Bekijk originele versie : Badr hari gediskwalificeerd in finale
holandiea
07-12-2008, 22:08
fuckkk
http://www.youtube.com/watch?v=tJYdp77SGw8
Wat is hij zoooooooooooooooooooooooooooooo SEXYYY!:eek: :love: :likje:
LadyIndependent
07-12-2008, 22:12
Nou deze man kan er ook alles van als iemand op de grond ligt, dit is niks vergeleken met wat Badr Hari deed. En niemand zeiken over dat! Badr is gewoon de beste klaar deal whit it!
http://nl.youtube.com/watch?v=5dQpgFKVR68
ze Hari moeten gewoon verbannen van het K1
hij maak het vechtsport alleen maar ten schande
Weg met zo'n loser,Alleen ECHTE vechters staan in de ring
Everlasting
07-12-2008, 22:33
Blijkt dus dat Hari geen goede vechter is, hij heeft zichzelf niet onder controle en vecht op basis van woede.
Dat is hem fataal geworden omdat hij het niet onder controle heeft, heeft hij dat wel dan zou hij ook meer aanzien in de sport hebben.
dan ken je ons geloof nog niet, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt. Het staat ook in zijn geboorte akte, als een moslim een kind krijgt dan is hij ook moslim, hij is zelfs besneden.
En natuurlijk noemt hij zich geen moslim, denk je dat hij dan zou hebben gewonnen als hij als hosain obama mee had gedaan?
Wat nu, is religie plotseling een erfelijke ziekte ? Of noem je alleen de islam zo? Of ...... heb je dit soort redeneersels nodig om de illusie vast te houden dat de islam ooit de wereld zal overnemen?
Ik sta verbaast van sommige reacties hier, blijkbaar snappen sommige mensen de k1 sport niet. De scheidsrechters gaven na ronde 1 aan dat remy toen de meeste punten had. Je kunt bonjaski's stijl goed vinden of niet, feit blijft nu eenmaal dat sport technisch gezien hij na ronde 1 er de meeste punten mee vergaard had.
Ik vond het jammer dat de partij zo eindigde, Ik had graag gezien wie er anders gewonnen had. Ik vond zowel remy als badr voorzichtig en aftastend in het begin. Badr nam, zoals meestal, het initiatief. Ik heb remy echter vaker defensief zijn partij zien vechten om vervolgens met die knie of kick het tij te keren. Ik denk dan ook dat voor beiden alles nog mogelijk was. Jammer dus dat badr zo de partij verpeste.
Persoonlijk vindt ik badr een zeer goede kickbokser, zijn stijl spreekt mij meer aan dan die van remy. Als persoon heeft hij echter laten zien in mijn ogen dat hij nog niet volwassen genoeg is voor top sport, zijn reactie naderhand vond ik ook beneden peil.
melkisgoed
08-12-2008, 00:34
Badr Hari was fout. Toen hij zel op de grond werd nagetrapt door Ruslan, zat ie te janken:
http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs&feature=related
waarom zegt niemand hier wat over?
Fok badr en die kut wijnvlek op zijn rug. Als je niet eerlijk kan winnen kom er dan ook niet om vals te spelen.
Wil je zo graag op de grond door knokken, ga dan in het ufc.
Ik zal met popcorn genieten hoe je wordt gewurgd door Fedor, en hopelijk zien hij en de scheids niet wanneer het afgelopen moet zijn met je.
Evenblij
08-12-2008, 00:37
Badr Hari was fout. Toen hij zel op de grond werd nagetrapt door Ruslan, zat ie te janken:
http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs&feature=related
waarom zegt niemand hier wat over?
Fok badr en die kut wijnvlek op zijn rug. Als je niet eerlijk kan winnen kom er dan ook niet om vals te spelen.
Wil je zo graag op de grond door knokken, ga dan in het ufc.
Ik zal met popcorn genieten hoe je wordt gewurgd door Fedor, en hopelijk zien hij en de scheids niet wanneer het afgelopen moet zijn met je.
Ja... misschien ligt daar nog wel een toekomst voor hem in het verschiet.
Shottaboy88
08-12-2008, 00:41
haterz
led_zeppelin
08-12-2008, 00:45
die badr schijnt homosensueel te zijn..
He kl00sjak. Er is iets veranderd. Nieuwe jas? Naar de kapper geweest?
led_zeppelin
08-12-2008, 00:49
Hoi Led, nieuwe proxide er in..;)
Het is je nick weer eens. Ben je nu alweer geband?
Leeuwinetje
08-12-2008, 00:50
Die neger kan keihard trappen geven.
Marokkaan verslaat een blank en geen neger
Maat badr hari kan er niet tegen, Dat Bonjasky zichzelf als een bitch gedraagt Badr hari had echt wedstrijden van 3 rondes en betere tegenstanders dan bonjasky hij sloeg ze Knockout en als je dan in de finale Tegen zo,n Hootje mooet en btw hij zou ook 8 tellen hebben gekregen bonjasky toen hij op de grond lag daar niet van ;)
Evenblij
08-12-2008, 00:51
Het is je nick weer eens. Ben je nu alweer geband?
Het nicknummer doet vermoeden... dat er reeds een serie nicks in de wacht staan.
__-Templar-__
08-12-2008, 00:51
ja, door die ene mod die met poppen speelde toen ie klein was..
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.