Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
Dit was een mooie actie van Badr:
http://i35.tinypic.com/9a68zp.jpg
Het zit denk ik gewoon in zijn aard, om verder te slaan.
Maar goed niet slim van hem want nu is hij gediskwalificeerd!
'' hij is hatelijk zei mijn jongste zusje :haha:''
-Whiteshadow-
08-12-2008, 10:16
hier wordt onze trots badr hari ook geschopt op de grond......
nU0o2OfWboA
hier wordt onze trots badr hari ook geschopt op de grond......
nU0o2OfWboA
Op deze video zie ik hem nog niet. Maar dat is wel toegestaan omdat badr hari bij het krijgen van de trap niet helemaal op de grond ligt hij moet met zijn kont de grond raken.
fesmaroc
08-12-2008, 11:10
dan ken je ons geloof nog niet, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt. Het staat ook in zijn geboorte akte, als een moslim een kind krijgt dan is hij ook moslim, hij is zelfs besneden.
En natuurlijk noemt hij zich geen moslim, denk je dat hij dan zou hebben gewonnen als hij als hosain obama mee had gedaan?
Kinderachtig! Hij is geen moslim, jammergenoeg. :rolleyes:
fesmaroc
08-12-2008, 11:11
lekker badr dat is knokken. zo kennen we je jongen. het hoeft niet mooi als je em maar sloopt. dat is het verschil tussen vechtersmentaliteit en geen vechters mentaliteit.
Dat is het verschil tussen zelfbeheersing en niet. ;)
Obama2008
08-12-2008, 11:36
Remy was gewoon slim aan het vechten..en daar baalde Hari van..terwijl Hari nog kans maakte..kan gebeuren..maar zeg dan ook gewoon ..sorry mensen, I f*cked up! Gaat ie zeggen dat je op de stoep ook nie mag fietsen..
Maar eh gasten..ik lees hoe die gasten hier over huisnegers/apen praten en shit..ik denk niet dat god dat cool vind..hoor..moet je maar een keer aan je vader en moeder vragen..
Hij is idd een loser. Als je je niet kunt beheersen dan moet je niet gaan sporten, want ook in de sport heb je regels.
Wat hij deed was laf en ondoordacht. Rekenmaar dat je sterretjes ziet met zo'n poot in je gezicht, k1 fighter of niet. Het is gewoon terecht dat hij gediscwalificeerd is.
Ach hou je mond
elke vechter daar heeft weleens iemand nagetrapt, en als een marokkaan het doet is het opeens schande voor de sport.
Om maar een voorbeeld te noemen, toen caraev hem natrapte kreeg die zelfs de overwinning en niemand die sprak over schande of schorsing.
En nu doet een marokkaan het en is het bla bla bla.
Altijd maar wachten totdat de marokkaantje een fout begaat.
Nou voor mij part hij had hem en de hele ring kapotgetrapt en geslagen. Was zeker gelukt met Melvin Manhoef en gewoon al die HAAT reacties negeren.
Stik maar in jullie haat en jaloezie
Duidelijk gevalletje van...
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
Een schande voor z'n sport.
Jij bent als schande geboren
Kinderachtig! Hij is geen moslim, jammergenoeg. :rolleyes:
Wat is kinderachtig, hij is wel een moslim. Jij weet ook niks over moslim zijn van geboorte. Ik zeg niet dat hij een praktiserende moslim is, zijn vader moet hem eerst onteigenen voordat hij geen moslim meer is. En zijn vader is alreeds lange tijd terug overleden dus dat gaat een beetje moeilijk.
@evil-mocro: wat is je punt? Bij zwarte mensen moet het kunnen? Volgens jou zijn er dus verschillende normen voor verschillende rassen? Ik mag dus dus aplaudiseren mocht een skinhead je neersteken want twee verschillende rassen dus geen probleem?
Ik denk dat je niet eens mocro bent maar gewoon probeert reacties uit te lokken en marokanen zwart te maken door te etaleren wat een trieste moraal je hebt. Beter gezegd dat hoop ik..
Het zit denk ik gewoon in zijn aard, om verder te slaan.
Maar goed niet slim van hem want nu is hij gediskwalificeerd!
'' hij is hatelijk zei mijn jongste zusje :haha:''
Jouw zusje is hatelijk zei ik
fatima_1986
08-12-2008, 13:48
Allereerst Mabrouk el eid!
Ik heb de hele k1 gevolgd en we weten als geen ander dat remy B. en Badr Hari elkaar niet mogen. Maar de rode kaart was echt te ver, remy heeft het wel slim aangepakt. Gewoon doen alsof je pijn hebt, want toen Badr gele kaart kreeg, was hij niet tevreden.. Dus toen dacht Remy ik ga verder met acteren, zodat hij zeker Rood krijgt...
En als hij echt zo een pijn had, dan zou hij zeker niet zo reageren in de interview.. Hij zei dat hij zeker van Badr Hari zou winnen en dat hij hem had gevloerd, maar als je goed terug kijkt, dan zie je dat Badr Hari zijn trap wilt ontwijken en daarom dus op de grond gaat. Verder zei remy dat hij op de grond was gevallen door een tactiek, maar er is duidelijk te zien dat voordat Badr verder slaat dat hij valt door Badr en niet door een zogenaamde tactiek...
En als hij niet zo wou winnen, had hij afstand moeten doen en zeggen dat het wel ging.. Maar dat wou hij niet, want hij is gewoon een dikke ..... CHICKEN.... Hij heeft ook geen respect voor het spel, chickens horen daar niet thuis:goedzo:
en de grootste grap was toen hij zogenaamd winnaar werd, dat niemand juigde of op ging staan.. hahah :lol:
Allereerst Mabrouk el eid!
Ik heb de hele k1 gevolgd en we weten als geen ander dat remy B. en Badr Hari elkaar niet mogen. Maar de rode kaart was echt te ver, remy heeft het wel slim aangepakt. Gewoon doen alsof je pijn hebt, want toen Badr gele kaart kreeg, was hij niet tevreden.. Dus toen dacht Remy ik ga verder met acteren, zodat hij zeker Rood krijgt...
En als hij echt zo een pijn had, dan zou hij zeker niet zo reageren in de interview.. Hij zei dat hij zeker van Badr Hari zou winnen en dat hij hem had gevloerd, maar als je goed terug kijkt, dan zie je dat Badr Hari zijn trap wilt ontwijken en daarom dus op de grond gaat. Verder zei remy dat hij op de grond was gevallen door een tactiek, maar er is duidelijk te zien dat voordat Badr verder slaat dat hij valt door Badr en niet door een zogenaamde tactiek...
En als hij niet zo wou winnen, had hij afstand moeten doen en zeggen dat het wel ging.. Maar dat wou hij niet, want hij is gewoon een dikke ..... CHICKEN.... Hij heeft ook geen respect voor het spel, chickens horen daar niet thuis:goedzo:
en de grootste grap was toen hij zogenaamd winnaar werd, dat niemand juigde of op ging staan.. hahah :lol:
you go girl.....
einde eerste rond gaf badr hem al een blik van ik vreet je op zodalijk, hij scheet hem echt. Tuurlijk slim dat je niet opstaat want die 3 ton is al binnen
fatima_1986
08-12-2008, 13:51
you go girl.....
einde eerste rond gaf badr hem al een blik van ik vreet je op zodalijk, hij scheet hem echt. Tuurlijk slim dat je niet opstaat want die 3 ton is al binnen
Ja, wel jammer dat hij die 3 ton niet heeft ontvangen, gun het hem eerder dan die somalier.. Maar goed, wat gebeurd is, is gebeurd.. :hihi:
Dit dient voor de volgende keer een motivatie voor hem te zijn, dat hij het rechtzet.. En voor het publiek is het puur sensatie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.