Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
led_zeppelin
08-12-2008, 00:53
Ik hoorde dat we binnenkort een knop krijgen om mensen directement aan te geven bij de politie. Misschien een leuke practical joke?
__-Templar-__
08-12-2008, 00:53
:hihi: Hoi Ben..
Hoi Paul, dat was jij toch niet op die foto ? :hihi:
__-Templar-__
08-12-2008, 00:55
Ik hoorde dat we binnenkort een knop krijgen om mensen directement aan te geven bij de politie. Misschien een leuke practical joke?
Ik verraad mensen alleen als er een tarief voor staat. (oud hollandse gewoonte) :ego:
Ik verraad mensen alleen als er een tarief voor staat. (oud hollandse gewoonte) :ego:
Zeeuwen zijn zunnig dat zeiden ze al. :ego:
__-Templar-__
08-12-2008, 01:00
Zeeuwen zijn zunnig dat zeiden ze al. :ego:
:hihi:
Evenblij
08-12-2008, 01:09
Voortbordurend op de bots... zou het wel leuk zijn om deze middels een proxy chain... onder tientallen nicks... geautomatiseerde aangifte van berichten kunnen laten maken.
---
Je kan ze laten trickeren op allerlei woorden.
led_zeppelin
08-12-2008, 01:15
Voortbordurend op de bots... zou het wel leuk zijn om deze middels een proxy chain... onder tientallen nicks... geautomatiseerde aangifte van berichten kunnen laten maken.
---
Je kan ze laten trickeren op allerlei woorden.
Ja, lachen. Dan heb je in 1 dag het hele mod-team van m.nl achter de tralies :hihi: Maar ik denk dat ze er wel iets van een captcha in verwerkt hebben ofzo.
melkisgoed
08-12-2008, 01:20
de NSB had zelfs zulke technieken niet.
Wat zouden ze smullen in hun graven...
Evenblij
08-12-2008, 01:21
Ja, lachen. Dan heb je in 1 dag het hele mod-team van m.nl achter de tralies :hihi: Maar ik denk dat ze er wel iets van een captcha in verwerkt hebben ofzo.
Dat ligt er aan... de meeste zijn middels simpele OCR connecties te herkennen.
Vandaar dat er ook steeds meer naar een beeldcaptcha wordt overgeschakeld.... bij mijn weten zijn die nog niet geautomatiseerd op te lossen.
Rare dingen lees ik hier, als mensen badr veroordelen om zijn gedrag zijn het haters? Vind het ook vreemd dat sommigen hier denken dat de mensen die badr's actie veroordelen fout zitten omdat badr ze in elkaar zou slaan in een gevecht..
Klinkt als badr fanboys die nog zouden aplaudiseren alleen omdat hij marokaan is
led_zeppelin
08-12-2008, 01:37
Dat ligt er aan... de meeste zijn middels simpele OCR connecties te herkennen.
Vandaar dat er ook steeds meer naar een beeldcaptcha wordt overgeschakeld.... bij mijn weten zijn die nog niet geautomatiseerd op te lossen.
Ik wist niet dat dat OCRen al zo goed ging. Ben jij software-maker?
Check die reacties op telegraaf.nl n.a.v. zijn diskwalificatie, Nederlanders zijn echt gemeen en hebben een slecht hart. Ze reageren zo, enkel en alleen vanwege het feit dat Badr Hari een Marokkaan is. Ze schrijven/roepen zulke dingen of achter hun toetsenbordje, waar het veilig is, of achter je rug, nooit in je gezicht. Laffe ratten. ;)
wollahillah :goedzo:
:hihi: okay dan..
huh wat ja levend aas
mister pizatie,
Evenblij
08-12-2008, 01:42
Ik wist niet dat dat OCRen al zo goed ging. Ben jij software-maker?
Niet echt... maar ik schrijf wel zo af en toe wat... als het toepasbaar is in het werk.
Mr_daoudi
08-12-2008, 01:44
Badr Hari Geeft Commentaar Op Gevecht
http://nl.youtube.com/watch?v=mL2jjJW5-Ig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.