggen.
Jammer. Hij kan het nog altijd bij Idols proberen, of bij So you think you are a muslim?
Vokgens mij was het die zogenaamde moslim die
* een knock down in de eerste ronde kreeg
* 0 punten had omdat hij niets kon raken op Remy
* gefrustreerd zijn tegenstander op de grond natrapte
* een rode kaart kreeg en gediskwalificeerd werd en de eeuwige loser van het K1 zal zijn.
Leuk volkje die moslim, waarom verliezen ze toch altijd met sport? Net als met voetbal...al die fucking Arabische landen spelen niets klaar op het veld. allah [het kleine varkentje], heeft het niet zo op sport blijkbaar.
bekijk de hehaling en luister goed naar d trainers van bonjaski.
blijf liggen blijf liggen. je hebt de buit binnen blijf liggen.
Remy had de buit al binnen in de eerste ronde, dat was ook de reden dat die Marokkaan uit Amsterdam zo gefrustreerd raakte! ;)
@ kipcorn: dat kun je ook anders uitleggen, als remy er van uitgaand dat hij echt last had wel door had gevochten had badr hem waarschijlijk zo afgemaakt. Was badr dan de verdiende winnaar geweest, was het voor remy slimmer geweest scheelkijkend door een grove overtreding verder te vechten?
Gewoon stom dat badr deze fout beging, ik had graag gezien dat ze het in de ring hadden uitgevochten, nu rest ons alleen speculeren en "als dan.." veronderstellingen. Denk in ieder geval dat het kort door de bocht is om et van uit te gaan dat het doodgestoken kaart was
Jammer dat Marokkanen de hand niet in eigen boezem kunnen steken. Daarom zal er ook altijd spanning blijven bestaan in de Nederlandse maatschappij...die ze zo verafschuwen maar toch lekker in blijven leven.
melkisgoed
08-12-2008, 16:05
lekker voor badr
moet ie maar niet dom doen
Badr heeft laten zien dat hij een op en top loser is,...niets meer wellicht nog iets minder!
AMEDOEKER
08-12-2008, 16:59
Badr heeft het hoofd van onze racistische medemens flink op hol gebracht. Alleen daarom al verdient ie goud. Hahahahha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.